return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Qontact 31 december op 2 lokaties? (pg. 2)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Ik ga dus
















































NIET!!!!!!!!!!!!!

Dan maar werken ofzo (of wat anders)
Teknikol
maar @ q-dance.nl....:::

Qontact; Het Nieuws:

Op 31 december zal Qontact weer plaatsvinden. Q-dance is nu al met de voorbereidingen bezig, zodra we meer informatie hebben kun je dat hier terugvinden
Dj Alpha
ik verkies awa boven Qontact maar met oud en nieuw draai ik in me eigen kroegje wat tevens wer n nieuwe ervaring is en al mn vrienden zijn daarbij aanwezig, en dat verkies ik boven alles.
eieregooie
:(

Dit zuigt...
Dj Lex
Pffff als deze line-up echt waar is, moet ik nog een goed gaan nadenken, want vind dj jurgen niet zo goed en die andere heb ik al wat x gehoord. Naj we zullen zien. Denl dat het zoweizo wel speciaal wordt
Access
quote:
Originally posted by SnuggLe
Qontact 31-12 Heineken Music Hall Amsterdam:

** DJ Astrid
** DJ Jurgen 02:30 uur - 04:00 uur
** Bas & Ram 21:00 uur - 23:00 uur
** Johan Gielen
** Marco V. 05:30 uur - 07:00 uur


Zwaar zwaar zwaar BAGGER !!!:whip: :whip: :whip:
New Wave
MWHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Tin en bastiaan, veel succes met feesten :D
Jappio
Weet je zeker dat dat verhaal klopt Snuggle?

Ik zit nou op die aa site, en hier staat de volgende info over johan gielen:

31-12-2002 O Dance Theatre Den Haag New Year's Eve Party Den Haag/Netherlands
31-12-2002 Matrixx New Year's Eve Party Nijmegen/Netherlands


Qontact is dus nog niet geconfirmed, terwijl dat bij jean wel is. Nou is dat geen verassing, omdat hij volgens mij op de vorige 2 qontact's ook draaide.

Ik wacht in ieder geval nog ff de definitieve line-up af..

Grtz
mr.marcello
Maar als dat inderdaad ongeveer de line-up zal zijn..... :rolleyes:

Met vriendelijke groet.
magrec
Whaha ik ga wel naar the Q,
Geen sluitingstijd dus lekker doorgaan :)

Dr. Kuipers
Hmmmz das wel minder zeg, had toch gehoopt op Scott Bond of Armin.

Nog maar ff definitieve afwachten dan...
Sabina
Denk dat we toch maar even verder gaan kijken voor een nieuwjaarsfeestje :conf:

misschien dat huminate wat zal zijn? even de line up afwachten, anders wordt t nog moeilijk om een keuze te maken :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement