return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
5oo
View this Thread in Original format
Sniper
חיחיחי אני חוגג 500 היום
אני עדיין צעיר חברויה אבל סוף סוף אני יוכל לשנות את השורה שיש מעל האווטר!!!

יש למישו רעיונות???
HyPeRSoNiC
Rainbow 6 addict!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כי האווטר שלך זה מהמשחק, לא?????
הקיצר מזל טוב גבררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יהי רצון ותביע גם ל-1000 בקרוב
oDrori
תחדש אחי

יאללה תשיג קסטום סטטוס
HyPeRSoNiC
נ.ב.
אולי תחגוג בזה שאתה נותן לכל מי שמהפורום - חינמים למסיבה שלך!!!!!!!!

חחחחחחחחחחחחח
סתם אחי
:clown:
Hell_Copter
אני אומר תעשה
«::.•°Sniper Mode°•.::»

:disbelief
NaOren
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
נ.ב.
אולי תחגוג בזה שאתה נותן לכל מי שמהפורום - חינמים למסיבה שלך!!!!!!!!

חחחחחחחחחחחחח
סתם אחי
:clown:


:haha: :crazy: :haha:
Sniper
חחחחחח תודה תודה:]]
מממ תשמע היפר זה ההסכם שלי עם המנהל הכסף לא ניכנס עליי
הכסף הולך על המקום אבל אני נותן שתייה חופשית:]]

בינתיים כלום לא סגור יום רביעי\חמישי
אני ידע בדיוק מה הולך ליקרות
itamarsan
מזל טוב אח שלייי ובהצלחחה בהמשךך כמובןן מאחלים כול הצוות
DjNumShum
באננה אני נראה לי במצב הכי גרוע בפורום
אני אחד הותיקים נראה לי ויש לי כולה 270 הודעות

0.6 ליום
:D
MoSH_MaN
מזלט אח שלי


רעיון..........ואללה אני יחשוב שאני יחזור בלילה

אבל לא מה שיש לך עכשיו

Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אבל לא מה שיש לך עכשיו


חח גם אני חושב
luckystrike
ואללה אחי כפרה מותק
מזל"ט !!!@@@@!!!

NO MORE RRAAAAAAAAAINNNNNNNNNNNNNNNNN
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement