return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פופרס
View this Thread in Original format
eXeTik
מעניין אותי אם אתם משתמשים בזה
אתמול פעם ראשונה שראיתי שמעתי וניסיתי את זה :)
זה כזה בקבוק עם נוזל, אתה פותח אותו ושואף את האדים שיוצאים ממנו... ואז אומרים לך להחזיק את זה בריאות איזה 10 שניות וזה ממסטל!

מה שאהבתי בזה זה שזה לא דופק את הראש כמו אלכוהול או סמים שאתה יושב איזה כמה שעות אחרי זה ומת כבר להיות בסדר ובקושי יכול לעמוד על הרגלים
ההשפעה של זה עוברת אחרי כמה דקות אבל זה ממריץ אותך אחושרמוטה

למי שלא יודע- שלא תחשבו זה סמים או משהו
מוכרים את זה בחנויות סקס וכאלה
באננס הייתה עמדה של זה
Djsamorai
כן זה ממש נחמד הדבר הזה !
ניסיתי את זה לא מיזמן ...
וזה באמת נותן לך מרץ לאיזה כמה דקות
NyKoN
מעניין מה יש בזה...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by eXeTik
מעניין אותי אם אתם משתמשים בזה
אתמול פעם ראשונה שראיתי שמעתי וניסיתי את זה :)
זה כזה בקבוק עם נוזל, אתה פותח אותו ושואף את האדים שיוצאים ממנו... ואז אומרים לך להחזיק את זה בריאות איזה 10 שניות וזה ממסטל!

מה שאהבתי בזה זה שזה לא דופק את הראש כמו אלכוהול או סמים שאתה יושב איזה כמה שעות אחרי זה ומת כבר להיות בסדר ובקושי יכול לעמוד על הרגלים
ההשפעה של זה עוברת אחרי כמה דקות אבל זה ממריץ אותך אחושרמוטה

למי שלא יודע- שלא תחשבו זה סמים או משהו
מוכרים את זה בחנויות סקס וכאלה
באננס הייתה עמדה של זה


אני בכל זאת מאמין שזה סמים, אין כזה דבר שלא דופק את המוח...
NaOren
שוקקקקק
איזה גונב יוווואו...

יש למישהו מושג כמה עולה?
רגע מה ההרגשה?
ממסטל אותך לאיזה כמה ד'?
eran
רוב התכולה של זה זה מדלל צבע - טרפנטין. (לא בטוח אם ככה מאייתים את זה)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by eran
רוב התכולה של זה זה מדלל צבע - טרפנטין. (לא בטוח אם ככה מאייתים את זה)


אז זה בטוח דופק את המוח, מה קרה לכם? תכף תסניפו טיפקס...
luckystrike
ראסמי ....
עדיף אלכוהול ואם לא זה אז 2 ג'וינטים מקוצרים
מסדרים אותך עד סוף הערב במקום לשאוף טרפנטין כל 2 דקות
DjChook
אורן יא מטומטם למה נראה לך שמותר לך להחזיק אוויר לא בריאותי בריאות במשך 10 שניות ?

בכל מקרה זה הכל זבל

אתם לא יכולים להנות בכוחות עצמכם ? למה אתם מחפשים עוד דברים ?
eXeTik
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני בכל זאת מאמין שזה סמים, אין כזה דבר שלא דופק את המוח...


זה לא סם, יש לזה אישור מכירה חוקי בארץ

quote:
Originally posted by NaOren
שוקקקקק
איזה גונב יוווואו...

יש למישהו מושג כמה עולה?
רגע מה ההרגשה?
ממסטל אותך לאיזה כמה ד'?


באננס זה עלה 50 לבקבוק
ככה יעלה לך איזה 60
וזה ממסטל אותך לאיזה 10 דקות ואז אתה נשאר עם אחוש מרץ ומצברוח

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אז זה בטוח דופק את המוח, מה קרה לכם? תכף תסניפו טיפקס...


ההשפעה של זה זה הרחבת כלי הדם מה שגורם לזרימת חמצן יותר מהירה- זה מה שממסטל, זה לא דופק כלום אלא אם כן אתה מחסל איזה כמה בקבוקים ביום.
תגיד להם מורן :)

quote:
Originally posted by luckystrike
ראסמי ....
עדיף אלכוהול ואם לא זה אז 2 ג'וינטים מקוצרים
מסדרים אותך עד סוף הערב במקום לשאוף טרפנטין כל 2 דקות


עניין של טעם, מקום, זמן וחברה...
תלויי כמה אתה רוצה לדפוק ת'ראש

quote:
Originally posted by DjChook
אורן יא מטומטם למה נראה לך שמותר לך להחזיק אוויר לא בריאותי בריאות במשך 10 שניות ?

בכל מקרה זה הכל זבל

אתם לא יכולים להנות בכוחות עצמכם ? למה אתם מחפשים עוד דברים ?


ברמת העיקרון זה כמה שתיקח נרגילה ותחזיק את זה בריאות, נכון שזה לא בריא אבל מבחינת הנזק... תעשה טובה

ועד שלא תנסה לא תבין- זה פשוט מעצים לך את החוויה, גם תעשה טובה... מה רע בלנסות פעם ב...

NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
אורן יא מטומטם למה נראה לך שמותר לך להחזיק אוויר לא בריאותי בריאות במשך 10 שניות ?

בכל מקרה זה הכל זבל




ראסמיייי
לא חשבתי על זה...

ואלעעד כמה קווטים?
:-)
eXeTik
quote:
Originally posted by NaOren
ראסמיייי
לא חשבתי על זה...

ואלעעד כמה קווטים?
:-)


אלעד?!
יא זונה...!!! :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement