|
Welcome to Underworld
|
View this Thread in Original format
| NILA.NL |
Op 8 november treed Underworld in de Heineken Music Hall in A'dam op (zie ook http://www.welcometounderworld.nl)...
2 vraagjes:
- Ik lees hier bijna nooit iets over Underworld, wat vinden TA-ers eigenlijk van deze (SUPER) band???
- Gaan er nog andere TA-ers naar de HMH? |
|
|
| Chicane |
Underworld heeft best wel dikke producties gemaakt toen Darren er nog bij was en hebben gelukkig hun eigen sound behouden na het vertrek. "You Bring Light In" is best wel een lekkere stevige track en het hele album 100 Days Off is gewoon super te noemen.
Underworld is 10000x beter dan The Chemical Brothers en al die andere liveacts figuren!
Ik ga niet naar de HMH trouwens |
|
|
| magrec |
Underworld is vet, Ik had wel naar welcome to underworld willen gaan maar de kaartjes waren toch iets sneller uitverkocht dan ik had gehoopt....
beaucoup fish rules!!!!!!!!!!
Hoeveelste album was 100 days off eigenlijk, 7e alweer ofzo.
Lekker album, vanmij mogen er wel meer liveacts komen op festivals.
Groove armada, royksopp, prodigy, underworld, faithless :D
Owja chemical brothers waren vet in maart dit jaar ofniet theseus!!
(hey boy, hey girl) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik denk wel dat er een x-aantal t wel leuke vinden maar de rode draad door dit forums is toch Trance Musika (nee echt! :crazy: ) En dan bedoel ik wel de goede trance zoals op feesten van ILTrance. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by magrec Lekker album, vanmij mogen er wel meer liveacts komen op festivals.
Groove armada, royksopp, prodigy, underworld, faithless :D
|
Noemt er ffe een me favo bands op =] |
|
|
| -TAIS- |
| Als het goed is zie ik ze een dagje later, op I Love Techno :) |
|
|
| TranceFool |
Ja ik vind Underworld super.....al kan ik niet zeggen dat ik superveel muziek van ze heb. Nog wel ligt er ergens een oud album in de kast dacht ik. Wil zeker nog een keer een live-optreden meemaken, lijkt me zo vet :D
Heb toevallig paar dagen geleden nog Born Slippy op de kop kunnen tikken, lag gewoon op voorraad bij juno (HINT! ;) :p) |
|
|
| Rinus |
| Ik ken ze eigenlijk nog niet zo heel lang maar dat ze flexe muziek maken is zeker en ook ik ga als het goed is zeker effe langs op I Love Techno. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Op 8 november treed Underworld in de Heineken Music Hall in A'dam op (zie ook http://www.welcometounderworld.nl)...
2 vraagjes:
- Ik lees hier bijna nooit iets over Underworld, wat vinden TA-ers eigenlijk van deze (SUPER) band???
- Gaan er nog andere TA-ers naar de HMH? |
Hmmm... hier wist ik niks van... anders had ik zeler wel geprobeerd kaartjes te bemachtigen :( |
|
|
|
|