|
ian van dahl - try (acapella)!!!help
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
אני חם לעשות רמיקס לשיר הזה
אבל בלי הווקאלס זה לא יהיה יפה!!!!
אני זוכר שמשהו ידע פעם לעשות פה אקפלה!!!
אני מזה חייב!!!
או שאם למשהו יש לו את הגירסת אקפלה שיגיד
נראה לי יצא לי מזה פצצה
עלה לי לראש רעיון אחו שרמוטה!!!
בתודה מראש!!
;) |
|
|
| oDrori |
זה שגיא
Vortex_SA
הוא משתמש בסאונדפורג'... |
|
|
| Vortex_SA |
ואתה גם זוכר את השם!! יפה מאוד!
:)
אני יכול לנסות להכין לך אקפלה אבל אני לא מבטיח כלום, בעקרון נראה לי שאפשר לקחת את הגרסה של
ian knowles
ולהוריד לה את הבבס בקטע של הווקל ואז תקבל ווקל פחות או יותר נקי יחסית, למרות שישמעו שהורדת את הבס (אי אפשר להמנע מזה...) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ואתה גם זוכר את השם!! יפה מאוד!
:)
אני יכול לנסות להכין לך אקפלה אבל אני לא מבטיח כלום, בעקרון נראה לי שאפשר לקחת את הגרסה של
ian knowles
ולהוריד לה את הבבס בקטע של הווקל ואז תקבל ווקל פחות או יותר נקי יחסית, למרות שישמעו שהורדת את הבס (אי אפשר להמנע מזה...) |
אני ישמח מאוד אם תנסה!!!
תודה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ואתה גם זוכר את השם!! יפה מאוד!
:)
אני יכול לנסות להכין לך אקפלה אבל אני לא מבטיח כלום, בעקרון נראה לי שאפשר לקחת את הגרסה של
ian knowles
|
אחי יש מצב שאני ייתן לך גם שמות ותכין לי כמה אקפלות ?
PLLLLLZ
? |
|
|
| Vortex_SA |
אני ינסה לעשות משהו עם
try
ומורן, תשלח שמות, אני יראה אם אפשר, כי יש שירים שאפשר בקלות להוריד את הכלים ויש כאלה שאי אפשר בכלל... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני ינסה לעשות משהו עם
try
ומורן, תשלח שמות, אני יראה אם אפשר, כי יש שירים שאפשר בקלות להוריד את הכלים ויש כאלה שאי אפשר בכלל... |
ואללה אחי תודה !!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני ינסה לעשות משהו עם
try
ומורן, תשלח שמות, אני יראה אם אפשר, כי יש שירים שאפשר בקלות להוריד את הכלים ויש כאלה שאי אפשר בכלל... |
רגע אבל ב אנטיאליאסינג אתה מתבסס על העובדה שהקול מוקלט על ערוץ אחד ואז הגל ההפוך מבטל אותו כי הוא זהה בשני הצדדים ומה שנשאר לך זה הכלים ששונים בערוצי שמאל וימין וככה הקול יורד אבל איך אתה משאיר רק את הקול ? אתה עושה כאילו -1 לתוצאה או משהו כזה ואז זה מחסיר לך את התוצאה מהגל המקורי ומשאיר אותך רק עם הגל המבוטל
?!!?!? |
|
|
| djGoosh |
תדעו לכם שיש אקפלה ל
Try
אבל היא סופר נדירה :)
ואגב
Try
שמעתם את
Ian Van Dahl - Try (Robert Gitelman Remix) ?? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Ariels
רגע אבל ב אנטיאליאסינג אתה מתבסס על העובדה שהקול מוקלט על ערוץ אחד ואז הגל ההפוך מבטל אותו כי הוא זהה בשני הצדדים ומה שנשאר לך זה הכלים ששונים בערוצי שמאל וימין וככה הקול יורד אבל איך אתה משאיר רק את הקול ? אתה עושה כאילו -1 לתוצאה או משהו כזה ואז זה מחסיר לך את התוצאה מהגל המקורי ומשאיר אותך רק עם הגל המבוטל
?!!?!? |
זה לא בדיוק ככה, פשוט יש לך שני ערוצי סטראו נכון? אתה הופך פאזה לאחד מהם ומשלב אותם ביחד, עכשיו יש שירים שהקול מוקלט עם הבדלים בסטראו ואז כשאתה עושה את זה אתה למעשה משאיר את הקול, כשבשירים אחרים אתה לא תוכל לעשות את זה, פשוט צריך לבדוק כל שיר לגופו, חוץ מזה אפשר לעשות אקוליזציה ושטויות, או שאפשר פשוט להתאים את הביפיאם ואז לא שמים לב לכלים האחרים בשיר שחתכת ממנו את הווקל, זה הכל טריקים, מבין?
חוץ מזה תמיד אפשר לשלוח אי מייל לאיאן ואן דאהל ולטעון שאתה מפיק מצליח בישראל ושתרצה לעשות לו רמיקס בתקווה לשחרר אותו על הלייבל שלו :) |
|
|
| luckystrike |
אחי אתה יכול לעשות לי אקפלה ל
JAN JOHNSTON - SILENT WORDS ? |
|
|
| Vortex_SA |
ברור שיש אקפלה לטריי והיא מאוד נדירה, יש אקפלה לכל שיר שיוצא... הרי מישהי מקליטה את הקול שלה נכון? אז באולפן יש את ההקלטה, השאלה היא אם מפיצים את זה או לא...
ומורן דבר באייזיק, זה כולל גם אותך אנטמפריק... :) |
|
|
|
|