|
Reactor @ Now en Wow, Wie wil erheen??
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Ik heb 2 gastenlijstplaatsen gewonnen voor Reactor, The Special Opening Edition, dit feest is as vrijdag al. Ik kan helaas niet dus als er mensen intresse hebben moeten ze maar PMen!!
Line-up:
Now
Claude Young
Joachim
Pascal F.E.O.S.
Technasia
Wow
Aril Brikha
Billy Nasty
Justin Robertson
Website |
|
|
| -TAIS- |
Ik heb er nu al zin in! Heb zelf ook 2 kaartjes gewonnen, dus ik ben sowieso van de partij!
Ik kan het iedereen aanraden die een beetje van techno houdt. De 3 vorige edities waren allemaal hardstikke relaxed. |
|
|
|
|