return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Need some help...
View this Thread in Original format
eXeTik
קודם כל, איף קוראים לשיר ראפ הזה שהולך
"ליידז... לה לה ליידז"
יש את זה פול במועדונים

ודבר שני- מישהו יכול לתת לי רשימה של שירים בסגנון הזה?
יענו ראפ ודברים כאלה שמשמיעים בדיסקוטקים... גילי, נראה לי אתה האיש למשימה :D
DjNumShum
לא יודע עם אלה מה שמשמיעים בדיסקוטטקים אבל זה מה שעולה לי בראש
שירים שאני אוהב

Ja Rule - Livin It Up
Nas - If I Ruled The World
Eve feat Alicia Keys -Gangsta Love
Will Smith - Nod Ya Head Feat. Christina Vidal Tra Knox (Remix)
Hell_Copter
אחי אתה לא בסדר
קודם כל יש ט'רד לבקשות של שירים...
דבר שני בט'רד בקשות הזה הייתה בקשה של דרורי לשירי ראפ ויש שם גם תשובה
eXeTik
נו מה אתה חושב אני זוכר מי ביקש מה איפה ומתי בעלפה?!
לא כולם פה בודקים את כל הט'רדים 24\7

אבל בככל מקרה ביקשתי שיעזרו לי ברשימה של ראפ
משהו שלא קשור לט'רד הבקשות
MoSH_MaN
משהו
here the ladies????
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
משהו
here the ladies????


של...?
MoSH_MaN
אני שואל אם זה מה שהוא אומר בערך
itamarsan
quote:
Originally posted by eXeTik
קודם כל, איף קוראים לשיר ראפ הזה שהולך
"ליידז... לה לה ליידז"
יש את זה פול במועדונים

ודבר שני- מישהו יכול לתת לי רשימה של שירים בסגנון הזה?
יענו ראפ ודברים כאלה שמשמיעים בדיסקוטקים... גילי, נראה לי אתה האיש למשימה :D

t.a.t.u-all the things she said
nelly-dilemma
eve feat.alicia keys-gangsta lovin'
christina aguilera-dirrty
lutricia mcneal-perfect love
מקווה שעזרתיי
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני שואל אם זה מה שהוא אומר בערך


כן, נראה לי משהו כזה...

ותודה על כל השמות, תמשיכו להזרים :)
MoSH_MaN
יכול להיות היה לי את זה על המחשב

אני לא זוכר איך הולך השיר רק את הניגר הזה אומר את המילים האלו

oDrori
quote:
Originally posted by eXeTik
נו מה אתה חושב אני זוכר מי ביקש מה איפה ומתי בעלפה?!
לא כולם פה בודקים את כל הט'רדים 24\7

אבל בככל מקרה ביקשתי שיעזרו לי ברשימה של ראפ
משהו שלא קשור לט'רד הבקשות


עזוב, רק רועי עם השבב מוד שמושתל לו בראש זוכר את זה
;)


אולי אתה מחפש את
Usher - Pop Ya Cola
eXeTik
quote:
Originally posted by oDrori
עזוב, רק רועי עם השבב מוד שמושתל לו בראש זוכר את זה
;)


אולי אתה מחפש את
Usher - Pop Ya Cola


זה לא זה, אבל תודה בכל מקרה...
מה שאני מחפש הפזמון הולך

"ליידז לה לה ליידז..."
זה כל הפזמון, מוש- אם עולה לך השם תגיד

השיר הזה לא יוצא לי מהראש, אני חייב לדעת איך קוראים לו :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement