return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
HouseNation vs. Platinum met Technoboy en Luna
View this Thread in Original format
mido
Eindelijk is het dan zover.....

Het eerste HouseNation feest gaat een feit worden! :)

Hier de gegevens:

Locatie: P60
Plaats: Amstelveen
Tijd: 09:00 - 05:00
Datum: 07-12-2002
Organisatie: HouseNation Events
Website: www.housenation.nl
VVK: 12,50 (nog niet vast gesteld)
DVK: 15,00 (nog niet vast gesteld)

Line up:

Main stage:

Technoboy (Qlimax)
Luna (Qlubtempo)
Maikel Dollé (HouseNation)
DJ Baba (HouseNation, Multigroove, Dance Valley)
Idger (P60)
Alerio(P60)

Stage 2:

Harddrive Residence

Kennen jullie hier wat mee?
Partyhardy!
Super tof Mido, dat het nu eindelijk gaat gebeuren!! :) Heel erg cool en vette line-up! :cool:

Wat is de datum voor deze party?
mido
Thx man!

Ik heb de datum er nu bij gezet!
Stom dat ik dat vergeten was! whehe

Kom je ook???
Akira
nou misschien komen we wel kijken de broer van remy D...hehe

ja remy komt hier niet meer of wel dan ??nou zeg maar dat we dan met de kretaboys op bezoek komen dan weet ie het wel
Gr
Jason
New Wave
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Wat is de datum voor deze party?


Skatje.........open u ogen eens :)

Datum: 07-12-2002
mido
2 Akira: Hij had het gister nog over je! :P Hebben jullie een relatie ofzo? whehe En hij komt hier nog wel eens hoor. Ik kom hier minder op het moment! :P

2 Heatwave: Toen PartyHardy die post maakte toen stond het er nog niet in. :P
Dr. Kuipers
Echt vet Mido! :D

Hoorde Kolkiewolkie er al eens over dat je bezig was met iets organiseren.
Alleen beetje pleuris eind weg en net op die dag draait Dana hier in dat dorp...
Was graag gekomen, maar deze datum valt net weer verkeerd :(
Hopelijk loopt alles goed, zodat je nog een keer zon feestje gaat organiseren :D
Want de line-up is wel lekker zeg met Luna & Technoboy
:p

Ben zekerz nog een keertje van de partij! :D
Cosmic Guy
Woei, beter! Amstelveen, das vlakbij mijn woonplaats. Ik ben al es eerder geweest in P60, mooie tent (beetje HMH in het (erg) klein :D). Met zo'n line up ben ik zeker van de partij. Kunnen ook wel gaan meeten daar, ken ik eindelijk eens iemand IRL zien
New Wave
quote:
Originally posted by mido

2 Heatwave: Toen PartyHardy die post maakte toen stond het er nog niet in. :P


Owh, sorry, dan heb ik niets gezegt :)
Optimus
ow ja was ff vergeten een reply neer tew zetten gister:D

en ik ben er bij natuurlijk:)

raoel
Ja maiky

Ik had je al verteld dat het echt wel een vette line-up is.
Ik wil graag komen ook al is het wel een teringend weg.

Probleem is tot nu toe nog, dat niemand van me vriendengroep mee gaat.
Nou heb ik ze nog niet allemaal gesproken, dus misschien dat ik vanavond iemand zo ver krijg om mee te gaan.

U hoort nog van mij
mido
Gewoon allemaal lekker komen stampen! :)

Gegarandeerd BeuKeN!!! :)

That's my promise 2 you!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement