return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
2 דברים...
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
הדבר הראשון הוא :
מי לא היה רוצה לחזור לתקופה של כל סדרות הטלויזיה הישנות כמו הלב, רכבת ההפתעות, בלי סודות, וכו'
ובכן, הנה לכם דיסק נוסטלגיה אחושרמוטה
אני אישית נקרעתי ממנו הדיסק הזה פשוט מלך!

החברים של קישקשתא 2 - האוסף

וחסר בו השיר הראשון שהוא הפתיחה של זהו זה :(


רחוב סומסום

פרפר נחמד

קרובים קרובים

פינוקיו

הלב

בלי סודות

נילס!!!

Neighbours

Sing A Song

קסים קסם

קשת וענן

רכבת ההפתעות

פיצוחים

ערב חדש

חשבון פשוט

מה קורה אני קורא

קריאת כיוון

מה כדאי להיות

חוש חש הבלש

לילי

עד שהתעייפתי

משפחת בובינוע

פינוקיו חכה לי

אלפי

מימי

בסוד העניינים

החיים

עניין של זמן

קשר משפחתי

עשרים פלוס

האיים האבודים

היה היה



יאללה תהנו :)

אה ורגע
הדבר השני :):):D:D:D


VA-Heineken_Sundance__Mixed_By_Push-CD-2002

01-va-heineken_sundance__mixed_by_push-snd.cue

01-va-heineken_sundance__mixed_by_push-snd.mp3 (74mb)
DjChook
חחחחחחחחחחחח ידעתי שאתה מתכוון לזה אחי :)

תודה רבה על השירים

למרות שלא נולדתי אז נראה לי :)
TranceGiant
Gil, two (hebrew) words:

ATA MELEH!

U made my day. I think I was the most children shows addicted person to live in israel in the late 80s.
arik
תודה גיל שיחקת אותה!!!!
Sniper
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
גיללל אני אוהב אותךךךךך
כמה זמן חיכיתי למשו של פושש
סט דיסק לא יודע כמה זמן
בדיוק אתמול דיברתי על זה עם צח
יואווו חולהלהלהלהלהה עלייך
warpedd_
ענקקקקק


גיל אתה מלךךךךךךךךךךך!!!!!!!

מאוד מומלצים
הגרסאות החדשות לפרפרים של אורי בנאי
אני שטה של זהבה בן
והזה של דנה אינטרנשיונל
dj trinity
מלך!!:happy2:
NaOren
אפשר לאמור שעשית לי ת'שישי שבת...
איזה גבררררר
YuVaL
טוב אחים
עם צער רב וכאב לב אני נאלץ לסגור את הטרד הזה
כי אסור לפרסם פה אלבומים
סוואמפר אמר לי שהוא ראה את ושאני יסגור את זה...

אז סורי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement