return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
[24,25,26/07/2015] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
View this Thread in Original format
MikeVee
Traditie dat ik het topic aanmaak!

Traditie dat hieronder mensen komen zagen dat het te druk/duur/slecht/ ... is.

Nog even een ticketje zien te scoren om een 11de jaar te kunnen gaan. :(
Config
Ok, omdat je het zo mooi vraagt:

Ik ga dit jaar niet omdat het te druk, te slecht en te duur is.
De hoofdreden waarom ik niet ga is omdat ik geen zin heb tickets te kopen voor een line-up waarvan ik nog geen enkele naam weet. En omdat de doorverkoop ook bemoeilijkt wordt ontzie ik me ervan moeite te doen om tickets aan te schaffen.

Ik hoop op voldoende alternatieven :)
MikeVee
Ticketjes komen in orde!

Hello, 12de Tomorrowland, never missed a day! :D :crazy:
MikeVee
Net zoals de eerste keer dat er een TA area was, doet TA ook dit jaar een ticketactie. :)
Swamper
:D
MikeVee
Bump.

Nog mensen die gaan? :)
lievez
quote:
Originally posted by MikeVee
Net zoals de eerste keer dat er een TA area was, doet TA ook dit jaar een ticketactie. :)


Als Swamper er uitdeelt ;)
Swamper
I'll be there again this year... looking forward to it! :toothless
bobbytk
Really old time trance fanatic here, i have not checked this forum in like 10 years (shame on me), but i figured i come check it since i know people always head for Tomorrowland. Its going to be my 12x going Tomorrowland (counting last year 2x3).

I wish everyone a nice trip and amazing times :-).

Trance Will Never Die ! :-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement