|
Phatjes?
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
(interview met Lemon 8)
Met wie zou je graag een project doen in de toekomst en waarom?
Nooit echt over na gedacht. Ik zou het echt niet weten. Niemand uit de dance denk ik. Ik zou eerder gaan voor Prince of George Michael. Of Kylie! Zowieso wordt het dan veel spannender wat er uit komt. Ik zou ook best wel wat met Tiësto willen doen. Gewoon omdat ik hem ken en 'm zo aardig vind. Zou ook interessante muziek worden.
bron:www.clubcharts.nl
Mij lijkt me dat echt phat, ondanks de meningsverschillen over Tiësto
your opinionzz? |
|
|
| Optimus |
| waarom heb je die ene thread van een weekie geleden waarin je vond dat techno zoog, gedelete? |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Optimus
waarom heb je die ene thread van een weekie geleden waarin je vond dat techno zoog, gedelete? |
Er was iets met de replies ofzo, gingen niet de richting op die ik bedoelde. |
|
|
| DJ_Massive |
idd..FATJES
net als tiesto en junkie xl - obsession
ZOU fatjes zijn ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Er was iets met de replies ofzo, gingen niet de richting op die ik bedoelde. |
nou en?:rolleyes: |
|
|
| Teknikol |
| zucht...ik zal het nooit meer doen.....:( |
|
|
| Blik |
off topic: een threadstarter mag zelf beslissen of die zijn thread delete of niet
ontopic: kan zeker interessant worden :) |
|
|
| Little Theseus |
| Laat m van mij liever wat met kylie of dr zus doen dan met tiesto. Lijkt me veel verassender. |
|
|
| T.H.C. |
Gaat er nog iemand heen vannavond in de Q in Zwolle, (lemmon8)
Geen zin om er een nieuw topic over te starten maar vroeg me gewoon af... Petrus & moi gaan er wel even kijken... |
|
|
|
|