return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
רשתות
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב
אז קיבלתי ת'מחשב החדש ועכשיו אני צריך לחבר רשת בין שני המחשבים
חיברתי את הכבל של מהמחשב הראשון לשני
עכשיו מה אני עושה?!?!
DjChook
אחי אם זה אותו
WINDOWS
והוא לא
XP / 2000
אז אתה צריך פשוט להגדיר בהגדרות רשת

"Network neighborhood"

IPX
ככה זה יעבוד טוב ובטוח
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
אחי אם זה אותו
WINDOWS
והוא לא
XP / 2000
אז אתה צריך פשוט להגדיר בהגדרות רשת

"Network neighborhood"

IPX
ככה זה יעבוד טוב ובטוח


חרטה
מזה השטויות האלה
הוא צריך להגדיר גם
ICS
והכי טוב זה
Microsoft Networks
Duh
ipx in my ass
למרות זאת אני עדיין אוהב אותך חן
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :toocool: :toocool:
YuVaL
יש לי במחשב אחד
XP
המחשב החדש כאילו
והמחשב השני
98
עכשיו ניסיתי להתקין
וזה מראה לי כאילו הכרטיס רשת השני שלי לא עובד או משהו
לא יודע מה קורה פה
זה מה שזה מראה לי:

Ariels
נראה לי שאתה צריך להגדיר אחד מהמחשבים כשרת ושהשני יתחבר אליו
תמיד יש מחשב שאליו מתחברים LANהרי ב
DjChook
חחח רותם יא מכוער שכחת שאני מבין במחשבים

ICS - INTERNET CONNECTION SHARING

זה לא קשור בכלל לרשת , חחחח אי אפשר להתקין את זה על רשת לא תקינה
זה לא פרוטוקול או משהו
ואם הוא לא יתקין
IPX

הוא לא יוכל לשחק בהרבה משחקי רשת

עכשיו ה
XP
אמור להגדיר לבד הכל ואם הוא לא כנראה שיש בעיה במחשב עם ה 98

תנסה לבדוק שם את ההגדרות
DjChook
יכול להיות גם שיש בעיה בחומרה - כבל / כרטיס רשת דפוק (במחשב הישן אני מניח)
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
חחח רותם יא מכוער שכחת שאני מבין במחשבים

ICS - INTERNET CONNECTION SHARING

זה לא קשור בכלל לרשת , חחחח אי אפשר להתקין את זה על רשת לא תקינה
זה לא פרוטוקול או משהו
ואם הוא לא יתקין
IPX

הוא לא יוכל לשחק בהרבה משחקי רשת

עכשיו ה
XP
אמור להגדיר לבד הכל ואם הוא לא כנראה שיש בעיה במחשב עם ה 98

תנסה לבדוק שם את ההגדרות


בלאט סוכה
איזה טמבל
אמרתי גם
ics
אם לא שמת לב
ובחיים שלי עוד לא הייתי צריך
IPX
והכל פעל לי טוב
קיצר
הכבל שלו דפוק
זאת הבעיה
אחר-כך אין בעיה ב
xp
מראה לך הכל שם
במיוחד בעברית זה ממש לא בעיה
אתה תבין לבד
DjChook
אהה חחח שכחת לציין פרט חשוב שפגם בהסבר שלי !

WIN 98
לא
SE


לא תמך טוב ברשת ביתית של TCPIP

בגלל זה ב
SE
הוציאו את ה
IPX
משימוש ורק אז יצרו את ה
TCP IP + ICS

בכל מקרה,
XP
משתלט על הכל כמו שצריך, תבדוק חיבורים והכל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement