|
Pffffffffff, wie herkent dit melodietje!?!?!?!
|
View this Thread in Original format
| John |
oke, het mag hier niet, maar ik doe et lekker toch (ergens anders luisterd er toch niemand naar)
ik heb een melodietje in elkaar geknutseld
maar hij komt me zo bekend voor... dus aan jullie de vraag..wat is de titel van de orginele track?!
download hiero
rechtermuisknop doel opslaan als
ohw en mods, als jullie deze thread wille sluiten zou dat dan kunne nadat iemand de orginele titel gepost heeft:D
alvast bedankt:)
john |
|
|
| Flipper01 |
| Hmmz het zegt me niks eigenlijk.. Klinkt leuk maar niet bekend |
|
|
| DJ Bazz |
| had geluisterd, het klinkti iig veelbelovend en voor mij onbekend:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Het is een.....trance deuntje. 3 uit een dozijn zoals ze dat noemen. Niet onaardig ofzo, maar, zeg maar, standaard! |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Het is een.....trance deuntje. 3 uit een dozijn zoals ze dat noemen. Niet onaardig ofzo, maar, zeg maar, standaard! |
Dat noemen ze 13 uit een dozijn hoor :toothless |
|
|
| Access |
Tja ... de bassline lijkt op 'n Armin bassline (check Armin's mixxe van Rapture & Seven Cities) ... meer ken ik er nie uit make
Maar ik hep er zelf ook weles last van, als ik weer es wat zit te klote en dan hep ik ineens zoiets van "Dit komt me zow bekend voor!"
Nie zow gek als je 't tig keer voor jezelf afspeelt :p :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Dat noemen ze 13 uit een dozijn hoor :toothless |
LOL, wist dat t zou komen ;)
Hap Hap! |
|
|
| arjoderoon |
| ha geef maar toe dat je geblundert hebt :) |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
ha geef maar toe dat je geblunderd hebt :) |
jij ook :whip: |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Access
Tja ... de bassline lijkt op 'n Armin bassline (check Armin's mixxe van Rapture & Seven Cities) ... meer ken ik er nie uit make
Maar ik hep er zelf ook weles last van, als ik weer es wat zit te klote en dan hep ik ineens zoiets van "Dit komt me zow bekend voor!"
Nie zow gek als je 't tig keer voor jezelf afspeelt :p :D |
heheh das waar.. ik hou et er dan maar op dat ik toch orgineel ben ook al ist een 3 in een dozijn melodietje:rolleyes:
leuke titel weiziging trouwens petrus:) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Sabina
jij ook :whip: |
lol.. dimmen chef :) |
|
|
| ScuL |
| idd. klinkt bekend. maar ken het niet. |
|
|
|
|