return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סברס 2 !!!!!! סוףף סוףףףף
View this Thread in Original format
divx-master
טובבבב אנשיםם הגיעע סברס 2 סוףף סוףףף לאינטרנט

כמהה חיכיתי לדיסקק הזהההה

סברסס 1 לפי דעתיי היהה ענקקקק

וסברס 2 ממשש אכזבה

אבלל חפיףף יש שם כמה דברים יפים ....1
DjChook
נזכרנו :)

סתם ראיתי את זה כבר לפני איזה שבוע או משהו, לא הורדתי את כולו

וכולם רוקדים עכשיו, יותר טוב
itamarsan
כן יחסית לקודם הוא ממש אכזבה אבל העיקר שיש מישהו שדואג לדאנס הישראלי לפרוח:toocool: :toocool: :toocool:
Gil Shwarts
רק לפני שבוע?
צ'וק
נראה לי עברו לפחות 3 שבועות מאז שאמרתי לך איפה הוא :)
DjChook
ואלה גיל ?
אמרתי נהמר על שבוע, אני לא זוכר כמה הזמן זז ף :)

חחח
djGoosh
אמרתי לכם שהוא יצא עוד בטרד של גיל כשהוא עשה את המגהמיקס.. חבר שלי עשה שם כמה גירסאות.. קוראים לו שמיר פינק אם למישהו יש את העטיפה.. אגב אני שיחררתי את הסברס לHEB אם מישהו רוצה להוריד :)

וחוצמזה.. שיש מלא דברים שימושיים בסברס הזה אבל אין סיכוי שכולם רוקדים עכשיו (שגם אני שיחררתי מזמן :) יותר טוב מסברס 2!!! כולם רוקדים עכשיו ממש שכונתי!!

ואגב אם תשימו לב הפרפרים של סברס 2 דומה לפרפרים של כולם רוקדים עכשיו בגלל שהפרפרים בכולם רוקדים עכשיו לקוח מהגירסאות הראשונות של תטה... (אם זה עוזר לכם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement