|
הדיסק של עופר ניסים...
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
מישהו יכול לשים פה את הטראקליסט?
יש את זה איפשהו בט'רד של ההמלצות אבל לך תחפש בכל הדפים...
אההה- ואיך קוראים לסגנון הזה בדיוק? |
|
|
| Vortex_SA |
דיפ האוס
היו על זה איזה שלוש ט'ראדים נפרדים נראה לי... |
|
|
| itamarsan |
| אחי אתה רוצה את הטראקליסט יש לחבר שלי את הדיסק מחר הוא יביא לי אותו ואני יביא לך את הטראק ליסט סבבה? |
|
|
| itamarsan |
| ואגב הדיסק מאוד חמוד לא כול כל לטעמי אבל הוא נחמד מאוד לאוהבי האוס |
|
|
| HyPeRSoNiC |
סבבה איתמר!!!
תביא אותו מחר לבציפר!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
בא לי על איים סו אקסייטד
אם למישהו מתחשק לשלוח לי :D |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בא לי על איים סו אקסייטד
אם למישהו מתחשק לשלוח לי :D |
יש את זה בכל תוכנת
p2p
אם היה לי אייסיקיו הייתי שולח לך, אבל זה ממש לא בעיה למצוא ככה...
תוריד את הזה של ריטה אם אתה עוד לא מכיר
Ofer Nisim - Rita 2000 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יש את זה בכל תוכנת
p2p
אם היה לי אייסיקיו הייתי שולח לך, אבל זה ממש לא בעיה למצוא ככה...
תוריד את הזה של ריטה אם אתה עוד לא מכיר
Ofer Nisim - Rita 2000 |
אין לי קאזה על המחשב או כל תוכנה מהסוג הזה...
ואחרי שהתקנתי את ההארד דיסק החדש אין לי גם את התוכנה של ההאב... ואין לי זין להוריד
אז אני פשוט מבקש מאנשים שישלחו לי... כמו עודד המלך :D |
|
|
| Djsamorai |
Playlist files:
KIM ENGLISH - EVERYDAY
PANIC ATTACKERS FEAT.ALAN T - ROOK TO THE BEAT
OFFER NISIM FEAT.MICKYAGI - I'M SO EXCITED
DEEPAK&WEES - GAY SONG
MAREEKO - MORE
OSPINA FEAT.ANDRICKA HALL - ME WITHOUT YOU
OFFER NISSIM FEAT.SONNY - NOW IS THE TIME
BACK TO BACK - FEEL THE FUNK
KAVIN AVIACE .VICTOR KALDERON - ALIVE
MILO - JUNGLE OF MIRROR
DJ RASOUL - OH BABY
RITA - MA'WAL
בבקשה !
מי שרוצה אני מוכן לישלוח באיי סיי קיו או שתביאו איפה פאב אני יעלה או שתבואו לסולסיק תורידו מימני |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין לי קאזה על המחשב או כל תוכנה מהסוג הזה...
ואחרי שהתקנתי את ההארד דיסק החדש אין לי גם את התוכנה של ההאב... ואין לי זין להוריד
אז אני פשוט מבקש מאנשים שישלחו לי... כמו עודד המלך :D |
:)
לשרותך, הורדות, שליחות ומציצות
;)
איך שאני פוגש אותך באייסי אם אפחד לא משיג אותי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
Playlist files:
KIM ENGLISH - EVERYDAY
PANIC ATTACKERS FEAT.ALAN T - ROOK TO THE BEAT
OFFER NISIM FEAT.MICKYAGI - I'M SO EXCITED
DEEPAK&WEES - GAY SONG
MAREEKO - MORE
OSPINA FEAT.ANDRICKA HALL - ME WITHOUT YOU
OFFER NISSIM FEAT.SONNY - NOW IS THE TIME
BACK TO BACK - FEEL THE FUNK
KAVIN AVIACE .VICTOR KALDERON - ALIVE
MILO - JUNGLE OF MIRROR
DJ RASOUL - OH BABY
RITA - MA'WAL
בבקשה !
מי שרוצה אני מוכן לישלוח באיי סיי קיו או שתביאו איפה פאב אני יעלה או שתבואו לסולסיק תורידו מימני |
טוב... מסתבר שמה שיש לי זה
"new york house 2002"
זה ממוקסס ע"י עופר ניסים, ככה התבלבלתי
בקיצור- אתה לא בהאב סמוראי? |
|
|
| Djsamorai |
ממממ...
לא כ"כ אוהב את התוכנה אבל יש לי אותה ..
חכה שניה אני אתחבר
125761189
כנס אליי לאיי סיי קיו נדבר שם |
|
|
|
|