return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Safri Duo - The Clubber
View this Thread in Original format
Optimus Trance
Heel veel mensen hebben m ondertussen al denk ik, maar mijn vraag is, op de radio rip is er op ongeveer 2:56 allemaal gelul te horen van.... ja wie eigenlijk????!! En wat wordt er godverdomme gezegd!!! T enige wat ik versta is iets met druk(ken)???

Wie weet t??
Opti
BTW, ik vind the Clubber een superrelaxed nummertje
Cold
Dit nr is uit de Trance Energy mix van de Safri Duo geknipt...die mix werd op 538 uitgezonden vandaar (radio rip).

Zwaar kut dus.. :(
Opti
hahaha, weet ik!! Maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat er werd gezegd......
tango
Ik hoor zoiets van:

die kerel: Dan ga ik effe terug en dan neem ik jullie zo wel effe mee naar boven.

Dat wijf: ja, of ehhhhhh achter de barrr, ik vind het wel leuk om het een keer vanaf hier te zien. (en later zegt ze nog een keer "komodo")

Zou dat gielen zijn die een wijf gaat naaien na z'n set ofzo :D ??

greetz,
TNG
Opti
hahahaha, misschien wel....
TranceFool
haha, wie weet??? trouwens weet je, ik schrok me laatst rot, ik zag Gielen een beetje met een scheve bek staan en toen vond ik hem echt lijken op Job van de bus, die kennen jullie vast nog wel die scheve mongool die denkt dat ie kan zingen. Verder niet boeiend ofzo, maar het leek wel een nachtmerrie!!!!

Latuurrzzz....
Opti
Hahaha, ik lach me rot
Maar nu je t zegt, ze lijken inderdaad op elkaar....
Zou Job stiekem een Dj zijn ofzo???

Hahahaha
Akira
quote:
Originally posted by TranceFool
haha, wie weet??? trouwens weet je, ik schrok me laatst rot, ik zag Gielen een beetje met een scheve bek staan en toen vond ik hem echt lijken op Job van de bus, die kennen jullie vast nog wel die scheve mongool die denkt dat ie kan zingen. Verder niet boeiend ofzo, maar het leek wel een nachtmerrie!!!!

Latuurrzzz....


JA HAHAHAHA hij heeft inderdaad wel wat trekjes van JOB uit de bus haha
TranceFool
Ha, ben ik gelukkig toch niet de enigste die dit ziet.

Dj Lex
Jaja deze thread gaat weer niet waar hij over moet gaan, maar het is wel weer een hoop LOL. En over dat nummer hij is idd wel lau. Lekker nummertje.
laters
Opti
Ja jongens, ff terug naar t onderwerp,

WIE WEET WAT ER GEZEGD WORDT!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement