|
המורה שלי לפיזיקה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תחשבו אבל
שאיך שאתם צוחקים עליהם עכשיו
גם הם צוחקים עליכם בחדר המורים :)
וזה בדוק חבר'ה וחבל להתווכח על זה
וכדי להוכיח לכם
שאחד מכם יתפרץ ככה סתם באחת ההפסקות לחדר מורים
רוב הסיכויים שהוא יישמע איזה מורה צוחק על אחד התלמידים...
או שזה רק בדימונה :)
(למדתי בדימונה...) |
זה בכל מקום...
יש לי אמא מורה ודודה מורה
:-))) |
|
|
| Q-PiXeL |
המורה שלי לפיזיקה נוהג להשתמש במשפט
"זה ברור כשמש בזהריים"
מורה רוסי כמובן אז זה מצחיק כשהוא אומר את זה...
יש לו עוד כמה יציאות רק לא ממש זוכר...
שנה שעברה המורה שלנו למתמטיקה הייתה אחוש דפוקה!
בתחילת השנה אני וחבר שלי צחקנו כל השיעורים כשהיא הסתובבה לכיתה ועשתה מין חיוך כזה אז היה לה פרוץ מה זה מטומטם..
חחחח...
:wtf:
וגם היא נהגה להגיד תמילה טאק כל משפט שני...
אין לי מושג איך לפרש את זה לעברית אז לא משנה, תחשבו כאילו סתם מילה לא מובנת...
טאק צא החוצה!
טאק מה קורה?!
טאק שתוק!
חחחח
ספרנו איזה 100 טאקים בשיעור אחד...
השנה המורה למתימטיקה מגניב כזה בא בג'ינס משופשף וגם מלמד טוב...
רק שאם במבחן לא פותרים תתרגיל איך שהוא רוצה...
יענו לכתוב הוכחה תשובה סופית וכל מני שטויות כאלו אז הוא ישר מוריד מלא נקודות...
סאמק היום נתן לי 83 כאשר הכל היה נכון ומורה אחר היה נותן לי 100...
גם יש לו איזה 50 אלף ציונים
אם לא הגעתה לבוחן ישר נכשל
אפשר לעשות חוזרים כמה שרוצים
למגן הוא מעלה את הציון ומשהו גם היה שהציון מתחיל מ100 או משהו כזה..
קיצר יש לו שריטה...
טאק זהו, אין יותר מורים דפוקים...
:p
חבל..... |
|
|
| Scorchio |
טוב אחד אחד אני אוכל אותכם עכשיו אין בית ספר עם מורים יותר דפוקים משלי
נתחיל עם המורה למתמטיקה שתמות היום זונה בת שרמוטה כוס אימא שלה מוצצת
דבר ראשון
תחילת שיעור
צריך לעמוד במקום כשהיא נכנסת
צריך לכל מקצוע שני מחברות
מחברת בית ומחברת כיתה
אם יש לך קישקושים במחברת
היא מורידה לך 5 נקודות מהציון
אם אין לך שוליים במחברת
אתה מקבל אי הכנת שיעורי בית
אין לצאת לשירותים בשיעור
אפילו אם השלפוחית שלך עוד שנייה מתפוצצת אין יתהפך העולם אתה לא יוצא
עזוב שרוטה רצח
שיעור שעבר התחלתי לריב איתה כמעט הלכנו מכות נשבע לכם
אסור לשבת ליד השולחן עם רגליים מפושקות או לשים רגליים על הברזל של השולחן למטה.
ועכשיו המורה לתנ"ך
המורה רשמית אחת הכי שרוטות שהיו לי בחיים
אשכרה היא מלמדת אותנו לא תנ"ך אלא פורנו
פעם בשיעור למדנו על מדרש שם שזה יענו פירוש מסויים למה נתנו למישהו שם בתנ"ך
אז היה אחד שנקרא אונן
אז היא עושה להו
"חברה? למה קוראים לו אונן"
אף כזה לא עונה כי זה יותר מידי ברור שאם תגיד את זה היא תעיף אותך
אז היא אומרת
"נו למה?!"
שוב לא עונים
פתאום היא דופקת יציאה
"חברה!! הוא הביא ביד!!!! זה למה קוראים לו ככה הוא פשוט הוציא את הבולבול והתחיל לאונן"
אין כל הכיתה על הריצפה נשבע לכם חטפתי דום לבבבב
הרגה אותנו מצחוק
והמורה שלי לכלכלה
נראה לי זאת המורה היחידה בארץ שיש לה דיסלקציה
רציני
היא כל הזמן מתבלבלת לך על הלוח
אומרת ימין רושמת שמאל
מתבלבלת במילים וזה
אשכרה היא דפקה לי בוחן כי היא אמרה לי באמצע שמה שרשמתי לא נכון כשזה בעצם היה נכון ואז שיניתי את כל התשובה והיא הורידה לי נקודות.
והמורה שלי לאזרחות משנה שעברה הבנאדם הכי שמאלני בארץ ויש לו תסביך שהוא חושב שכל העולם שייך לו
דבר ראשון אם תשמעו אותו מדבר ישר אתם נופלים
דבר שני באמצע השיעור הוא דוחף מבטים לתוך החזה של ילדות מהכיתה
דבר שלישי באמצע השיעור הוא מוריד תמכנסיים ככה שרואים לו תתחתונים
מסדר תחולצה בתוך המכנסיים ומתחיל ללמד
בקיצור יש לי בית ספר שריטה נראה מישהו ממכם מנצח אותי. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
והמורה שלי לאזרחות משנה שעברה הבנאדם הכי שמאלני בארץ ויש לו תסביך שהוא חושב שכל העולם שייך לו
דבר ראשון אם תשמעו אותו מדבר ישר אתם נופלים
דבר שני באמצע השיעור הוא דוחף מבטים לתוך החזה של ילדות מהכיתה
דבר שלישי באמצע השיעור הוא מוריד תמכנסיים ככה שרואים לו תתחתונים
מסדר תחולצה בתוך המכנסיים ומתחיל ללמד
בקיצור יש לי בית ספר שריטה נראה מישהו ממכם מנצח אותי. |
חחחחח אשכרה מורים עם שריטה רצינית
תגיד לי המורה שלך לאזרחות זה אסף מצקין?
והמורה שלי למתמטיקה גם כן קצת דפוקה
היא לא יודעת לדבר עברית... רק יודעתלפתור תרגילים כמו רובוט
אף אחד לא מבין מילה ממה שהיא אומרת... אבל שמבקשים לפתור תרגילים היא פותרת... אם יש שאלה סתם היא לא תדע לענות
המורה שלי שנה שעברה לאנגלית הייתה כזאת סתומה שאני ידעתי אנגלית יותר טוב ממנה
והיא גם הייתה דפוקה בשכל וצעקתי עליה חופשי.. כמו כולם
המורה שלי לכימיה היא בכלל סיפור ארוך
נקצר ונגיד שאיזה ילד בא אליה פעם ועשה לה שמעתי את מדברת כמו נימפומנית ... את יכולה לדבר רגע?
והיא לא מתעצבנת אף פעם... והיא מוזרה משהו רצח
קיצר זה בקיצור רק |
|
|
| Scorchio |
כן אסף
איזה מורה שרוט |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב אחד אחד אני אוכל אותכם עכשיו אין בית ספר עם מורים יותר דפוקים משלי
נתחיל עם המורה למתמטיקה שתמות היום זונה בת שרמוטה כוס אימא שלה מוצצת
...
בקיצור יש לי בית ספר שריטה נראה מישהו ממכם מנצח אותי. |
חחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
ניצחת |
|
|
| Scorchio |
אה ושכחתי את "דיקן" (אלק דיקן) התלמידים מר ישראל וילוז'ני
הבנאדם פסיכופט רציני
כאילו אתה יכול לדבר איתו והוא מחייך כן
הוא מבקש ממך יפה נגיד לצאת מהכיתה
אז אתה אומר לו
"נו אבל למה לא עשיתי כלום"
בשנייה הפרצוף שלו נהיה אדום אשששש והוא מתחיל לצרוח
"צא מהכיתה עכשיו או שאתה מושעה@#$@!#!@"
סעמק בן זונה |
|
|
| MoSH_MaN |
אתם בכלל יכולים על המורה הקודם שלי
פחחח
זה מצחיק ששומעים
אי אפשר לכתוב את זה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
דבר שלישי באמצע השיעור הוא מוריד תמכנסיים ככה שרואים לו תתחתונים
מסדר תחולצה בתוך המכנסיים ומתחיל ללמד
|
חחחחחחחחחחח
ראסמי ניצחת!
יש לי מורה לפיסיקה, עזבו אותכם קרוע.... הוא סתם מסטול
הוא בא לכיתה ומתחיל ללמד על האור וכל החרא הזה והוא מלמד ומישהו בא עם הטוטו ודופק עליו אחד בקרחת אז ההוא תופס גיר זורק אותו על המזגן
חחחחחחחחחחחחחחחחח ואז ממשיך ללמד כאילו כלום לא קרה
והוא מדבר עד שנגמר לו האוויר
כאילו אתה שומע אותו מתחיל לדבר בקול של מבוגר וזה ולאט לאט הקול שלו הופך לגבוה יותר עד שנגמר לו האוויר ואז הוא כזה לוקח נשימה ארוכה וממשיך
המורה לאנגלית בכלל שרוט
אם לא הבאת ספר הוא מעיף מהכיתה
העברת למישהו מחק בזמן שהוא קרא שמות הוא מעיף מהכיתה
ככה סתם.... חבר שלי לא היה בשיעור אנגלית אחד מתחילת השנה בגלל זה...
והמורה לביולוגיה בעיקרון נחמדה כזאת אבל יש לה בעיות די קשות
היא כזה מתחילה לדבר עם הידיים שלה ואז היא הולכת בין השולחנות ונתקעת בשולחן כזה כשהיא עוברת אז היא שמה יד על השולחן ואומרת לו סליחה..
ויש את הסרט הזה "הג'יגולו מת מצחוק" והוא יוצא שם עם איזה אחת שכל הזמן מקללת כאילו לא בשליטה
אז המורה למחשבים שלי בדיוק ככה
שיעור אחד חבר שלי לא הבין משהו במעבדה אז היא באה אליו מסבירה לו וזה ואז בסוף כאילו משום מקום בטבעיות היא זורקת "מפגר" ככה... ברצינות אני לא יודע מאיפה זה בא ואנחנו נשפכים מצחוק
היה גם איזה שיעור נראה לי ביום שני או שלישי אני חושב שביוטכנולוגיה נסעו לטיול אז היינו חצי כיתה ובביוטכנלוגיה יש עוד אלון
אז היא הקריאה שמות ואז היא אומרת אלון
אז אני מרים את היד שלי והיא שואלת אם אני אלון מטריקין אז אמרתי שלא ושזה מישהו אחר שבטיול היום
אחרי זה היא מגיעה לשם שלי אני מרים את היד ואומר שזה אני אז פתאום ככה שוב משום מקום היא זורקת "טוב שתוק" אז אמרתי מה? אז היא שוב אומרת "שתוק! אמרתי לך שתוק!" ומתחילה לצעוק עלי הזונה הזאת
ויש את בוניה המורה לתנ"ך
שיעור ראשון של תנ"ך השנה בוניה נכנסת לכיתה עוברת תלמיד תלמיד לוחצת את היד שלו ואז אחרי שהיא מסיימת היא באה ללוח כותבת שאלות על חומר של שנה שעברה
אז אנחנו שואלים אותה מה זה
אז היא אומרת "בוחן, תדעו מעכשיו שלפני בוחן אני אבוא לאחל לכם בהצלחה, תוציאו דפים"
:confused: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כן אסף
איזה מורה שרוט |
מה אתה מזיין בביצים אחי?
הוא המורה הכי כלי בעולם!!!!!!!!
הוא היה המחנך שלי בכיתה י... כזה מורה כלי בחיים שלי לא ראיתי
הוא היה בא אליי מאחורה בהפקות ומלביש לי כאלה כאפות שחבל לך על הזמן
במדעי החברה שהוא לימד שהייתי ישן בשיעורים שלו הוא לא היה אומר מילה... ממשיך ללמד רגיל ואז פתאום הולך כזה ללוח לוקח גיר... עדיין מדבר רגיל ומוריד בי איזה פצצה עם הגיר
יא רבאק איזה כאבים זה היה
אבל הוא המלך של החיים!! חולה עליו
הוא גם הכניס אותי חינם למסיבה של התיכונים שהייתה :)
והמורה שלי לאזרחות אשכרה נאצית כזאת...
תשאלו את תומר... היא עדיין מלמדת אותו
היא אשכרה אמרה לי כל שיעור תסתום את הפה או שאתה תקבל מכות ממני
וגם כל שיעור היא הייתה אומרת כלומר פול פעמים...
כמו הטאק שלך רומן... לה היה כלומר
klomar ולא
היא הייתה אומרת
kelomar
דגש על ה
ke
היה שיעור שספרתי לה 26 פעמים!!!!!! |
|
|
| Scorchio |
אף אחד לא אמר שהוא לא כלי
הוא כלי אבל הוא שרוט
והיה לי מורה לגיאוגרפיה פעם שמן ענק קראו לו חיים
היה אומר לתלמידים
"אני ייקרע אותך" |
|
|
| Hell_Copter |
טוב אז למורה שלי להסטוריה כנראה יש שריטה מיוחדת...
היא ראתה איזה שניים משחקים ארץ עיר בשיעור ואמרה להם להפסיק ושנשחק כל הכיתה בסוף השיעור
עכשיו בסוף השיעור היא באמת אמרה לנו יאללה בואו נשחק
קיצר היא רשמה על הלוח ארץ, עיר, אירוע הסטורי, איבר בגוף ואישיות הסטורית
יצאה האות ד... אז היא התחילה לכתוב ארץ, עיר ואירוע הסטורי
אז היא נתקעה באיבר בגוף... ובסוף מה היא כתבה?
דגדגן
נשבע לכם היינו כולם על הרצפה
וגם היה אתמול קטע שרצינו לעשות לה... חבר שלי לקח איזה טמפון מאחת וצבע אותו באדום עם טוש שזה נראה בדיוק כאילו זה...
ורצינו לשים לה בכוס של התה... אבל בסוף לא יצא
שמרנו את זה בארון בכיתה ובטח נתלה את זה על המנורות שמעל ללוח... יכול להיות מצחיק ביותר |
|
|
|
|