|
Even voor de goede orde
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Mn MSN is zojuist gehacked......mensen die mij in mn lijst hadden staan: niet meer reageren als [/email] zich aanmeldt, zit als het goed is nu een heel vervelend persoon achter :whip: . Nieuwe adres is [email], dat jullie het ff weten en gewaarschuwd zijn |
|
|
| mastah jc |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Mn MSN is zojuist gehacked......mensen die mij in mn lijst hadden staan: niet meer reageren als [email protected][/email] zich aanmeldt, zit als het goed is nu een heel vervelend persoon achter :whip: . Nieuwe adres is [email][email protected], dat jullie het ff weten en gewaarschuwd zijn |
of we gaan juist wel met zen allen reageren en die gast lekker afzeiken :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by mastah jc
of we gaan juist wel met zen allen reageren en die gast lekker afzeiken :D |
Ghehe dat is ook een goeie!! ;) |
|
|
|
|