|
Microsoft Outlook 2000
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מישהו משתמש בתוכנה הזאתי אחים שלי ?
אני מחפש כבר המון זמן שיטות שיעזרו לי לארגן את היום יום שלי,
שאני לא אשכח דברים, יומן פגישות, ספר טלפונים וכו
כמה שאני שונא אותה, אני לא חושב על משהו אחר
מישהו עובד איתה ? |
|
|
| DjNumShum |
לא כלכך קשור אבל בערך
מישהו יודע איך ב OUTLOOK EXPRESS
אני יכול לסנן מכתבים מכתובות מסויימות?
אני מקבל המון זבל ואני רוצה שזה יסנן הודעות שמגיעות מכתובת מסוימת נגיד
אפשר? |
|
|
| DjChook |
חשבתי על פאלם אבל כרגע זה לא ראלי כ"כ,
ופתח טרד על OUTLOOK EXPRESS
אם אתה רוצה ! אל תציק לי,
ויש לך המון אופציות לכתוב
RULES
ב
OUTLOOK EXPRESS
תחרוש על ה HELP |
|
|
| luckystrike |
אחי אל תתחיל עם זה גם אני שונא את זה !
הכל עדיף על זה
מה אתה כוסית שצריכה יומן פגישות עלייה ?
תאמין לי תעשה מנוי ל"פילון" ותקבל את הג'יניי הזה מתנה
או איך שלא קוראים למכשיר הזה ... |
|
|
| MoSH_MaN |
OUTLOOK EXPRESS
הרבה יותר טוב לדעתי |
|
|
| DjChook |
מוש מה זה התשובה הטפשית הזאתי ?
OUTLOOK EXPRESS
זה תוכנת אימיילים !
מי ביקש תוכנת אימיילים ?
ולא הבנתי מורן , דיברת על פאלם ?
אז אני מבין שאף אחד לא משתמש ב
OUTLOOK EXPRESS ? |
|
|
| Ariels |
בצבא משתמשים בזה בעיקר
כל הלוז בנוי על אווטלוק
יש דבר שנקרא
RULEZ
ושם אתה קובע מה לעשות עם כל מייל שמגיע
אתה יכול פשוט להעביר אותו ל
DELETED ITEMS
בלי שהוא יעבור לך באינבוקס
ותוכנה בת זונה, אל תשתמש ברקספרס אלא ברגילה |
|
|
| DjChook |
אחי אולי תוכל לברר לי שם
אני מאד רוצה שהיא תזכיר לי את התזכורות יעני כמה דקות לפני או דברים כאלה
ובשביל זה נראה לי היא צריכה להיות פתוחה תמיד
וואלה השורת משימות שלי מאד מצומצמת, ואין מקום בשבילה, השאלה עם אפשר לתקוע אותה ב
SYSTRAY
שם כאייקון קטן ליד השעון
אתה יכול לברר לי איך עושים את זה או איך מסבירים לה שתזכיר לי תזכורות גם שהיא לא פועלת ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש מה זה התשובה הטפשית הזאתי ?
OUTLOOK EXPRESS
זה תוכנת אימיילים !
מי ביקש תוכנת אימיילים ?
ולא הבנתי מורן , דיברת על פאלם ?
|
לא אחי אני מדבר על הג'ייני הקטן הזה
מכשיר כזה בגודל של פאלם עם מלא אופציות כאלה
של זיכרונות וספר טלפונים ופגישות ופול שטויות כאלה
עולה 200 שקל |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי אולי תוכל לברר לי שם
אני מאד רוצה שהיא תזכיר לי את התזכורות יעני כמה דקות לפני או דברים כאלה
ובשביל זה נראה לי היא צריכה להיות פתוחה תמיד
וואלה השורת משימות שלי מאד מצומצמת, ואין מקום בשבילה, השאלה עם אפשר לתקוע אותה ב
SYSTRAY
שם כאייקון קטן ליד השעון
אתה יכול לברר לי איך עושים את זה או איך מסבירים לה שתזכיר לי תזכורות גם שהיא לא פועלת ? |
לא יודע אצלי היא פתוחה תמיד כי אני מתכתב עם בנות מבסיסים אחרים וזה עובד כזה כמו איסיקיו כי בצבא הרוחב פס זה איזה 2 מגה לשניה
[סיבים אופטיים] |
|
|
| DjChook |
| בכל מקרה אתה תוכל לדבר שם עם האיש מיחשוב של הבסיס עם הוא יודע ? |
|
|
|
|