return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
pub
View this Thread in Original format
Sniper
אוקי חברהה
ניקון פעם נתן פה פאבב
ואיך שהוא סתם ניסתי להיתחבר עליו והוא עובדד
עדיין יש לשם את כל העלות
ויש כבר כמה שיודעים עליו
מממממ בעיקרון זה אותם פרטים ככה שלמי שניקון הביא אותו אז יכול להיתחבר
אבל הבעיה המוזרה פה שרק נגיד מ 2 ככה עד 6
הוא פועל תנסו להיתחבר מתי שאתם רוצים

מי שרוצה תפרטים שיפנה אליי באי סי קיו
אין לי כוח ל
p.m

69300521
NyKoN
בטח שזה פועל
הבן זונה הזה בקולג' שלו חוגג על זה שאנחנו מעלים לו דברים
אז הוא פותח וסוגר את הפאב הזה מתי שהוא רוצה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NyKoN
בטח שזה פועל
הבן זונה הזה בקולג' שלו חוגג על זה שאנחנו מעלים לו דברים
אז הוא פותח וסוגר את הפאב הזה מתי שהוא רוצה



אז שימצוץ לי
NyKoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אז שימצוץ לי


לא שווה לו
יש לך הרפס על הזין
:D
DjChook
quote:
Originally posted by NyKoN
לא שווה לו
יש לך הרפס על הזין
:D




חחחח טוב אחי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
לא שווה לו
יש לך הרפס על הזין
:D


חחחחחחחחחחח ביאוס לביאוס.... חזק אחי
אני ישתמש בזה

ויצא לי להעלות לשם עוד כמה דברים
תבדקו בזמנכם החופשי
Sniper
quote:
Originally posted by NyKoN
לא שווה לו
יש לך הרפס על הזין
:D



LOL
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
LOL


שאני חושב על זה זה די עצוב
קודם שהגבתי זה היה לפני שראיתי את התמונה המחליאה שהוא שם
איזה מזל שבקושי אכלתי משהו בצהריים
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שאני חושב על זה זה די עצוב
קודם שהגבתי זה היה לפני שראיתי את התמונה המחליאה שהוא שם
איזה מזל שבקושי אכלתי משהו בצהריים


חחחחחחחח
מזלך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement