|
Energy 52 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
HEH HEH
Stop die pol dus maar in je reet, Teknikol :toothless
Lekker objectief zo ;) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by raoel
HEH HEH
Stop die pol dus maar in je reet, Teknikol :toothless
Lekker objectief zo ;) |
hmja ik zal hem zo wel deleten...:rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Teknikol
hmja ik zal hem zo wel deleten...:rolleyes: |
nee man niet deleten :D |
|
|
| [SigneT] |
geef mij maar de john 00 flemming remix echt wereld nummer !!!
2e plaats vind ik de marco v rmx ook erg goed |
|
|
| Disney |
Hmm erg moeilijk om te kiezen hoor...
Marco V remix was geweldig in het begin, maar die heeft niet zo'n lange houdbaarheidsdatum :D
John "00" Flemming remix is ook super, maar ik hou het toch bij de Three 'n One!!! |
|
|
| DjSuez |
| Ik vind het origineel gewoon veruit het beste, maar de Marco V remix de beste uit de poll...Marco V @ Qontact 2002!!!!!!!!!:eyes: :eyes: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Blik
nee man niet deleten :D |
naja nu begin ik te twijfelen:)...
hm het voordeel van de twijfel heeft dit maal blik:D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by [SigneT]
geef mij maar de john 00 flemming remix echt wereld nummer !!!
|
kga volledig akkoord met je :cool: |
|
|
| Spinnin Jack |
Het orgineel roelt toch het meest, net al bij zoveel platen
En daar is het toch allemaal mee begonnen...
Maar als ik moet kiezen wordt het toch de Three'n'One. |
|
|
| arjoderoon |
| zekers wel de john fleming remix!! die is echt zwaar goed. heerlijke trance plaat. die andere zijn me te soft.(marco v telt niet mee. die komt in de categorie: amateurs) |
|
|
| stefv |
| ik ga toch voor de Three 'n One remix, als 2 zou ik dan de John "00" Flemming remix pakken en als de 3e de Marco V remix die toch ook errug goed vind |
|
|
|
|