|
Qontact 31 december op 2 lokaties? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Ik ga dus
NIET!!!!!!!!!!!!!
Dan maar werken ofzo (of wat anders) |
|
|
| Teknikol |
maar @ q-dance.nl....:::
Qontact; Het Nieuws:
Op 31 december zal Qontact weer plaatsvinden. Q-dance is nu al met de voorbereidingen bezig, zodra we meer informatie hebben kun je dat hier terugvinden |
|
|
| Dj Alpha |
| ik verkies awa boven Qontact maar met oud en nieuw draai ik in me eigen kroegje wat tevens wer n nieuwe ervaring is en al mn vrienden zijn daarbij aanwezig, en dat verkies ik boven alles. |
|
|
| eieregooie |
:(
Dit zuigt... |
|
|
| Dj Lex |
| Pffff als deze line-up echt waar is, moet ik nog een goed gaan nadenken, want vind dj jurgen niet zo goed en die andere heb ik al wat x gehoord. Naj we zullen zien. Denl dat het zoweizo wel speciaal wordt |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Qontact 31-12 Heineken Music Hall Amsterdam:
** DJ Astrid
** DJ Jurgen 02:30 uur - 04:00 uur
** Bas & Ram 21:00 uur - 23:00 uur
** Johan Gielen
** Marco V. 05:30 uur - 07:00 uur
|
Zwaar zwaar zwaar BAGGER !!!:whip: :whip: :whip: |
|
|
| New Wave |
MWHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Tin en bastiaan, veel succes met feesten :D |
|
|
| Jappio |
Weet je zeker dat dat verhaal klopt Snuggle?
Ik zit nou op die aa site, en hier staat de volgende info over johan gielen:
31-12-2002 O Dance Theatre Den Haag New Year's Eve Party Den Haag/Netherlands
31-12-2002 Matrixx New Year's Eve Party Nijmegen/Netherlands
Qontact is dus nog niet geconfirmed, terwijl dat bij jean wel is. Nou is dat geen verassing, omdat hij volgens mij op de vorige 2 qontact's ook draaide.
Ik wacht in ieder geval nog ff de definitieve line-up af..
Grtz |
|
|
| mr.marcello |
Maar als dat inderdaad ongeveer de line-up zal zijn..... :rolleyes:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| magrec |
Whaha ik ga wel naar the Q,
Geen sluitingstijd dus lekker doorgaan :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Hmmmz das wel minder zeg, had toch gehoopt op Scott Bond of Armin.
Nog maar ff definitieve afwachten dan... |
|
|
| Sabina |
Denk dat we toch maar even verder gaan kijken voor een nieuwjaarsfeestje :conf:
misschien dat huminate wat zal zijn? even de line up afwachten, anders wordt t nog moeilijk om een keuze te maken :mad: |
|
|
|
|