return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Voor alle toekomstige weggebruikers onder ons: DRAAG GORDELS! (pg. 2)
View this Thread in Original format
@ddicted
Gelukkig geen verwondingen !
Ik draag iig ook altijd mijn gordel, tis gewoon een automatisme en zeker geen slechte. Heb zelf gelukkig nog nooit schade gehad in de 2.5 jaar dat ik rij.
Dr. Kuipers
Wowz lijkt me best spooky als je ineens je auto voelt glijden zeg...

Heb net een maandje mn rijbewijs, doe ook altijd mn gordel om eigenlijk.
Moet alleen nog afleren altijd te hard te rijden....
John
zow heftig chicane...gelukkig ben je der nog!

ik zit wel ff te verzinne waar je precies de controle verloor..ik rij zelf meestal met iets te hoge snelheid over de n3 nml.. en je hebt 2 klepperhobbels op de n3 waarvan die ene vlakvoor die bocht naar dat kruispunt met de a16 is (die ik denk dat je bedoelt..maar kweetnie zeker..)
draag zelf ook altijd gordels trouwens..
Chicane
quote:
Originally posted by John
zow heftig chicane...gelukkig ben je der nog!

ik zit wel ff te verzinne waar je precies de controle verloor..ik rij zelf meestal met iets te hoge snelheid over de n3 nml.. en je hebt 2 klepperhobbels op de n3 waarvan die ene vlakvoor die bocht naar dat kruispunt met de a16 is (die ik denk dat je bedoelt..maar kweetnie zeker..)
draag zelf ook altijd gordels trouwens..


De laatste bocht voor het kruispunt naar de A16, boven het spoor zegmaar. Als het goed is zie je nog een deel van me bumper en wat metaal van de neus liggen langs de kant :D
franzelare
mooi dat je nog heel bent!

jammer van je auto man hopelijk is hij weer helemaal op te lappen want ik zou zelf ook onwijs balen als ik mijn auto zou moeten missen!

suc6 met het afhandelen van het papierwerk :)
Blik
maar goed dat je ok bent

(ik dacht trouwens dat het verplicht was om verzekerd te zijn in nederland)
mr.marcello
quote:
Originally posted by Blik
(ik dacht trouwens dat het verplicht was om verzekerd te zijn in nederland)


Volgens mij is dat ook zo hoor!

Met vriendelijke groet.
Chicane
Nou, ze was opzich wel verzekerd, maar wat ik van de plisie begreep is dat ze haar polis niet verlengt had, of wel doorgegeven aan de verzekering, maar dat het nog niet rond was ofzo...

ze heeft 2 weken de tijd om aan te tonen dat ze wel verzekerd is
John
quote:
Originally posted by Chicane
De laatste bocht voor het kruispunt naar de A16, boven het spoor zegmaar. Als het goed is zie je nog een deel van me bumper en wat metaal van de neus liggen langs de kant :D


aaah ik snap..ik zalles oplette morgen als ik naar breda rij:)
Chicane
Toeter effe als je een Kangoo busje ziet rijden, ik moet er nogsteeds elke dag langs... gister was bruut trouwens, toen draaide 538 November Rain van Guns'N'Roses, en net tijdens de gitaarsolo van Slash reed ik over dat hobbeltje.. ghehe... kippevel.. BRRRRR :eek:

Eye-Riz
Hey bengel, wat hoor ik nou?? kga nu natuurlijk niet meer achterop, dat begrijp je wel :p

kijk uit voor die nekpijn en schouders. zorg, ook al heb je schijnbaar geen last, dat geen zware dingen tilt enzo. een whiplash komt vaak pas na een tijdje opzetten. een vriend van me had eind december een ongeluk en vertok een week later nar Australie, met backpack. Kreeg toen ie weer terug was pas echt goed last, en heeft echt een paar maanden thuis gezeten omdat het steeds erger werd.
Doe dus voorzichtig, je hebt maar 1 rug en nek!
Chicane
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Hey bengel, wat hoor ik nou?? kga nu natuurlijk niet meer achterop, dat begrijp je wel :p

kijk uit voor die nekpijn en schouders. zorg, ook al heb je schijnbaar geen last, dat geen zware dingen tilt enzo. een whiplash komt vaak pas na een tijdje opzetten. een vriend van me had eind december een ongeluk en vertok een week later nar Australie, met backpack. Kreeg toen ie weer terug was pas echt goed last, en heeft echt een paar maanden thuis gezeten omdat het steeds erger werd.
Doe dus voorzichtig, je hebt maar 1 rug en nek!


Ik denk dat een hele warme knuffel van jou kant heel goed zou zijn en mijn herstel doet bevorderen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement