return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Metropolis i Lillestrøm, Norge med DJ FERGIE+fler!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
verminator
hms
jeje
tok litt feil der, men fyfan mye ræva techno der og

push remix av back to cali...
blæh

og ja, spørs om han spiller techno der
er jo så ufattelig mye annet driit:)

men jeg står fortsatt på mitt
blir jeg satt opp på gjestelista til subsoniq, så kommer jeg
hvis ikke, nekt å betale 400 spenn for å høre på hardhouse :)

blir jo en sinnsyk dyr kveld hvis man betaler de 400 spenna.
400+transport til skogen, transport tilbake, DRIKKE, mat, etc..

urk
masse spenn
Sand Leaper
Og du som sa du hatet hh:pHvordan skal du komme deg på gjestelista til Subsoniq?Og kan jeg få et pressepass hvis du ikke gidder å gå?:D
verminator
hm
hvordan?

jeg har kjent han i noen år nå + at jeg pleier å feste med de gutta (han og naboene hans) gang på gang , helg etter helg :D:D

så er nok bare å spørre for min del:)
håper det går, bør gjøre det:D

joa
hater hh til de grader hehe, menneh må jo støtte vennene sine og da:)

vil vel egentlig heller på rui da sivla på renaissance, men er 23 års, ikke 20 års som sist.. =( kan jo gå men, vil heller ha noe sikkert i bakhold enn bare sjanse eller ikke gjøre noe:)

ellers så kan jo alltids bare kjøret løpet fullt ut for hele helgen på fredagen før..

er jo impedans 009 med Teebee + at det er masse feit techno på underground på gamle nomaden i oslo
bør nok bli en fet dag det også ja:)
Sand Leaper
Ouch!23 år på Rui..hehe,da kan iallefall jeg drømme videre om å se ham da.Jeg kommer jo ikke inn på 20 års en gang:(Får håpe det blir en bra kveld på Metro da,selv om jeg har mine tvil.
DJ Ezzian
quote:
Originally posted by verminator

push remix av back to cali...
blæh

Enig, skjønner ikke at så mange liker push remixen, organ donors remixen er jo mye bedre.

DJ Ezzian som håper Fergie avslutter med Picotto - Were back :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy:
Glorie
åsså har detta party blivit lite aktuellt för mig igen....kanske man skulle ta å åka dit ändå? :)

behöver nån tröst i tider som dessa :D

hej alla norrmän, vart håller ni hus på TA??
verminator
og der var gratisbilletten ordnet :)

tøft valg på gang nå hehe

metropolis og høre på masse hh/ht/
john dee og høle på teebee/d'n'b
renaissance og høre på rui da silva/house

hmmmm :D:D:D:D
Sand Leaper
Det blir verre ja.Kanskje litt kjipt å droppe Rui og Teebee for å høre på masse musikk som du hater....
verminator
tror jeg kanskje faktisk klarer å få med meg fergie (hvis han skal spille techno(?)) og samtidig ta tog tilbake til oslo for å få med meg teebee:)
Sand Leaper
Hmmm...blir ikke det fryktelig mas?Ryktene skal jo ha det til at det skal vare til kl.6.Og dessuten er det jo slett ikke sikkert at Fergie spiller techno heller.....

verminator
veit

får spekulere litt fram til helga
se hvordan det utarter seg på vors osv
hvem av folk jeg kjenner som drar hvor etc :)
WoberT
JAG SKA DIT!!!.. =) .. + 13 andra från tranceclubber.com
fan så kul det ska bli då.. måste hinna upp i tid för o få biljetter dock..

kanske ska fråga norrmännen på forumet.. det är så att vi har ingenstans o sova.. vet ni nåt billigt vandrarhem eller ännu bättre.. om nån har ett stort hus som man kan få bo i.. =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement