return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Phatjes?
View this Thread in Original format
Teknikol
(interview met Lemon 8)

Met wie zou je graag een project doen in de toekomst en waarom?

Nooit echt over na gedacht. Ik zou het echt niet weten. Niemand uit de dance denk ik. Ik zou eerder gaan voor Prince of George Michael. Of Kylie! Zowieso wordt het dan veel spannender wat er uit komt. Ik zou ook best wel wat met Tiësto willen doen. Gewoon omdat ik hem ken en 'm zo aardig vind. Zou ook interessante muziek worden.

bron:www.clubcharts.nl

Mij lijkt me dat echt phat, ondanks de meningsverschillen over Tiësto

your opinionzz?
Optimus
waarom heb je die ene thread van een weekie geleden waarin je vond dat techno zoog, gedelete?
Teknikol
quote:
Originally posted by Optimus
waarom heb je die ene thread van een weekie geleden waarin je vond dat techno zoog, gedelete?


Er was iets met de replies ofzo, gingen niet de richting op die ik bedoelde.
DJ_Massive
idd..FATJES

net als tiesto en junkie xl - obsession
ZOU fatjes zijn ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Teknikol
Er was iets met de replies ofzo, gingen niet de richting op die ik bedoelde.


nou en?:rolleyes:
Teknikol
zucht...ik zal het nooit meer doen.....:(
Blik
off topic: een threadstarter mag zelf beslissen of die zijn thread delete of niet

ontopic: kan zeker interessant worden :)
Little Theseus
Laat m van mij liever wat met kylie of dr zus doen dan met tiesto. Lijkt me veel verassender.
T.H.C.
Gaat er nog iemand heen vannavond in de Q in Zwolle, (lemmon8)
Geen zin om er een nieuw topic over te starten maar vroeg me gewoon af... Petrus & moi gaan er wel even kijken...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement