return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
avondje hollywood
View this Thread in Original format
Jappio
Aangezien mijn vrienden allemaal naar hollywood gingen, wassut voor mij ook weer feest :p

De avond begon lekker aan de bar in de top 40 zaal :D phat lopen zuipen met de bardame daar, die uiteindelijk ook naar decibel outdoor was geweest :D Na een uurtje en een litertje bier of 6 hadden we het daar wel gezien en gingen we naar de trance zaal (of hoe die grote zaal ook mag heten :)) Daar zou Rank 1 gaan draaien, en aangezien ik die na sensation 2001 niet meer had gezien leek het me wel vet om weer is een xtje te gaan kijken bij hun :)

Nou, dat was zeker geen misstap.. Ik heb echt weer een topavond gehad, en dat kwam niet alleen door de hoeveelheid alcohol :D.. Rank1 begon de set met Magik Journey, dat nummer had ik al sinds Dutch Dimension niet meer gehoord.. Echt supervet, en ook de rest van de set was zeker het luisteren waard, ondanks de vele bekende nummers die gedraaid werden, waaronder de sensation theme :).


Na 3.30 helaas naar huis gegaan, omdat maatje dat reed morgen moest werken :( Maar al met al echt een superavond gehad, en Hollywood op donderdag, is in tegenstelling tot hollywood op zaterdag zeker een aanrader! Heb echt een hele vette avond gehad :D

Greetz :p
kolkiewolkie
he APPIE, als je nou es op de IRC komt
daar zit ik ook nl. :D

fokking projecten ook :p
Jappio
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
he APPIE, als je nou es op de IRC komt
daar zit ik ook nl. :D

fokking projecten ook :p


Zat je dan wel in de goeie channel? whehe

Ben dr nog ff in geweest,, maar volgens mij lag iedereen al te snurken :)

Grtz
Chicane
Hollywood heeft ook hele leuke dames rondwandelen daar...


/me kijkt nog eens naar de foto van Danouscka.. woei :eyes:
Optimus
ha sinds ik eruit bnen gegooid daar kom ikeer niet meer
Jappio
quote:
Originally posted by Chicane
Hollywood heeft ook hele leuke dames rondwandelen daar...


/me kijkt nog eens naar de foto van Danouscka.. woei :eyes:


vertel mij wat.. :eyes:

was weer een heel fijn exemplaar :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
ha sinds ik eruit bnen gegooid daar kom ikeer niet meer

Whahaha! Ik heb die kerker daar ook een keer van binnen mogen aanschouwen :D

Aan de ene kant een deur naar de zaal, en aan de andere kant een deur naar de straat :D
Optimus
quote:
Originally posted by eieregooie
Whahaha! Ik heb die kerker daar ook een keer van binnen mogen aanschouwen :D

Aan de ene kant een deur naar de zaal, en aan de andere kant een deur naar de straat :D


ja klopt! Vrienden van me gaan naar House Classics en vroegen me mee maar denk niet dat ik meega. Stomme kuttent, pfff vieze hoeren van een portiers:whip:
New Wave
Ejh slet, ik wil nog een keer op de zaterdag naar Hollywood :p lekkere sluts onder de 12 verslinden :D

en daarna lekker aaapreskieen daar, kon daar toch? in die grote trance zaal?
Optimus
quote:
Originally posted by Chicane
Hollywood heeft ook hele leuke dames rondwandelen daar...


/me kijkt nog eens naar de foto van Danouscka.. woei :eyes:



wie?

tijs08
haha! Ja, het kan dus toch nog leuk zijn in Hollywood.. maar dan wel met een grote hoeveelheid alcohol achter de kiezen...met als gevolg:

Komende donderdag gewoon naar Off_Corso hoor :D
Ik lees net ook dat je gratis champagne krijgt :)
Chicane
quote:
Originally posted by Optimus
wie?


Oh.. zomaar het allermooiste meisje wat daar rondloopt, lief, knap en ik kan er goed mee overweg.. leuk russische/grieks halfbloedje...


:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement