|
5oo
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
חיחיחי אני חוגג 500 היום
אני עדיין צעיר חברויה אבל סוף סוף אני יוכל לשנות את השורה שיש מעל האווטר!!!
יש למישו רעיונות??? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
Rainbow 6 addict!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כי האווטר שלך זה מהמשחק, לא?????
הקיצר מזל טוב גבררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יהי רצון ותביע גם ל-1000 בקרוב |
|
|
| oDrori |
תחדש אחי
יאללה תשיג קסטום סטטוס |
|
|
| HyPeRSoNiC |
נ.ב.
אולי תחגוג בזה שאתה נותן לכל מי שמהפורום - חינמים למסיבה שלך!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחח
סתם אחי
:clown: |
|
|
| Hell_Copter |
אני אומר תעשה
«::.•°Sniper Mode°•.::»
:disbelief |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
נ.ב.
אולי תחגוג בזה שאתה נותן לכל מי שמהפורום - חינמים למסיבה שלך!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחח
סתם אחי
:clown: |
:haha: :crazy: :haha: |
|
|
| Sniper |
חחחחחח תודה תודה:]]
מממ תשמע היפר זה ההסכם שלי עם המנהל הכסף לא ניכנס עליי
הכסף הולך על המקום אבל אני נותן שתייה חופשית:]]
בינתיים כלום לא סגור יום רביעי\חמישי
אני ידע בדיוק מה הולך ליקרות |
|
|
| itamarsan |
| מזל טוב אח שלייי ובהצלחחה בהמשךך כמובןן מאחלים כול הצוות |
|
|
| DjNumShum |
באננה אני נראה לי במצב הכי גרוע בפורום
אני אחד הותיקים נראה לי ויש לי כולה 270 הודעות
0.6 ליום
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
מזלט אח שלי
רעיון..........ואללה אני יחשוב שאני יחזור בלילה
אבל לא מה שיש לך עכשיו |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל לא מה שיש לך עכשיו |
חח גם אני חושב |
|
|
| luckystrike |
ואללה אחי כפרה מותק
מזל"ט !!!@@@@!!!
NO MORE RRAAAAAAAAAINNNNNNNNNNNNNNNNN |
|
|
|
|