return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מרקו וי- סט של 5 שעות
View this Thread in Original format
NyKoN
כן בנים ובנות
מרקו וי הולך להופיע ברדיו של איידיאנטי לסט של 5 שעות ביום שישי הקרוב

אני אישית מקווה לטוב
:D
itamarsan
אחייי אתה יכול להביא לי את הלינק של הרדיו???
NyKoN
quote:
Originally posted by itamarsan
אחייי אתה יכול להביא לי את הלינק של הרדיו???


www.id-t.com

למעלה שם יש 2 אייקונים על אחד מהם כתוב ווינאמפ
תלחץ עליו
Vortex_SA
quote:
Originally posted by NyKoN
כן בנים ובנות
מרקו וי הולך להופיע ברדיו של איידיאנטי לסט של 5 שעות ביום שישי הקרוב

אני אישית מקווה לטוב
:D


נראה לי שצריך ללמוד מטייאסטו שזה לא יהיה סט מוצלח במיוחד... בסט של טייסטו 6 שעות, היה ממש על הפנים... לדעתי בגלל שהוא היה מת לישון, תראו את התמונות מלילה, לדעתי מרקו לא יהיה שונה ממנו, זה מאוד מעייף...
nesher
quote:
Originally posted by Vortex_SA
נראה לי שצריך ללמוד מטייאסטו שזה לא יהיה סט מוצלח במיוחד... בסט של טייסטו 6 שעות, היה ממש על הפנים... לדעתי בגלל שהוא היה מת לישון, תראו את התמונות מלילה, לדעתי מרקו לא יהיה שונה ממנו, זה מאוד מעייף...


לא כבר היה הסט הזה?
הוא אמר יום שישי הקרוב
Vortex_SA
quote:
Originally posted by nesher
לא כבר היה הסט הזה?
הוא אמר יום שישי הקרוב

ואללה, צודק אחי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement