return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אפשר רשמית לפטור את הערוץ מירס... (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כן


למה?
YuVaL
אני נכנס לשם כמעט כל יום לראות מי שם
ונחשו מי היחיד שתמיד נמצא שם??
TAHA

אתם אלו שלא תורכים להכנס ולהחיות את הערוץ
אז איך שאתם רוצים
Scorchio
זין אני ייכנס לשם
פעם אחרונה שנכנסתי חטפתי טרוג'אן
לא מתקין יותר מירק
MoSH_MaN
טוב אני שם יאללללללללללה
luckystrike
גם אני !
HyPeRSoNiC
גם אני!!!!!!
נ.ב.
מורן, אתה מתחמק ממני???????
כי כל פעם שאני רואה אותך מתחבר לאמ אס אן, אני שולח לך הודעה
ואתה ישר מתנתק..........:conf: :conf: :conf: :conf: :confused: :confused:
DjChook
אלונה ורועי מה נסגר ?
רומן ?
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
אלונה ורועי מה נסגר ?
רומן ?



כן גם אני חושב
Q-PiXeL
טוב נו אני יפתח תמירק....
:p
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
כן גם אני חושב


חחחח..... אם אתה חושב ככה, אז מעניין מה תחשוב כשתראה אותי עם חברים שלי..:haha: :haha: :haha:

Koodoo
quote:
Originally posted by Scorchio
זין אני ייכנס לשם
פעם אחרונה שנכנסתי חטפתי טרוג'אן
לא מתקין יותר מירק


מירק זה אחד הדברים המסריחים ביותר שיש
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Koodoo
מירק זה אחד הדברים המסריחים ביותר שיש


אם אתם כל כך שונאים מירק
אז בואו נמצא לנו תוכנת צ'אט אחרת שניכנס אליה......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement