|
רשתות
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב
אז קיבלתי ת'מחשב החדש ועכשיו אני צריך לחבר רשת בין שני המחשבים
חיברתי את הכבל של מהמחשב הראשון לשני
עכשיו מה אני עושה?!?! |
|
|
| DjChook |
אחי אם זה אותו
WINDOWS
והוא לא
XP / 2000
אז אתה צריך פשוט להגדיר בהגדרות רשת
"Network neighborhood"
IPX
ככה זה יעבוד טוב ובטוח |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי אם זה אותו
WINDOWS
והוא לא
XP / 2000
אז אתה צריך פשוט להגדיר בהגדרות רשת
"Network neighborhood"
IPX
ככה זה יעבוד טוב ובטוח |
חרטה
מזה השטויות האלה
הוא צריך להגדיר גם
ICS
והכי טוב זה
Microsoft Networks
Duh
ipx in my ass
למרות זאת אני עדיין אוהב אותך חן
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :toocool: :toocool: |
|
|
| YuVaL |
יש לי במחשב אחד
XP
המחשב החדש כאילו
והמחשב השני
98
עכשיו ניסיתי להתקין
וזה מראה לי כאילו הכרטיס רשת השני שלי לא עובד או משהו
לא יודע מה קורה פה
זה מה שזה מראה לי:
 |
|
|
| Ariels |
נראה לי שאתה צריך להגדיר אחד מהמחשבים כשרת ושהשני יתחבר אליו
תמיד יש מחשב שאליו מתחברים LANהרי ב |
|
|
| DjChook |
חחח רותם יא מכוער שכחת שאני מבין במחשבים
ICS - INTERNET CONNECTION SHARING
זה לא קשור בכלל לרשת , חחחח אי אפשר להתקין את זה על רשת לא תקינה
זה לא פרוטוקול או משהו
ואם הוא לא יתקין
IPX
הוא לא יוכל לשחק בהרבה משחקי רשת
עכשיו ה
XP
אמור להגדיר לבד הכל ואם הוא לא כנראה שיש בעיה במחשב עם ה 98
תנסה לבדוק שם את ההגדרות |
|
|
| DjChook |
| יכול להיות גם שיש בעיה בחומרה - כבל / כרטיס רשת דפוק (במחשב הישן אני מניח) |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח רותם יא מכוער שכחת שאני מבין במחשבים
ICS - INTERNET CONNECTION SHARING
זה לא קשור בכלל לרשת , חחחח אי אפשר להתקין את זה על רשת לא תקינה
זה לא פרוטוקול או משהו
ואם הוא לא יתקין
IPX
הוא לא יוכל לשחק בהרבה משחקי רשת
עכשיו ה
XP
אמור להגדיר לבד הכל ואם הוא לא כנראה שיש בעיה במחשב עם ה 98
תנסה לבדוק שם את ההגדרות |
בלאט סוכה
איזה טמבל
אמרתי גם
ics
אם לא שמת לב
ובחיים שלי עוד לא הייתי צריך
IPX
והכל פעל לי טוב
קיצר
הכבל שלו דפוק
זאת הבעיה
אחר-כך אין בעיה ב
xp
מראה לך הכל שם
במיוחד בעברית זה ממש לא בעיה
אתה תבין לבד |
|
|
| DjChook |
אהה חחח שכחת לציין פרט חשוב שפגם בהסבר שלי !
WIN 98
לא
SE
לא תמך טוב ברשת ביתית של TCPIP
בגלל זה ב
SE
הוציאו את ה
IPX
משימוש ורק אז יצרו את ה
TCP IP + ICS
בכל מקרה,
XP
משתלט על הכל כמו שצריך, תבדוק חיבורים והכל |
|
|
|
|