return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ThunderDome 2002
View this Thread in Original format
NyKoN
אהרמ
לאוהבי ההארד טראנס וטיפה טכנו בינכם
הנה הסטים של ת'אנדר דום 2002



תיזהרו לא להפיל
Q-PiXeL
תודה אחי...
רק שהוא דיי איטי, מוריד על פחות מ10...
טוב אולי יעלה...
nargila-man
תודה אחי!!!!

יש איזה סט מומלץ?
NaOren
למה זה לא נפתח לי?
itamarsan
תודה רבה אחייי ניראה בן זונה של סטים עד עכשיו שהורדתיי
תודה :)))
eXeTik
quote:
Originally posted by NaOren
למה זה לא נפתח לי?


כן, גם לי...
Hell_Copter
אם זה לא פותח לכם אז כנראה האפ טי פי מלא באותו זמן...
תחשבו בהגיון... הרי אחרים כן מצליחים להכנס
Q-PiXeL
צריך פשוט לבטל
passive mode
NaOren
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
צריך פשוט לבטל
passive mode


מזה?
ואיך מבטלים את זה?
Q-PiXeL
ב
FlashFXP
אתה לוחץ
F8 (Quick Connect)
ואחרי זה הולך ל
Toggles
ומוריד תוי מ
Use Passive Moce

jploveparade
Hakkuh! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement