return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ian van dahl - try (acapella)!!!help
View this Thread in Original format
AnthemFreak
אני חם לעשות רמיקס לשיר הזה
אבל בלי הווקאלס זה לא יהיה יפה!!!!
אני זוכר שמשהו ידע פעם לעשות פה אקפלה!!!
אני מזה חייב!!!
או שאם למשהו יש לו את הגירסת אקפלה שיגיד
נראה לי יצא לי מזה פצצה
עלה לי לראש רעיון אחו שרמוטה!!!
בתודה מראש!!
;)
oDrori
זה שגיא
Vortex_SA
הוא משתמש בסאונדפורג'...
Vortex_SA
ואתה גם זוכר את השם!! יפה מאוד!
:)
אני יכול לנסות להכין לך אקפלה אבל אני לא מבטיח כלום, בעקרון נראה לי שאפשר לקחת את הגרסה של
ian knowles
ולהוריד לה את הבבס בקטע של הווקל ואז תקבל ווקל פחות או יותר נקי יחסית, למרות שישמעו שהורדת את הבס (אי אפשר להמנע מזה...)
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Vortex_SA
ואתה גם זוכר את השם!! יפה מאוד!
:)
אני יכול לנסות להכין לך אקפלה אבל אני לא מבטיח כלום, בעקרון נראה לי שאפשר לקחת את הגרסה של
ian knowles
ולהוריד לה את הבבס בקטע של הווקל ואז תקבל ווקל פחות או יותר נקי יחסית, למרות שישמעו שהורדת את הבס (אי אפשר להמנע מזה...)

אני ישמח מאוד אם תנסה!!!
תודה
luckystrike
quote:
Originally posted by Vortex_SA
ואתה גם זוכר את השם!! יפה מאוד!
:)
אני יכול לנסות להכין לך אקפלה אבל אני לא מבטיח כלום, בעקרון נראה לי שאפשר לקחת את הגרסה של
ian knowles


אחי יש מצב שאני ייתן לך גם שמות ותכין לי כמה אקפלות ?
PLLLLLZ
?
Vortex_SA
אני ינסה לעשות משהו עם
try
ומורן, תשלח שמות, אני יראה אם אפשר, כי יש שירים שאפשר בקלות להוריד את הכלים ויש כאלה שאי אפשר בכלל...
luckystrike
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני ינסה לעשות משהו עם
try
ומורן, תשלח שמות, אני יראה אם אפשר, כי יש שירים שאפשר בקלות להוריד את הכלים ויש כאלה שאי אפשר בכלל...


ואללה אחי תודה !!!
Ariels
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני ינסה לעשות משהו עם
try
ומורן, תשלח שמות, אני יראה אם אפשר, כי יש שירים שאפשר בקלות להוריד את הכלים ויש כאלה שאי אפשר בכלל...


רגע אבל ב אנטיאליאסינג אתה מתבסס על העובדה שהקול מוקלט על ערוץ אחד ואז הגל ההפוך מבטל אותו כי הוא זהה בשני הצדדים ומה שנשאר לך זה הכלים ששונים בערוצי שמאל וימין וככה הקול יורד אבל איך אתה משאיר רק את הקול ? אתה עושה כאילו -1 לתוצאה או משהו כזה ואז זה מחסיר לך את התוצאה מהגל המקורי ומשאיר אותך רק עם הגל המבוטל
?!!?!?
djGoosh
תדעו לכם שיש אקפלה ל
Try
אבל היא סופר נדירה :)
ואגב
Try
שמעתם את
Ian Van Dahl - Try (Robert Gitelman Remix) ??
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Ariels
רגע אבל ב אנטיאליאסינג אתה מתבסס על העובדה שהקול מוקלט על ערוץ אחד ואז הגל ההפוך מבטל אותו כי הוא זהה בשני הצדדים ומה שנשאר לך זה הכלים ששונים בערוצי שמאל וימין וככה הקול יורד אבל איך אתה משאיר רק את הקול ? אתה עושה כאילו -1 לתוצאה או משהו כזה ואז זה מחסיר לך את התוצאה מהגל המקורי ומשאיר אותך רק עם הגל המבוטל
?!!?!?


זה לא בדיוק ככה, פשוט יש לך שני ערוצי סטראו נכון? אתה הופך פאזה לאחד מהם ומשלב אותם ביחד, עכשיו יש שירים שהקול מוקלט עם הבדלים בסטראו ואז כשאתה עושה את זה אתה למעשה משאיר את הקול, כשבשירים אחרים אתה לא תוכל לעשות את זה, פשוט צריך לבדוק כל שיר לגופו, חוץ מזה אפשר לעשות אקוליזציה ושטויות, או שאפשר פשוט להתאים את הביפיאם ואז לא שמים לב לכלים האחרים בשיר שחתכת ממנו את הווקל, זה הכל טריקים, מבין?
חוץ מזה תמיד אפשר לשלוח אי מייל לאיאן ואן דאהל ולטעון שאתה מפיק מצליח בישראל ושתרצה לעשות לו רמיקס בתקווה לשחרר אותו על הלייבל שלו :)

luckystrike
אחי אתה יכול לעשות לי אקפלה ל
JAN JOHNSTON - SILENT WORDS ?
Vortex_SA
ברור שיש אקפלה לטריי והיא מאוד נדירה, יש אקפלה לכל שיר שיוצא... הרי מישהי מקליטה את הקול שלה נכון? אז באולפן יש את ההקלטה, השאלה היא אם מפיצים את זה או לא...
ומורן דבר באייזיק, זה כולל גם אותך אנטמפריק... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement