return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Danssalon weer open
View this Thread in Original format
M_Peror
Kreeg van de week een mailtje, Danssalon weer open. Duz wij -- 9 man (m/v) -- gisteravond toch maar ff gaan checken... en een vet avondje gehad! Nadeel van de donderdagavond-studentenavond was wel de soms wat irritante muziekkeuze van DJ Bart-S maar overall draaide hij toch best wel lekker. Zal er zeker weer vaker heen gaan nu!
D'r was alleen geen steek veranderd daar binnen, wat hebben ze in godesnaam de afgelopen maanden uitgevreten!? :conf:

Nog meer pplz geweest gisteravond? Opinionz?
TranceFool
Ja las het ook....zou dr alleen nie op vrijdag naartoe gaan....hebben ze ene of andere gayavond van gemaakt :p
M_Peror
Heb t mailtje er es ff bijgepakt...
quote:

De openingsdagen en programmering van De DansSalon zijn namelijk drastisch veranderd. Op Donderdag blijft De DansSalon het domein van de Eindhovense studenten en rasechte stappers, die op zoek zijn naar sfeer en kwaliteit in het voorportaal van het weekend. Dat weekend begint dus nog steeds op Donderdag. Ook zijn we deze avond als enige horeca gelegenheid in de regio Eindhoven tot 4 uur geopend.

De Vrijdagen zijn gereserveerd voor zowel besloten als speciale feesten i.s.m. bekende nationale organisaties. De programmering zul je via E-mail, SMS en Internet steeds tijdig in bezit hebben.

De Zaterdag wordt een avond met een roze knipoog. Deze avond wordt namelijk 100% Gay. Vanwege het gebrek aan een kwalitatieve stapavond voor onze Gaydemens wil De DansSalon weer voorop lopen. Daarom zorgen wij ervoor dat de DansSalon Zaterdag snel zal uitgroeien tot één van de grootste en meest populaire Gay avonden in den lande, zoals dat vroeger op Zondag altijd het geval is geweest.

Deze Zondag wordt vervolgens gevuld met Specials, die met regelmaat groots worden weggezet. Zo zal op Zondag 24 November er bijvoorbeeld weer een ouderwetse Kinky Black Party zijn waarbij het latex en leer weer in overvloed aanwezig zal zijn. Meer info hierover zul je wederom via E-mail, SMS en Internet ontvangen.

Zal mij benieuwen
TranceFool
Ah was dus zaterdag ipv vrijdag :)
arjoderoon
jee wat een bouttent. de zaterdag 100% gay. nee das leuk voor de gewone stappers. hoe noemen ze dat? discriminatie geloof ik.....
oftewel: niet naar toe gaan die tent!
New Wave
quote:
Originally posted by arjoderoon
jee wat een bouttent. de zaterdag 100% gay. nee das leuk voor de gewone stappers. hoe noemen ze dat? discriminatie geloof ik.....
oftewel: niet naar toe gaan die tent!



Stel je niet aan...of dat er dan alleen homo's of lesbo's komen.
I shet ook opeens discrimunatie als de dresscode wit is ofzo..."ja nou, je moet in wit komen, ik heb alleen maar zwarte kleding, tering tering, discriminatie"...

:rolleyes:
arjoderoon
ha joh. k wil ook een keer het woord discriminatie kunnen gebruiken!
dresscode heb ik me nog nooit aan gehouden :)
Eye-Riz
quote:
Originally posted by arjoderoon
jee wat een bouttent. de zaterdag 100% gay. nee das leuk voor de gewone stappers. hoe noemen ze dat? discriminatie geloof ik.....
oftewel: niet naar toe gaan die tent!

weet jij dan hoe het is om te stappen tijdens een gaynight? ik denk dat je alleen maar een beetje bang bent, zo van 'ieh, dadelijk komen ze aan me'.
Vroeger was de scene gemengd (meer dan ie nu is). Door dat gemengde waren feesten veel extraverter, extravaganter, en veel meer partyminded. In Zwitserland is dat nog steeds zo. En het is daar in gewone clubs ERG leuk vertoeven, veel leuker dan hier in Nederland met het hoge testosterongehalte in de lucht. Wil ik GEEN testosteron tegen komen, dan moet ik naar een gaymight. Ik vermaak me er prima. En wat is er nou erg aan om door iemand van hetzelfde geslacht leuk gevonden te worden? Als je geen behoefte hebt, zeg je vriendelijk 'nee, bedankt' (net zoals ik dat doe als er weer zo'n kwijlende hond achter me aan drentelt) en feest weer lekker verder. t Is heus niet zo dat als je een momentje niet oplet, je dan meteen door de eerste de beste van achteren gepakt wordt hoor! Dr bestaan zoveel misverstanden, alsof elke homo elke vent wel zou lusten, en het alleen maar om de sex gaat. Jammer als je zo kortzichtig bent (en nee, ik bedoel jou er niet speciaal mee arjoderoon)
TomaskE-V
Om maar ff te reageren op de allereerste post....

Ook ik was afgelopen donderdag in de Danssalon aanwezig. Kwas blij om te horen dat de enige echte rlxte tent in Eindhoven haar deuren weer opende! En was dus ook van de partij!
Maar wat was het druk! Damn, er was geen doorkomen aan! Normale donderdagen was het nog rustig, nu moest ik veel te veel uitkijken niet iemands tenen te pletten als ik mij probeerde te bewegen op de beatz! Misschien is de Danssalon lang genoeg dichtgeweest en was iedereen weer erg toe aan een echte donderdagavond? Ik hoop dat het dat was, misschien volgende keer iets minder publiek!

En wat betreft de Zaterdag gay-night, ben er vroeger nooit op Zondag geweest, maar wat mij betreft zijn gay-people even relaxt en partypeople als ieder ander!
TimeportE
quote:
Originally posted by TomaskE-V
Om maar ff te reageren op de allereerste post....

Ook ik was afgelopen donderdag in de Danssalon aanwezig. Kwas blij om te horen dat de enige echte rlxte tent in Eindhoven haar deuren weer opende! En was dus ook van de partij!


is ie weer open.. ikke blij want ik woon dus sindskort in eindhoven.. maar er moet wel gezegd worden, ben laatst naar de rechter geweest naar 100% isis.. dat was ook vettt.. echt super chill echt heel cool! :)

waar zit de danssalon ergens? statum of ergens anders?

M_Peror
quote:
Originally posted by TimeportE
waar zit de danssalon ergens? statum of ergens anders?

Recht tegenover het station de straat in, aan de linkerkant.
't Is bij de Pathé bioscoop om de hoek.

Ben verder niet zo bekend in Eindhoven hoop dat dit een beetje duidelijk is (en klopt :))
Teal'k
Hey cool,

dan kannik een keer met mn broer op zaterdag uitgaan! (Y):D
Danssalon is toptent :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement