|
לתשומת לבכם
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
רק רציתי שתדעו שאנחנו ב
Local Scene
הקהילה השלישית בגודלה כאן בפורום
והשנייה באירופה....
פשוט רק רציתי להגיד את זה
ממש כאן לפני שנה היינו ממש קטנים והיום גדלנו!!! |
|
|
| DjChook |
מין הסתם
כולם פה רק ספאמרים :)
סתם סתם, שוווווווווווווווווק |
|
|
| eXeTik |
ברור, כל פוסט שני פה ספאם
אנחנו הפורום הכי שכונה בעולם
לא שיש תלונות
ניף ניח ניש :D |
|
|
| Hell_Copter |
ו...??
יש פואנטה בדברים האלה?
כי זה ידוע ברבים... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ואללה סבבה!!!!!!!!
אבל זה היה די ברור, לא???????:rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
| סתם עוד ט'רד... עוד כמה כאלה ונגיע למקום הראשון :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
סעמק צודק...
במילא זה ממש לא שימושי...
אז אני סוגר...
מוש אם תהיה לך בעיה תבוא לדבר איתי באיי סי קיו |
|
|
| luckystrike |
למה שלישית ?
אנחנו השנייה !
הולנד ראשונה ואנחנו שנייה !
ובקצב הזה נשיג אותם !
ואתם מה זה מדברים שטויות - זה ממש לא נכון הקטע
הזה עם הספאם ביחס לאחרים - לכו לפורום של
UK
ותראו
הוא מפוצץ בספאם אין לכם מושג איזה שכונה הם עושים שם
וככה גם באחרים ...
וגם אצלנו
זה לא כזה נורא - גם אנחנו ארץ קטנה והכל ...
לא יודע מה הקשר ...
אבל ...
המממ ...
בכל מקרה
TATATATAT |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
למה שלישית ?
אנחנו השנייה !
הולנד ראשונה ואנחנו שנייה !
ובקצב הזה נשיג אותם !
ואתם מה זה מדברים שטויות - זה ממש לא נכון הקטע
הזה עם הספאם ביחס לאחרים - לכו לפורום של
UK
ותראו
הוא מפוצץ בספאם אין לכם מושג איזה שכונה הם עושים שם
וככה גם באחרים ...
וגם אצלנו
זה לא כזה נורא - גם אנחנו ארץ קטנה והכל ...
לא יודע מה הקשר ...
אבל ...
המממ ...
בכל מקרה
TATATATAT |
מורן יש את הקנדים
ואתה צודק בשאר הדברים
ולא חשבתי שצריך לסגור את זה
אבל לא היה לי כוח להתווכח |
|
|
| yahel222 |
מה ספאם יא טמבלים למה מה זה פורום של אנשים שרק מוזיקה בחיים שלהם
ברור שיהיו טרדים שלא קשורים כי ככה זה אמור להיות |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
מה ספאם יא טמבלים למה מה זה פורום של אנשים שרק מוזיקה בחיים שלהם
ברור שיהיו טרדים שלא קשורים כי ככה זה אמור להיות |
צודק
ההבדל בין הדעות של המודים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
צודק
ההבדל בין הדעות של המודים |
אני בעד שהמוד הכי וותיק צודק !!!
:tongue3 |
|
|
|
|