return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Microsoft Outlook 2000
View this Thread in Original format
DjChook
מישהו משתמש בתוכנה הזאתי אחים שלי ?

אני מחפש כבר המון זמן שיטות שיעזרו לי לארגן את היום יום שלי,

שאני לא אשכח דברים, יומן פגישות, ספר טלפונים וכו

כמה שאני שונא אותה, אני לא חושב על משהו אחר

מישהו עובד איתה ?
Q-PiXeL
קנה פאלם...
DjNumShum
לא כלכך קשור אבל בערך
מישהו יודע איך ב OUTLOOK EXPRESS
אני יכול לסנן מכתבים מכתובות מסויימות?
אני מקבל המון זבל ואני רוצה שזה יסנן הודעות שמגיעות מכתובת מסוימת נגיד
אפשר?
DjChook
חשבתי על פאלם אבל כרגע זה לא ראלי כ"כ,

ופתח טרד על OUTLOOK EXPRESS
אם אתה רוצה ! אל תציק לי,

ויש לך המון אופציות לכתוב
RULES
ב
OUTLOOK EXPRESS
תחרוש על ה HELP
luckystrike
אחי אל תתחיל עם זה גם אני שונא את זה !

הכל עדיף על זה
מה אתה כוסית שצריכה יומן פגישות עלייה ?

תאמין לי תעשה מנוי ל"פילון" ותקבל את הג'יניי הזה מתנה
או איך שלא קוראים למכשיר הזה ...
MoSH_MaN
OUTLOOK EXPRESS
הרבה יותר טוב לדעתי
DjChook
מוש מה זה התשובה הטפשית הזאתי ?

OUTLOOK EXPRESS
זה תוכנת אימיילים !

מי ביקש תוכנת אימיילים ?

ולא הבנתי מורן , דיברת על פאלם ?


אז אני מבין שאף אחד לא משתמש ב
OUTLOOK EXPRESS ?
Ariels
בצבא משתמשים בזה בעיקר
כל הלוז בנוי על אווטלוק

יש דבר שנקרא
RULEZ
ושם אתה קובע מה לעשות עם כל מייל שמגיע
אתה יכול פשוט להעביר אותו ל
DELETED ITEMS
בלי שהוא יעבור לך באינבוקס

ותוכנה בת זונה, אל תשתמש ברקספרס אלא ברגילה
DjChook
אחי אולי תוכל לברר לי שם
אני מאד רוצה שהיא תזכיר לי את התזכורות יעני כמה דקות לפני או דברים כאלה
ובשביל זה נראה לי היא צריכה להיות פתוחה תמיד

וואלה השורת משימות שלי מאד מצומצמת, ואין מקום בשבילה, השאלה עם אפשר לתקוע אותה ב
SYSTRAY
שם כאייקון קטן ליד השעון
אתה יכול לברר לי איך עושים את זה או איך מסבירים לה שתזכיר לי תזכורות גם שהיא לא פועלת ?
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מוש מה זה התשובה הטפשית הזאתי ?

OUTLOOK EXPRESS
זה תוכנת אימיילים !

מי ביקש תוכנת אימיילים ?

ולא הבנתי מורן , דיברת על פאלם ?



לא אחי אני מדבר על הג'ייני הקטן הזה
מכשיר כזה בגודל של פאלם עם מלא אופציות כאלה
של זיכרונות וספר טלפונים ופגישות ופול שטויות כאלה
עולה 200 שקל

Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
אחי אולי תוכל לברר לי שם
אני מאד רוצה שהיא תזכיר לי את התזכורות יעני כמה דקות לפני או דברים כאלה
ובשביל זה נראה לי היא צריכה להיות פתוחה תמיד

וואלה השורת משימות שלי מאד מצומצמת, ואין מקום בשבילה, השאלה עם אפשר לתקוע אותה ב
SYSTRAY
שם כאייקון קטן ליד השעון
אתה יכול לברר לי איך עושים את זה או איך מסבירים לה שתזכיר לי תזכורות גם שהיא לא פועלת ?


לא יודע אצלי היא פתוחה תמיד כי אני מתכתב עם בנות מבסיסים אחרים וזה עובד כזה כמו איסיקיו כי בצבא הרוחב פס זה איזה 2 מגה לשניה
[סיבים אופטיים]
DjChook
בכל מקרה אתה תוכל לדבר שם עם האיש מיחשוב של הבסיס עם הוא יודע ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement