return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Energy 52 (pg. 2)
View this Thread in Original format
raoel
HEH HEH

Stop die pol dus maar in je reet, Teknikol :toothless
Lekker objectief zo ;)
Teknikol
quote:
Originally posted by raoel
HEH HEH

Stop die pol dus maar in je reet, Teknikol :toothless
Lekker objectief zo ;)


hmja ik zal hem zo wel deleten...:rolleyes:
Blik
quote:
Originally posted by Teknikol
hmja ik zal hem zo wel deleten...:rolleyes:


nee man niet deleten :D
[SigneT]
geef mij maar de john 00 flemming remix echt wereld nummer !!!
2e plaats vind ik de marco v rmx ook erg goed
eieregooie
three n one
Disney
Hmm erg moeilijk om te kiezen hoor...

Marco V remix was geweldig in het begin, maar die heeft niet zo'n lange houdbaarheidsdatum :D

John "00" Flemming remix is ook super, maar ik hou het toch bij de Three 'n One!!!
DjSuez
Ik vind het origineel gewoon veruit het beste, maar de Marco V remix de beste uit de poll...Marco V @ Qontact 2002!!!!!!!!!:eyes: :eyes:
Teknikol
quote:
Originally posted by Blik
nee man niet deleten :D


naja nu begin ik te twijfelen:)...

hm het voordeel van de twijfel heeft dit maal blik:D
CygnusX
quote:
Originally posted by [SigneT]
geef mij maar de john 00 flemming remix echt wereld nummer !!!


kga volledig akkoord met je :cool:
Spinnin Jack
Het orgineel roelt toch het meest, net al bij zoveel platen
En daar is het toch allemaal mee begonnen...

Maar als ik moet kiezen wordt het toch de Three'n'One.

arjoderoon
zekers wel de john fleming remix!! die is echt zwaar goed. heerlijke trance plaat. die andere zijn me te soft.(marco v telt niet mee. die komt in de categorie: amateurs)
stefv
ik ga toch voor de Three 'n One remix, als 2 zou ik dan de John "00" Flemming remix pakken en als de 3e de Marco V remix die toch ook errug goed vind
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement