|
De Puinhopen van de LPF: Het kabinet is gevallen! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
Ik wil dat Heinsbroek een nieuwe party opricht, dan word ik lid en krijg ik ook een Bentley :)
Mijn stem heeft ie!
PS:
 |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:D |
LOL!:D
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik wil dat Heinsbroek een nieuwe party opricht, dan word ik lid en krijg ik ook een Bentley :)
Mijn stem heeft ie!
PS:
|
LOL!:D
Ik zou toch echt niet weten wie er NU in het kabinet moet komen, wie weet PVDA trug, omdat het "toen toch wel beter was" (met die gedachte gaat nederland het stem hokje in maybe) |
|
|
| Blik |
die Heinsbroek vond ik nog niet zo slecht, die zegt gewoon wat die vind en zo hoort dat ook, en dan moet niet meteen iedereen (de pers dus) erop springen dat hij zich met z'n eigen ding bezig moet houden, hij is ook een mens en mag een mening geven over dingen als hij dat wilt
Stem PH (Partij Heinsbroek :p)
afgelopen week was er nog een prognose gegeven, de LPF staat op 4 zetels (eerst 26) en CDA staat nu op 51!!! VVD word maar 26 (was 24 volgens mij) |
|
|
| Arstmak |
| quote: | [i]
afgelopen week was er nog een prognose gegeven, de LPF staat op 4 zetels (eerst 26) en CDA staat nu op 51!!! VVD word maar 26 (was 24 volgens mij) |
Als dat zo is kunnen ze samen verder regeren (77 zetels is net genoeg) |
|
|
| basvh |
tis jammer dat het gevallen is. maar wat heeft de PLF nu eigenlijk gedaan dat het geklapt is? okay ze hebben ruzie gemaakt, net zoals het de laatste tijd bij de PVDA ook niet alles. verschil is alleen dat bij LPF mensen met een grotere mond zitten en de pers er meteen bovenopduikt zij ruiken immers bloed. Toch vind ik dat het kabinet in de kortere tijd wel paar dingen goed heeft gedaan. Kwa immigratie werd het veel strenger en dat de minister zelf ziekenhuizen heeft aangesproken waar het kut gaat vind ik ook goed.
maar als ik nu ga stemmen wordt het JP, in die paar weken vind ik het wel een sympathieke gast geworden |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| Arstmak |
| quote: | Originally posted by jploveparade
|
LOL:D
Fokke en Sukke roeleren |
|
|
| MaGiK54 |
| De meeste mensen binnen de LPF dachten maar aan ding en dat was macht, macht en meer macht. (Bv Heinsbroek die over de rug van Bomhoff vice-premier wilde worden). Zoals Marijnissen mooi zei dat hij kwaad was dat die badgasten van de LPF niet aan het landsbelang dachten. Hiermee ben ik het volledig eens en ben blij dat het kabinet gevallen is. |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jploveparade
|
Dis toch wel de beste, rofl + lol :D :D |
|
|
| TranceFool |
Het zat er idd aan te komen ja...
Heb echt medelijden met Beatrix, ene dag loop je nog je man te begraven, volgende dag krijg je meteen dat politieke gezeik over je heen van het gevallen kabinet. Moet ook geen pretje zijn :( |
|
|
|
|