|
Wie heeft er voor mij.....
|
View this Thread in Original format
| Vnatic |
Reason 2.0??
Ik zoek em al een tijdje, maar ik kan em nergens vinden...
Ik zit nog steeds op 1.0.1, en ik wil eigenlijk wel eens met die maelstrom aan de slag...
heeft iemand em, of weet iemand waar ik hem kan krijgen?
( zonder te betalen natuurlijk he, daar hebben we internet voor )
Greetz, |
|
|
| arjoderoon |
| euhm een vriend van mij heeft reason 2 voor de mac.... |
|
|
| Vnatic |
| Um, Ik heb zelf een PC, dus die Macversie heeft denk ik geen zin, anyone else?? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Vnatic
Um, Ik heb zelf een PC, dus die Macversie heeft denk ik geen zin, anyone else?? |
nou vooruit.. via kazaa kun je dus versie 2 downen, dat deed ik laatst tenminste maar dan moet je ook de soundbank downen en op cd zetten, of je moet em cracken! :) |
|
|
| ScuL |
ik heb de 3CD ISO voor de PC.
mijn verbinding is alleen absoluut niet capabel om 3 maal 700 meg te gaan zitten uploaden :( |
|
|
| John |
kopen rules:rolleyes:
en 1.01 is volgens mij goed genoeg.. een aantal mense in et amateur gedeelte gebruiken die versie (trancevision, bren-f, en vast nog wel meer:p) en produceren vettere tracks dan de meeste 2.0 gebruikes (zoals ik:D)... maar de mealstrom heeft wel een paar aardige geluidjes.. en de advanced sampler hebbik nog nooit gebruikt...nn19 is goed genoeg:) |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb zelluf ook Reason 1, maar ben toch ook wel benieuwd naar Reason 2... Die ik op CD krijg als ik ff 3 CDtjes aan iemand geef :D |
|
|
| Vnatic |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou vooruit.. via kazaa kun je dus versie 2 downen, dat deed ik laatst tenminste maar dan moet je ook de soundbank downen en op cd zetten, of je moet em cracken! :) |
Is die sound bank hetzelfde als die van 1.0.1?
want die heb ik liggen...
En weet iemand anders hoe ik aan die 3 cd's kan komen? |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Vnatic
Is die sound bank hetzelfde als die van 1.0.1?
want die heb ik liggen...
En weet iemand anders hoe ik aan die 3 cd's kan komen? |
sound bank is vrijwel etzelfde.. volgens mij zijn der alleen malstrom patches aan toegevoegd..en misschien nog een paar andere dingen maar dat zou ik nie met zekerheid kunnen zeggen:) |
|
|
| Kamaya |
De 3 ISO-files zijn goed te downloaden via DC (je weet wel) en uiteraard Edonkey!
Ik weet niet of de soundbank hetzelfde is!
Veel succes met downloaden.
Groeten, Kamaya. |
|
|
|
|