|
www.djbellie.com
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Yes!!! 
eindelijk van het cjb.net domein af. Vanaf nu kan je mn site bereiken via www.djbellie.com. Heeft iemand effe netjes voor me geregeld :D. Als je hem nog nooit hebt gezien,neem dan effe een kijkje. Zoek je nog lekkere technosets,download die van mij dan ook maar effe meteen ;) :)
GREETZ!! |
|
|
| TimeportE |
toppie bellie.. moest er ook wel van komen natuurlijk, als (aankomend) top dj.. :D
ik zal nog wel eff een leuk setje van je downen.. toppie! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | | Spammen is NIET toegestaan (ook niet zonder toestemming van eigenaar van betreffende bron). |
mja omdat jij ut bent, voortaan ff leze technoneger :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mja omdat jij ut bent, voortaan ff leze technoneger :D |
ben je ook al Mod Siesto? :tongue2
Maar je hebt wel een beetje gelijk ;)
En omdat jij t bent Bellie, en ik m gister ook al zag, sluit ik m nu dan maar toch ff :D |
|
|
|
|