|
מתנה לישראלים בלבד :)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אוקיי חברים
מכיוון שאני במצב רוח מאוד מאוד טוב
ואין לי מושג למה
הנה לכם מתנה ממני אליכם :)
SABRES 2 ! ! !
01
02
03
04
05
06
07
08
09
11
12
13
חסרים 2 שירים
אחד לא היה
והשני סתם מגעיל :) |
|
|
| DjChook |
תודה רבה רבה גיל !
ממש יפה ההשקעה :)
השירים שחסרים זה 14 ו 15 ? |
|
|
| DJ RF |
Thnks Gil
Nice Of you ! |
|
|
| luckystrike |
סורי על הבורות - מה יש
בדיסק הזה בערך ? |
|
|
| Gil Shwarts |
| עיבודי דאנס לשירים ישראלים :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
עיבודי דאנס לשירים ישראלים :) |
ואללה סבבה אחי
THANKS |
|
|
| HyPeRSoNiC |
סבבה אחי
הרגע סיימתי להוריד
דיסק דווקא חבל על הזמן
עכשיו נשאר רק להשלים את הטראקים החסרים ולמצוא את העטיפה............
אגב עטיפות
מישהו פה יודע איפה אני יכול להשיג את העטיפה של הדיסק החדש של סאבלימינל????????? |
|
|
| Gil Shwarts |
| איך קוראים לדיסק? |
|
|
| MoSH_MaN |
יש גירסאת דאנס לגשם חזק?
אפשר לעשות לזה מלודיה בת זונה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
איך קוראים לדיסק? |
האור והצל |
|
|
| NaOren |
תודה גיל
אתה הכי תותח בארץץץץ |
|
|
|
|