return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Ervaringen met 4-Elements
View this Thread in Original format
TranceFool
OK, ik wilde ff weten van de mensen die er vorig jaar zijn geweest, of er iets over hebben gehoord, hoe 4-elements vorig jaar was. Ik ga nu namelijk bijna zeker ernaar toe (mijn eerste grote feest, jippie!!!). Zo misschien kunnen jullie mij iets vertellen over de muziek en de sfeer van vorig jaar. De line-up ziet er nu wel goed uit..

Thanx!!


Latuurrzzz.....
NILA.NL
Ik ben er zelf niet geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord, cheesehead :D ( zie http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=7100 )
Veel plezier bij 4-Elements!
Akira
quote:
Originally posted by TranceFool
OK, ik wilde ff weten van de mensen die er vorig jaar zijn geweest, of er iets over hebben gehoord, hoe 4-elements vorig jaar was. Ik ga nu namelijk bijna zeker ernaar toe (mijn eerste grote feest, jippie!!!). Zo misschien kunnen jullie mij iets vertellen over de muziek en de sfeer van vorig jaar. De line-up ziet er nu wel goed uit..

Thanx!!


Latuurrzzz.....



Ik was er vorig jaar en ik vond het echt super gaaf....ik heb ook niks gemerkt van de rellen tussen de ajaxieden en de kakkerlakken dus...Dit jaar ga ik denk ik niet kost me echt te veel geld...nou ja mishcien ga ik ook wel hehe :D
Bouma-Bros
Ik zou iedereen willen afraden om naar 4 Elements te gaan. Tenzij je het leuk vond om naar sets van 1 tot 1,5 uur te gaan luisteren. In zo'n korte set kunnen DJ's nooit een verhaal neerzetten, wat ik persoonlijk erg belangrijk vind.

En de sfeer was vorig jaar ook ver te zoeken, behalve tijdens het uurtje van Tiesto (van 23.30 tot 00.30!)

Toch veel plezier toegewenst voor degenen die wel gaan!

Adios, Sido
TranceFool
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ik zou iedereen willen afraden om naar 4 Elements te gaan. Tenzij je het leuk vond om naar sets van 1 tot 1,5 uur te gaan luisteren. In zo'n korte set kunnen DJ's nooit een verhaal neerzetten, wat ik persoonlijk erg belangrijk vind.

En de sfeer was vorig jaar ook ver te zoeken, behalve tijdens het uurtje van Tiesto (van 23.30 tot 00.30!)

Toch veel plezier toegewenst voor degenen die wel gaan!

Adios, Sido

Sets van 1 tot 1,5 uur zijn toch wel redelijk normaal, of loop ik nu onzin uit te brullen. Trouwens mij lijkt dat je als je een kortere tijd draait, alleen maar de beste platen draait. Dit lijkt mij in ieder geval. Bedankt voor de reacties.

Latuurrzzz......
Ding Chavez
Ja, da is wel zo, maar als een DJ 2 uur of meer kan draaien (of zoals Tiësto solo 6 uur), kan hij een lekkere opbouw maken en je helemaal "meenemen" zoals dat heet. Niets is gaver dan 3 uur lang de tijd vergeten en helemaal vergeten waar je bent!
Bellie
ik vind 1,5 uur al te lang in principe :D
ik vind het juist relaxeder om iedereen zijn kunsten te willen horen.na 3 uur tiesto weet ik het wel hoor.

-----------------
en nu effe over 4-elements.Ik wil er ook heel graag naartoe.maar vind het wel kut dat het in r'dam is.Ik heb echt geen zin om helemaal groggie gebeukt te worden door een zooi feyenoorders daar omdat ik lekker uit mn naad aan het gaan ben op b.v. Adam Beyer.Zal haast ook wel niet gebeuren.En die rellen van vorig jaar zal wel weer zijn uitgelokt door een zooi ajaxcieden of feyenoorders.
heb wel hele brute zin om te gaan.Maar ja als het op SENSATION goed kan gaan waarom dan niet op 4-elements toch...

GREETZ!!!!
Robvef
Ik vond 4-elements vorig jaar wel relaxed. Alleen waren we om half 4 al helemaal brak. Dus zijn we naar huis gegaan (SORRY!!!) Van de rellen zelf hebben ze binnen niks gemerkt. Ik ga dit jaar weer.

---------------------------------------------------
Ik vind wel dat we hier niet moeten gaan beginnen over Ajax, Feyenoord of welke club dan ook. Ik had gedacht dat zoiets na het gabber tijdperk toch wel voorbij zou zijn. Ik gun iedereen om supporter te zijn van zijn eigen club, maar als je naar een feest gaat, laat je clubliefde dan aub thuis.
---------------------------------------------------
Niet persoonlijk bedoeld Bellie


Mzzl
ADK
poeh poeh... 6 uur aan n stuk dezelfde dj is toch wel heeel lang..
moet het toch wel hele goede muziek zijn, wil iemand mijn aandacht blijven houden...
ik denk dat ik liever na 2 uur of wat ff switch naar n andere dj


ADK
Robvef
you're completely right --> Na 1,5 a 2 uur heb ik het wel gehoord. Anders wordt het echt langdradig. Ik snap ook nog steeds niet dat DJ's een verhaal er mee willen vertellen. Gewoon lekker uit je plaat gaan, daarvoor kom ik.

Dat is hetzelfde als met films. Er zijn altijd mensen die zeuren, er zit geen verhaal in. Wat kan mij dat verrotte, als er maar actie en amusument in zit. Ik wil vermaakt worden niet een lesje over hoe je het moet doen in het leven. Dat maak ik zelf wel uit.

ADK
quote:
Originally posted by Robvef
you're completely right --> Na 1,5 a 2 uur heb ik het wel gehoord. Anders wordt het echt langdradig. Ik snap ook nog steeds niet dat DJ's een verhaal er mee willen vertellen. Gewoon lekker uit je plaat gaan, daarvoor kom ik.

Dat is hetzelfde als met films. Er zijn altijd mensen die zeuren, er zit geen verhaal in. Wat kan mij dat verrotte, als er maar actie en amusument in zit. Ik wil vermaakt worden niet een lesje over hoe je het moet doen in het leven. Dat maak ik zelf wel uit.


ja nou... een verhaal in een film is toch ook wel leuk eigenlijk... maar ik zie nog niet echt hoe je echt een verhaal wil gaan vertellen door 6 uur muziek te draaien... ok... je kunt de set natuurlijk wel op een bepaalde manier opbouwen en later weer afbouwen en dergelijke....


ADK
Robvef
Dat wel ja, maar het belangrijkste is toch nog steeds, gewoon lekker feesten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement