|
אפשר רשמית לפטור את הערוץ מירס... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן |
למה? |
|
|
| YuVaL |
אני נכנס לשם כמעט כל יום לראות מי שם
ונחשו מי היחיד שתמיד נמצא שם??
TAHA
אתם אלו שלא תורכים להכנס ולהחיות את הערוץ
אז איך שאתם רוצים |
|
|
| Scorchio |
זין אני ייכנס לשם
פעם אחרונה שנכנסתי חטפתי טרוג'אן
לא מתקין יותר מירק |
|
|
| MoSH_MaN |
| טוב אני שם יאללללללללללה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
גם אני!!!!!!
נ.ב.
מורן, אתה מתחמק ממני???????
כי כל פעם שאני רואה אותך מתחבר לאמ אס אן, אני שולח לך הודעה
ואתה ישר מתנתק..........:conf: :conf: :conf: :conf: :confused: :confused: |
|
|
| DjChook |
אלונה ורועי מה נסגר ?
רומן ? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
אלונה ורועי מה נסגר ?
רומן ? |
כן גם אני חושב |
|
|
| Q-PiXeL |
טוב נו אני יפתח תמירק....
:p |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
כן גם אני חושב |
חחחח..... אם אתה חושב ככה, אז מעניין מה תחשוב כשתראה אותי עם חברים שלי..:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Scorchio
זין אני ייכנס לשם
פעם אחרונה שנכנסתי חטפתי טרוג'אן
לא מתקין יותר מירק |
מירק זה אחד הדברים המסריחים ביותר שיש |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Koodoo
מירק זה אחד הדברים המסריחים ביותר שיש |
אם אתם כל כך שונאים מירק
אז בואו נמצא לנו תוכנת צ'אט אחרת שניכנס אליה...... |
|
|
|
|