|
honor (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
hahahahha..... :D
okej, alla som e riktigt skärpta fattar ;)
långsökt... tsss tsssss....men jaja.. ja var ju bara tvungen ju...:) :rolleyes: :cool: |
|
|
| Vizay |
| *känna sig allmänt seg å dum* aja de kommer jag väl fram till så småningom :p |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Glorie
hahahahha..... :D
okej, alla som e riktigt skärpta fattar ;)
långsökt... tsss tsssss....men jaja.. ja var ju bara tvungen ju...:) :rolleyes: :cool: |
NICE :d :D :D ;) :clown: |
|
|
| Gaby |
men d måste ju bero på nåt eller? E ni stygga mot tjejer? :)
|
Hallå där! Fattade inte heller att de va en tjej... Äntligen!!! :)
Grabbarna är underbara här så det är inte det som är problemet... det har bara inte dykt upp några andra tjejer... |
|
|
| dbl |
känner inte ni tjejer någon tjej som ni kan dra hit..
eller t.om. ni killar kanske... själv har man inte en enda kompis som gillar trance :(
känner visserligen en som gillar typ infected mushroom etc... men han e inte så inne i själva trance:andet |
|
|
| Endre |
min tjej gillar trance och håller på med det, och är reggad, men hon postar aldrig här i svenska sektionen, vet inte varför ,men men :rolleyes:
|
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Endre
min tjej gillar trance och håller på med det, och är reggad, men hon postar aldrig här i svenska sektionen, vet inte varför ,men men :rolleyes:
|
och vem e din flickvän?
vem e förresten tjejen du har som avatar? e det hon?
hon ser himla mycket ut som bruden i dark angel vad hon nu heter igen |
|
|
| Glorie |
Hej hej.. :) vi har träffats två ggr fastän du kanske inte vet de nu :) hehe, eller hum, d var komplicerat...vi förfesta i hop innan tranceenergy feb-02 i Utrecht. hihi,.. hos tim du vet :) aaa... ja försöker va lite undercover här asså :) å så sågs vi på TA3, men nu vet du vem d e :D vill inte sprida för mycket info om mig in public så att säga. hohohoho ;)
ang att dra hit massa tjejer.. har ja stor kapacitet till :) :P men ja tror inte ja orka asså
skillnaden mellan f/m e skrämmande asså...fattar inte :) |
|
|
| reveal |
Hej hej.. :) vi har träffats två ggr fastän du kanske inte vet de nu :) hehe, eller hum, d var komplicerat...vi förfesta i hop innan tranceenergy feb-02 i Utrecht. hihi,.. hos tim du vet :) aaa... ja försöker va lite undercover här asså :) å så sågs vi på TA3, men nu vet du vem d e :D vill inte sprida för mycket info om mig in public så att säga. hohohoho ;) |
syftar på vem?
ang att dra hit massa tjejer.. har ja stor kapacitet till :) :P men ja tror inte ja orka asså
|
sätt igång, vi behöver alltid fler folk på forumet ;) bara dom är snälla såklart :p |
|
|
| AC. |
| Ta bara hit folk som har koll på vad de säger! Låt inte detta bli ett fjortisforum ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
syftar på vem?
sätt igång, vi behöver alltid fler folk på forumet ;) bara dom är snälla såklart :p |
hon syftar på gaby.. står "gaby" som subject
exakt.. destu mer desto bättre.. gäller visserligen inte alltid, och det får inte vara totala loosers som bara vill förstöra och e allmänt jobbiga |
|
|
| Glorie |
dbl, tackar :)
reveal..posten kan ha vart lite otydlig. den va riktad till gaby å en förklaring om vem ja e, så hon vet.. ingen annan behöver veta.. :p inte ens du ;)
och nej, jag _orkar_ fakiskt inte värva tjejer hit...(har annat för mig) alla killar kan väl locka hit sina girlfriends i ställe tycker ja. :p |
|
|
|
|