|
webmail
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Hej...
Nån som har nå bra tips på bra en bra service..
har fortfarande inte hittat nån bra fastän ja testat säkert 5-6 :)
(home å spray behöver ni inte säga) :D
tack allra mjukast för svar :p |
|
|
| robstar |
Hotmail.com funkar utmärkt tycker jag. Man får bara filtra bort alla skräp mail.
Sen kan du prova https://www.hushmail.com/ |
|
|
| AC. |
Änvände bara stora pålitliga, använd yahoo
de små kan försvinna helt utan förvarning. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har kört med home.se ända sen jag skaffa min första dator... funkar as bra, gratis och du kan skicka STORA mejl utan att det kostar nåt extra för den servicen...
hotmail suger... ett jävla segt system för att kolla sina mejl imo.
hare / Steve :gsmile: |
|
|
| Glorie |
mjooo, asså home funkar bäst av alla ja kör.. bara det att min session blir timed out hela tiden...asjobbigt för då förlorar man typ det man skrivit.. får hela tiden sitta å saxa å logga in om å om igen
myownemail har ja me..:D (hehe.com-mail) funkar ok.. fast ja blir typ spammad me virus å skit.. står inte ut snart...
hum, men tack för tipsen :)
softation... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Men Glorie... varför använder du inte din outlook express för att kolla dina "home" mail ? Det som jag tycker är jobbigt med hotmail är just det att man måste surfa in på sånna konton för att se mejlen... ok man behöver ju inte det på hotmail men att "koppla" till mejl programmet på datorn går inte helt smidigt... :gsmile: |
|
|
| Glorie |
steve, aha...så långt hade ja inte ens tänkt.. smart man e :)
men huh.. då kanske ja får fråga dig om support då...om ja inte får till d...pop å smtp..huh? :)
får fixa de där asap |
|
|
| SteveTranz4ever |
Inga problem Glorie :gsmile:
Här e en länk till home.se hjälp sida hur man lägger upp det hela
http://www.home.se/home.jsp?id=66&menu=1
Om de e någe mer så finns jag på ICQ...
Lycka till :toocool:
.../ Steve |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men Glorie... varför använder du inte din outlook express för att kolla dina "home" mail ? Det som jag tycker är jobbigt med hotmail är just det att man måste surfa in på sånna konton för att se mejlen... ok man behöver ju inte det på hotmail men att "koppla" till mejl programmet på datorn går inte helt smidigt... :gsmile: |
det är faktiskt lättare att koppla hotmail till Outlook än andra konton... men Hotmail suger ju ändå, så det kvittar ju ;) |
|
|
| Glorie |
dj_activated... vi måste ta å träffas snart igen :)
tack för alla tips snälla människor |
|
|
|
|