|
Dance Again - Misja Helsloot - 24th Oct 2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Jezus jongens was me toch weer een feestje!!
Heb weer genoeg vrouwelijk schoon gezien :) Foto's post ik zo snel mogelijk haha..
Verder heel de avond lekker getranced.. Heb flink aantal goede nummers gehoord, en me errug vermaakt (as usual)..
Jammer dat bepaalde ta-ers het weer nodig vonden om eruit gekickt te worden :rolleyes: :D hahah maar goed..
Eindconclusie.. t was echt een superfeest weer!
P.s. sorry menno, dat ik je nie in 1 x herkende :)
P.s.2. Waarom willen mijn vrienden zo snel weg :(
P.s.3. Ik heb zin in Capital!!
P.s.4. Die kutvlieg die terrorisseert me nog steeds :(
P.s.5. Ik ben moe.. *zucht*
P.s.6. Armin solo <-- woeii!!! |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Jappio
Eindconclusie.. t was echt een superfeest weer! |
Was zeker een superfeest, ik vond die Resident DJ ook erg lekker draaien. Volgend DA feest ben ik er zeker weer bij
| quote: | | P.s. sorry menno, dat ik je nie in 1 x herkende :) |
Maakt niet uit, ik heb het je vergeven :D
| quote: | | P.s.2. Waarom willen mijn vrienden zo snel weg :( |
Ja die #$% vrienden van mij wilden ook al om 03.00 weg dus ik hem maar een uurtje Misja gezien :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Jammer dat bepaalde ta-ers het weer nodig vonden om eruit gekickt te worden :rolleyes: :D hahah maar goed..
|
wie wie wie?:D
en neem je je moeder en zus zaterdag mee? zaterdag ben ik er wel bij hoer:p:cool: |
|
|
| Dj Lex |
Was weer een leuk feestje gister. Misja draaide erg lekkere platen en de resident ook. Heb eigenlijk weinig te vertellen, voel me wel sterk, maar aan de andere kant ook weer brak :)
Kom misschien later nog met een langer verhaaltje weheh |
|
|
| Partyhardy! |
Zo wat een top feest zeg! ik heb echt heerlijk genoten! :) :cool:
Mark Stable draaide inderdaad super met het eerste half uur alleen maar black-hole platen :)
Vervolgens Misja en ik vroeg hem of hij die nieuwe plaat van Mesh wilde draaien en hij draaide hem vanaf cd-r en wat een vette tune zeg!!! tering, echt heerlijk! :cool: Misja gaat de Capital cd mixen en daar staat die plaat ook op=>
CD 1
1.Soulvation Summer in the city (No Control mix)
2.Remark So pure
3.A Spiral Music is
4.SanProject Whatever
5.Revolt Bobby O
6.P.A. Groove Morning dive
7.Solid Sessions Behind the lines
8.Dymos The unexpected
9.Silver piece Helicopter
10.Roland K feat Kristel Linked (SanProject remix)
11.DJ Tiλsto vs Junkie XL Obsession
12.Jericho Personal reflection
CD 2
1.Miika Kuisma Altered mind
2.MTB Consternation
3.Daniel Wanrooj Roda Summers
4.Sun Star Sea of desire (Free Jack Remix)
5.Innergy Welcome asteroid
6.Misja Helsloot First second
7.Star caise Souvenir of ultra
8.Fictivision Ringworld
9.Marc West D2FOP
10.MESH Purple haze
11.Midway Kung Fu
12.The Shrink Nervous breakdown (GTR remix)
13.LOLO Melody
14.Second sun Empire (Paul van Dyk remix)
ook ben ik erg benieuwd naar de nieuwe Midway! :)
Verder inderdaad veel lekkere chicas gezien en ook de Off Corso is echt een toffe tent! :) en dus ook de hele tijd gepartyd met Jappio, Lex, Menno, en Rinus (op welke site staan die foto's die die maat van je genomen heeft?) en de halve tijd met Tijs08 en Dave. :p ;) Helemaal top!
Dit feest is dus zeker voor herhaling vatbaar! Dance Again rules! ;) :cool: |
|
|
| Dr. Kuipers |
Dan heb je deze chica vast ook wel gezien

Gaat ik morgen wel ff meeten of X-Qlusive :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en de halve tijd met Tijs08 en Dave. :p ;) |
:rolleyes: :D |
|
|
| Rinus |
Zoow heb nu eindelijk pas de tijd om wat te posten over deze DA. Het was een zeer zekere lekkere trance avond. Er werden idd veel lekkere platen gedraaid. Ook in de lounge werd wel relax gedraaid.
Alleen jammer dat er zoveel mensen zo snel al weggingen daarom werd het ook al rond 0430 afgesloten met Cosmic gate - the truth. Net als de DA ervoor trouwens.
Maar Mark en Misja draaide echt super relax. Ik ben er zowiezo volgende keer weer alleen dan komt Jean :whip: Kunnen we hem lekker dronken voeren. Maar gelukkig is het weer in Offcorso.
Ohja ook nog 2pics

Partyhardy - Jappio - Rinus

Mark stable - Rinus
Voor nog een hele zooi andere pics van afgelopen DA kan je kijken op www.zwitser.tk
Mzl's |
|
|
| Jappio |
| Vette foto's Rinus! |
|
|
| Jappio |
FOTO'S OFF CORSO
Eindelijk op internet gezet :) Zitten wel wat leuke pics bij..
Greetz Jappio |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
FOTO'S OFF CORSO
Eindelijk op internet gezet :) Zitten wel wat leuke pics bij..
Greetz Jappio |
[IMG]http://www.fotoalbumonline.tv/404foto.asp?pagina=1&foto=Afbeelding(68).jpg[/IMG]
Is die rechter nu een goed voorbeeld van de normale neutrale standaard Excelsior supporter? :p
[IMG]http://www.fotoalbumonline.tv/404foto.asp?pagina=1&foto=Afbeelding(39).jpg[/IMG]
"ruzie zoekende Excelsior hooligans gesignaleerd"
Fak, je ken ze niet plaatsen, wat lullig nu weer :s |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
[IMG]http://www.fotoalbumonline.tv/404foto.asp?pagina=1&foto=Afbeelding(68).jpg[/IMG]
Is die rechter nu een goed voorbeeld van de normale neutrale standaard Excelsior supporter? :p
|
niet lachen.. maar dat is dan weer net een j00d.. whehe verklaart weer een hoop lijkt mij :D
| quote: | Originally posted by New Wave
[IMG]http://www.fotoalbumonline.tv/404foto.asp?pagina=1&foto=Afbeelding(39).jpg[/IMG]
"ruzie zoekende Excelsior hooligans gesignaleerd"
Fak, je ken ze niet plaatsen, wat lullig nu weer :s |
Whehe, nee joh, dr stond waarschijnlijk zo'n vies lelijk wijf dat we ff met volle aandacht bekeken :D |
|
|
|
|