return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Club XL opent zaterdag
View this Thread in Original format
ahp2002
hoi mensen

club XL (ex-cubic en ex-marcanti) gaat zaterdag open met dj spider willem en scott bond
deze vrijdag is er een pre-openingsparty met marc van bekkum, misja helsloot (waarschijnlijk) en precision

kweenie of deze thread al gepost was.
ben benieuwd hoe het eruit ziet
magrec
Line up van november is beroerd...

(jean............: puke: )

De 2 zalen kunnen nu weer 1 zaal worden (maar zo druk zal het wel nooit worden :stongue: :stongue: ) maybe inhet begin en dan hebben de meeste het wel weer gezien.
ahp2002
huh? waar heb je die line-up gezien dan?
tsja.. ze hebben het zelf over The best in mainstream (jean dus)
trance tech-house en groove etc. etc.

in ieder geval is t positief dat er weer eens wat open gaat ipv sluiten

deze vrijdag wordt het in ieder geval top!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by ahp2002
huh? waar heb je die line-up gezien dan?


2 november: Armin van Buuren (3 hour set), Spider (3 hour set)

9 november: Dazzle (black hole), Luciën Foort, Misja Helsloot

16 november: Rank 1, Astrid, Mar Y Sol, Brian S

23 november: Jean, Spider, Bas the funky bastard, Marnix

De complete programmering zal in de loop van volgende week zijn terug te vinden op XtraLarge

Best wel okay line-up vind ik :) :cool:
NILA.NL
quote:

in ieder geval is t positief dat er weer eens wat open gaat ipv sluiten


Ben ik helemaal met je eens! En ik vind die line up van november nog niet eens zo gek, Jean is inderdaad wat minder, maar Dazzle, Armin van Buuren, Luciën Foort, Misja Helsloot, Astrid en Rank 1 spreken me wel aan.... Ben erg benieuwd wat het gaat worden, ga zeker binnenkort een kijkje wagen :eyes:
-TAIS-
Om dan ff de complete lineups te geven:

- 19 oktober: Scott Bond (3 hours) & Spider (3 hours)
- 26 oktober: Misja Helsloot, Precision, Astrid, Marc Van Bekkum, Onne, Marysol, Marnix, Bas The Funky Bastard
- 2 november: Armin van Buuren (3 hours) & Spider (3 hours)
- 9 november: Dazzle, Luciën Foort, Misja Helsloot, Bas TFB, Andre
- 16 november: Rank 1, Astrid, Marc Van Bekkum, Marysol, Brian S
- 23 november: Jean, Spider, Precision, Bas TFB, Andre

De DJs die 26 oktober draaien, worden de regulars. Deze zul je dus zeer regelmatig (dus niet iedere week) terugvinden in de XL.

De club/groove DJs zullen in de kleine zaal draaien, de trance/progressive djs in de grote zaal.

Op 19 oktober en 2 november zullen beide zalen aan elkaar gekoppeld worden, waardoor er dus maar 2 djs zijn.

Flyer:


Foto's verbouwde XL:

Grote zaal


Lounge

Ik vind het er dus zeer goed uitzien (niet alleen het gebouw, maar ook de lineup). Ik denk dat zo'n gevarieerde lineup best veel mensen zal trekken. En als je kijkt naar de clubs die er tegenwoordig nog over zijn in Amsterdam, dan heeft deze club zeker wel bestaansrecht.
magrec
CLUB XL GAAT DIT WEEKENd NIET OPEN

vanwege vergunningen ofzo iig xl heeft de zaakjes niet in orde

Tot onze grote spijt moeten wij julle mededelen dat onze opening van XL
van dit weekend is uitgesteld. De reden van dit uitstel is dat er enkele
bouwtechnische aspecten niet op tijd af zijn waardoor er geen groen licht
door bouw- en woningtoezicht wordt gegeven om open te gaan.
Het in orde maken van deze punten zal zeker nog een en mischien nog
twee weken in beslag nemen. Aanstaande dinsdag hebben we hier meer
zicht op en dan zullen we jullie ook direct hierover berichten. In ieder
geval onze excuses voor dit uitstel. We hopen dat we op jullie steun
kunnen rekenen. Voor vragen kunnen jullie altijd mailen naar
[email protected]
ahp2002
gloeiende....
naja, nog maar ff geduld hebben.
kolkiewolkie
eigenlijk komt dit nie eens zo slecht uit voor mij :D want ik zie NU pas dat gewoon mijn held scott bond langs zou komen!! en dit terwijl ik zaterdag helemaal nie kan, en dat zou echt uberfrustrerend zijn geweest.. kheb nu goede hoop dat ik um binnenkort alsnog aanschouwen mag (ga er ff vanuit dat ie op een later tijdstip alsnog komt :) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement