return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
3 juni Eerste pinksterdag....
View this Thread in Original format
Henkie_henk
3 juni
Eerste pinksterdag
EVOLUTION 1

verwacht o.a
Tom Harding
Tiësto(17.00uur)
Armin van Buren
Mark van Dale
Johan Gielen
Promiss
Lucien Foort

Ooowwww ruled dat dik je ass?? Ooowww gaat ik daar ff flink parteyen!!

Nog meer liefhebbers?? ;)

STarlight nijkerkerveen :D :D :D

Als Tom harding
Armin
Johan
En tiesto komen ben ik allang een happy man ;)

Check check body check:
http://www.starlight.nl/uitgaan/index.htm
M5
hmm lijkt me ook wel wat !! :D
Akira
quote:
Originally posted by Henkie_henk
3 juni
Eerste pinksterdag
EVOLUTION 1

verwacht o.a
Tom Harding
Tiësto(17.00uur)
Armin van Buren
Mark van Dale
Johan Gielen
Promiss
Lucien Foort

Ooowwww ruled dat dik je ass?? Ooowww gaat ik daar ff flink parteyen!!

Nog meer liefhebbers?? ;)

STarlight nijkerkerveen :D :D :D

Als Tom harding
Armin
Johan
En tiesto komen ben ik allang een happy man ;)

Check check body check:
http://www.starlight.nl/uitgaan/index.htm


Ja mischien ga ik er wel heen...maar ja TIESTO draait al om 17.00 en dat is toch wel een enorme bagger tijd. Op dezelfde dag word ook trance nation in de fun gehouden...dus ik zal nog ff kijken of ik er heen ga.Voordeel is wel dat het vet dichtbij huis is...dus ik zal nog even kijken.Kijk als armin,john en tom na 22.00 draaien dan wil ik nog wel 37.50 betalen om ze aan het werk te zien :D :D :D
Bellie
2 juni QLIMAX in de HMH lijkt me veel vetter.
Mauro Picotto
Kai Tracid

Ja daar gaan ik echt wel veel liever naartoe!!

GREETZ!!
Akira
quote:
Originally posted by Bellie


op de site staat dat 21 april line up bekend zou worden gemaakt.maar er is nog steeds niks veranderd.

GREETZ!!


Jammer jammer...ik had al wat namen gehoord maar ja ik wil eigenlijk wel weten wie er allemaal komen :)
Bellie
quote:
Originally posted by Akira


JA MAURO picotto tering die wil ik ook aan het werk zien :D...wat is eigenlijk de hele line up van QLIMAX???is dat al bekend??


op de site staat dat 21 april line up bekend zou worden gemaakt.maar er is nog steeds niks veranderd.

GREETZ!!
Remy D
Ik ga zeker naar Qlimax ook mede doordat het weer op die TOPLOCATIE is!!! :D:D
Akira
quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga zeker naar Qlimax ook mede doordat het weer op die TOPLOCATIE is!!! :D:D


je kan natuurlijk ook gewoon naar beide feesten gaan hehehe :D :D
Robvef
Qlimax wil ik ook heen. Ik heb gehoord dat de HMH een perfecte locatie is. Niet te groot en niet te klein. En er schijnt een goed geluid in te zitten. Maar inderdaad, de line-up van Qlimax zou 21 april klaar zijn, maar ik heb nog steeds niets gezien.
Robvef
Nieuwe site van Qlimax is in de lucht. Eindelijk :cool:

www.q-dance.nl

Greetz

Bellie
Coole site...

hehehehe 100% zeker naar de HMH :D

GREETZ!!
Akira
kut man johan gielen draait ook al om 20.30-22.30 dus dat is veelste vroeg...denk toch dat ik hier niet heen ga...
Ik ga dan maar naar HMH :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement