return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Nummers die je graag ge-remixed zou zien (pg. 2)
View this Thread in Original format
AlFerox
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Welke nummers zou je graag geremixed zien en (misschien wel belangrijker): door wie?. Hoeft niet perse een (oude) trance plaat te zijn, mag van alles zijn.

Ik zou graag wel een remix van Isaac zien van Prodigy - No good (start to dance). Volgens mij kan hij daar een heel vette plaat van maken.

Ik kan zo snel niet even wat meer bedenken. kom later met meer


mijn god!! :eek:

laat die dat alsjeblieft niet doen :whip: :whip:

Prodigy moet je lekker laten voor wat het is, dat kan je toch niet beter maken.

sorry dat ik het zeg, maar een remix voor de Prodigy door Isaac :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by Teknikol
Solid Sessions - Janeiro (Chicane remix) ofzo....

Dat zou weleens heel goed kunnen worden :) Of een Above & Beyond remix ofsow :)

[EDIT]
Van mij mogen ze ook Club Royale - Losing Sleep weleens nieuw leven inblazen :)
[/EDIT]
Optimus
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik zou graag wel een remix van Isaac zien van Prodigy - No good (start to dance). Volgens mij kan hij daar een heel vette plaat van maken.


blegh:whip:


ik wil een Armin en Ferry Remix van Kamaya Painters - Endless Wave
M5
Ik wil Mauro Picotto - Baguette germxd zien!! Speedy J mag dr wel eens aan knutselen ofzow

Hij zei onlangs in een interview dat dit zijn beste productie oooit is geweest.. en dat klopt ook wel (Y) :gsmile:
AlFerox
ik wil een Jan Wayne remix van Guns n Roses - November Rain


:rolleyes:
Optimus
quote:
Originally posted by AlFerox
ik wil een Jan Wayne remix van Guns n Roses - November Rain


:rolleyes:


jij ook al?!:eek:
mido
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Welke nummers zou je graag geremixed zien en (misschien wel belangrijker): door wie?. Hoeft niet perse een (oude) trance plaat te zijn, mag van alles zijn.

Ik zou graag wel een remix van Isaac zien van Prodigy - No good (start to dance). Volgens mij kan hij daar een heel vette plaat van maken.

Ik kan zo snel niet even wat meer bedenken. kom later met meer


Er is al een remix van No Good..... Ik heb vorige week de plaat gehaald.

Ik zal titel en artiest vanaaf ofzo even posten.
Eye-Riz
IK HAAT REMIXEN!!!!!!! althans, de meesten. ze verneuken het vaak alleen maar. kunnen ze niet zelf iets verzinnen ofzo? makkelijk geld verdienen zeker...
Access
quote:
Originally posted by Optimus
ik wil een Armin en Ferry Remix van Kamaya Painters - Endless Wave


D'r is al 'n Ferry remix van Endless Wave :p :p


Uhm tja ... wat zou ik graag remixed zien ...
Misschien wat nieuwe mixjes van Sash - Encore Une Fois (ofzo) ... lijkt me wel leuk ...
Donna
quote:
Originally posted by AlFerox
ik wil een Jan Wayne remix van Guns n Roses - November Rain


:rolleyes:


Hey,dont touch November Rain!!!!

;)

Optimus
quote:
Originally posted by Access
D'r is al 'n Ferry remix van Endless Wave :p :p


huh ja? ha hey, dat iwst ik niet eens:p
John
quote:
Originally posted by Eye-Riz
IK HAAT REMIXEN!!!!!!! althans, de meesten. ze verneuken het vaak alleen maar. kunnen ze niet zelf iets verzinnen ofzo? makkelijk geld verdienen zeker...


volgens mij wordt mensen gevraagd of ze een remix willen maken.. of wordt er iets afgesproken van ik remix jou track en jij de mijne:p (of zit ik er helemaal naast?), gewoon iemand anders' visie op een track...is een andere vorm van orginaliteit vind ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement