|
מרקו וי- סט של 5 שעות
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
כן בנים ובנות
מרקו וי הולך להופיע ברדיו של איידיאנטי לסט של 5 שעות ביום שישי הקרוב
אני אישית מקווה לטוב
:D |
|
|
| itamarsan |
| אחייי אתה יכול להביא לי את הלינק של הרדיו??? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחייי אתה יכול להביא לי את הלינק של הרדיו??? |
www.id-t.com
למעלה שם יש 2 אייקונים על אחד מהם כתוב ווינאמפ
תלחץ עליו |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by NyKoN
כן בנים ובנות
מרקו וי הולך להופיע ברדיו של איידיאנטי לסט של 5 שעות ביום שישי הקרוב
אני אישית מקווה לטוב
:D |
נראה לי שצריך ללמוד מטייאסטו שזה לא יהיה סט מוצלח במיוחד... בסט של טייסטו 6 שעות, היה ממש על הפנים... לדעתי בגלל שהוא היה מת לישון, תראו את התמונות מלילה, לדעתי מרקו לא יהיה שונה ממנו, זה מאוד מעייף... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
נראה לי שצריך ללמוד מטייאסטו שזה לא יהיה סט מוצלח במיוחד... בסט של טייסטו 6 שעות, היה ממש על הפנים... לדעתי בגלל שהוא היה מת לישון, תראו את התמונות מלילה, לדעתי מרקו לא יהיה שונה ממנו, זה מאוד מעייף... |
לא כבר היה הסט הזה?
הוא אמר יום שישי הקרוב |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by nesher
לא כבר היה הסט הזה?
הוא אמר יום שישי הקרוב |
ואללה, צודק אחי... |
|
|
|
|