|
Safri Duo - The Clubber
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
Heel veel mensen hebben m ondertussen al denk ik, maar mijn vraag is, op de radio rip is er op ongeveer 2:56 allemaal gelul te horen van.... ja wie eigenlijk????!! En wat wordt er godverdomme gezegd!!! T enige wat ik versta is iets met druk(ken)???
Wie weet t?? |
|
|
| Opti |
| BTW, ik vind the Clubber een superrelaxed nummertje |
|
|
| Cold |
Dit nr is uit de Trance Energy mix van de Safri Duo geknipt...die mix werd op 538 uitgezonden vandaar (radio rip).
Zwaar kut dus.. :( |
|
|
| Opti |
| hahaha, weet ik!! Maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat er werd gezegd...... |
|
|
| tango |
Ik hoor zoiets van:
die kerel: Dan ga ik effe terug en dan neem ik jullie zo wel effe mee naar boven.
Dat wijf: ja, of ehhhhhh achter de barrr, ik vind het wel leuk om het een keer vanaf hier te zien. (en later zegt ze nog een keer "komodo")
Zou dat gielen zijn die een wijf gaat naaien na z'n set ofzo :D ??
greetz,
TNG |
|
|
| Opti |
| hahahaha, misschien wel.... |
|
|
| TranceFool |
haha, wie weet??? trouwens weet je, ik schrok me laatst rot, ik zag Gielen een beetje met een scheve bek staan en toen vond ik hem echt lijken op Job van de bus, die kennen jullie vast nog wel die scheve mongool die denkt dat ie kan zingen. Verder niet boeiend ofzo, maar het leek wel een nachtmerrie!!!!
Latuurrzzz.... |
|
|
| Opti |
Hahaha, ik lach me rot
Maar nu je t zegt, ze lijken inderdaad op elkaar....
Zou Job stiekem een Dj zijn ofzo???
Hahahaha |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by TranceFool
haha, wie weet??? trouwens weet je, ik schrok me laatst rot, ik zag Gielen een beetje met een scheve bek staan en toen vond ik hem echt lijken op Job van de bus, die kennen jullie vast nog wel die scheve mongool die denkt dat ie kan zingen. Verder niet boeiend ofzo, maar het leek wel een nachtmerrie!!!!
Latuurrzzz.... |
JA HAHAHAHA hij heeft inderdaad wel wat trekjes van JOB uit de bus haha |
|
|
| TranceFool |
| Ha, ben ik gelukkig toch niet de enigste die dit ziet. |
|
|
| Dj Lex |
Jaja deze thread gaat weer niet waar hij over moet gaan, maar het is wel weer een hoop LOL. En over dat nummer hij is idd wel lau. Lekker nummertje.
laters |
|
|
| Opti |
Ja jongens, ff terug naar t onderwerp,
WIE WEET WAT ER GEZEGD WORDT!!!!! |
|
|
|
|