|
ThunderDome 2002
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
אהרמ
לאוהבי ההארד טראנס וטיפה טכנו בינכם
הנה הסטים של ת'אנדר דום 2002
תיזהרו לא להפיל |
|
|
| Q-PiXeL |
תודה אחי...
רק שהוא דיי איטי, מוריד על פחות מ10...
טוב אולי יעלה... |
|
|
| nargila-man |
תודה אחי!!!!
יש איזה סט מומלץ? |
|
|
| NaOren |
| למה זה לא נפתח לי? |
|
|
| itamarsan |
תודה רבה אחייי ניראה בן זונה של סטים עד עכשיו שהורדתיי
תודה :))) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NaOren
למה זה לא נפתח לי? |
כן, גם לי... |
|
|
| Hell_Copter |
אם זה לא פותח לכם אז כנראה האפ טי פי מלא באותו זמן...
תחשבו בהגיון... הרי אחרים כן מצליחים להכנס |
|
|
| Q-PiXeL |
צריך פשוט לבטל
passive mode |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
צריך פשוט לבטל
passive mode |
מזה?
ואיך מבטלים את זה? |
|
|
| Q-PiXeL |
ב
FlashFXP
אתה לוחץ
F8 (Quick Connect)
ואחרי זה הולך ל
Toggles
ומוריד תוי מ
Use Passive Moce |
|
|
|
|