return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Pffffffffff, wie herkent dit melodietje!?!?!?!
View this Thread in Original format
John
oke, het mag hier niet, maar ik doe et lekker toch (ergens anders luisterd er toch niemand naar)
ik heb een melodietje in elkaar geknutseld
maar hij komt me zo bekend voor... dus aan jullie de vraag..wat is de titel van de orginele track?!

download hiero

rechtermuisknop doel opslaan als

ohw en mods, als jullie deze thread wille sluiten zou dat dan kunne nadat iemand de orginele titel gepost heeft:D
alvast bedankt:)

john
Flipper01
Hmmz het zegt me niks eigenlijk.. Klinkt leuk maar niet bekend
DJ Bazz
had geluisterd, het klinkti iig veelbelovend en voor mij onbekend:)
!_PeTrUs_!
Het is een.....trance deuntje. 3 uit een dozijn zoals ze dat noemen. Niet onaardig ofzo, maar, zeg maar, standaard!
Flipper01
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Het is een.....trance deuntje. 3 uit een dozijn zoals ze dat noemen. Niet onaardig ofzo, maar, zeg maar, standaard!

Dat noemen ze 13 uit een dozijn hoor :toothless
Access
Tja ... de bassline lijkt op 'n Armin bassline (check Armin's mixxe van Rapture & Seven Cities) ... meer ken ik er nie uit make

Maar ik hep er zelf ook weles last van, als ik weer es wat zit te klote en dan hep ik ineens zoiets van "Dit komt me zow bekend voor!"
Nie zow gek als je 't tig keer voor jezelf afspeelt :p :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Flipper01
Dat noemen ze 13 uit een dozijn hoor :toothless


LOL, wist dat t zou komen ;)

Hap Hap!
arjoderoon
ha geef maar toe dat je geblundert hebt :)
Sabina
quote:
Originally posted by arjoderoon
ha geef maar toe dat je geblunderd hebt :)


jij ook :whip:
John
quote:
Originally posted by Access
Tja ... de bassline lijkt op 'n Armin bassline (check Armin's mixxe van Rapture & Seven Cities) ... meer ken ik er nie uit make

Maar ik hep er zelf ook weles last van, als ik weer es wat zit te klote en dan hep ik ineens zoiets van "Dit komt me zow bekend voor!"
Nie zow gek als je 't tig keer voor jezelf afspeelt :p :D


heheh das waar.. ik hou et er dan maar op dat ik toch orgineel ben ook al ist een 3 in een dozijn melodietje:rolleyes:

leuke titel weiziging trouwens petrus:)

Jappio
quote:
Originally posted by Sabina
jij ook :whip:


lol.. dimmen chef :)
ScuL
idd. klinkt bekend. maar ken het niet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement