|
2 דברים...
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחחחחחחחחחח ידעתי שאתה מתכוון לזה אחי :)
תודה רבה על השירים
למרות שלא נולדתי אז נראה לי :) |
|
|
| TranceGiant |
Gil, two (hebrew) words:
ATA MELEH!
U made my day. I think I was the most children shows addicted person to live in israel in the late 80s. |
|
|
| arik |
| תודה גיל שיחקת אותה!!!! |
|
|
| Sniper |
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
גיללל אני אוהב אותךךךךך
כמה זמן חיכיתי למשו של פושש
סט דיסק לא יודע כמה זמן
בדיוק אתמול דיברתי על זה עם צח
יואווו חולהלהלהלהלהה עלייך |
|
|
| warpedd_ |
ענקקקקק
גיל אתה מלךךךךךךךךךךך!!!!!!!
מאוד מומלצים
הגרסאות החדשות לפרפרים של אורי בנאי
אני שטה של זהבה בן
והזה של דנה אינטרנשיונל |
|
|
| NaOren |
אפשר לאמור שעשית לי ת'שישי שבת...
איזה גבררררר |
|
|
| YuVaL |
טוב אחים
עם צער רב וכאב לב אני נאלץ לסגור את הטרד הזה
כי אסור לפרסם פה אלבומים
סוואמפר אמר לי שהוא ראה את ושאני יסגור את זה...
אז סורי |
|
|
|
|