return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לתשומת לבכם
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
רק רציתי שתדעו שאנחנו ב
Local Scene

הקהילה השלישית בגודלה כאן בפורום
והשנייה באירופה....


פשוט רק רציתי להגיד את זה

ממש כאן לפני שנה היינו ממש קטנים והיום גדלנו!!!
DjChook
מין הסתם
כולם פה רק ספאמרים :)

סתם סתם, שוווווווווווווווווק
eXeTik
ברור, כל פוסט שני פה ספאם
אנחנו הפורום הכי שכונה בעולם
לא שיש תלונות

ניף ניח ניש :D
Hell_Copter
ו...??
יש פואנטה בדברים האלה?
כי זה ידוע ברבים...
HyPeRSoNiC
ואללה סבבה!!!!!!!!
אבל זה היה די ברור, לא???????:rolleyes:
eXeTik
סתם עוד ט'רד... עוד כמה כאלה ונגיע למקום הראשון :stongue:
Hell_Copter
סעמק צודק...
במילא זה ממש לא שימושי...
אז אני סוגר...
מוש אם תהיה לך בעיה תבוא לדבר איתי באיי סי קיו
luckystrike
למה שלישית ?
אנחנו השנייה !

הולנד ראשונה ואנחנו שנייה !

ובקצב הזה נשיג אותם !

ואתם מה זה מדברים שטויות - זה ממש לא נכון הקטע
הזה עם הספאם ביחס לאחרים - לכו לפורום של
UK
ותראו
הוא מפוצץ בספאם אין לכם מושג איזה שכונה הם עושים שם
וככה גם באחרים ...
וגם אצלנו
זה לא כזה נורא - גם אנחנו ארץ קטנה והכל ...
לא יודע מה הקשר ...
אבל ...
המממ ...
בכל מקרה
TATATATAT
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
למה שלישית ?
אנחנו השנייה !

הולנד ראשונה ואנחנו שנייה !

ובקצב הזה נשיג אותם !

ואתם מה זה מדברים שטויות - זה ממש לא נכון הקטע
הזה עם הספאם ביחס לאחרים - לכו לפורום של
UK
ותראו
הוא מפוצץ בספאם אין לכם מושג איזה שכונה הם עושים שם
וככה גם באחרים ...
וגם אצלנו
זה לא כזה נורא - גם אנחנו ארץ קטנה והכל ...
לא יודע מה הקשר ...
אבל ...
המממ ...
בכל מקרה
TATATATAT


מורן יש את הקנדים

ואתה צודק בשאר הדברים
ולא חשבתי שצריך לסגור את זה
אבל לא היה לי כוח להתווכח
yahel222
מה ספאם יא טמבלים למה מה זה פורום של אנשים שרק מוזיקה בחיים שלהם
ברור שיהיו טרדים שלא קשורים כי ככה זה אמור להיות

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222
מה ספאם יא טמבלים למה מה זה פורום של אנשים שרק מוזיקה בחיים שלהם
ברור שיהיו טרדים שלא קשורים כי ככה זה אמור להיות


צודק

ההבדל בין הדעות של המודים
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
צודק

ההבדל בין הדעות של המודים


אני בעד שהמוד הכי וותיק צודק !!!
:tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement