|
Nummers die je graag ge-remixed zou zien (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Welke nummers zou je graag geremixed zien en (misschien wel belangrijker): door wie?. Hoeft niet perse een (oude) trance plaat te zijn, mag van alles zijn.
Ik zou graag wel een remix van Isaac zien van Prodigy - No good (start to dance). Volgens mij kan hij daar een heel vette plaat van maken.
Ik kan zo snel niet even wat meer bedenken. kom later met meer |
mijn god!! :eek:
laat die dat alsjeblieft niet doen :whip: :whip:
Prodigy moet je lekker laten voor wat het is, dat kan je toch niet beter maken.
sorry dat ik het zeg, maar een remix voor de Prodigy door Isaac :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Solid Sessions - Janeiro (Chicane remix) ofzo.... |
Dat zou weleens heel goed kunnen worden :) Of een Above & Beyond remix ofsow :)
[EDIT]
Van mij mogen ze ook Club Royale - Losing Sleep weleens nieuw leven inblazen :)
[/EDIT] |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik zou graag wel een remix van Isaac zien van Prodigy - No good (start to dance). Volgens mij kan hij daar een heel vette plaat van maken.
|
blegh:whip:
ik wil een Armin en Ferry Remix van Kamaya Painters - Endless Wave |
|
|
| M5 |
Ik wil Mauro Picotto - Baguette germxd zien!! Speedy J mag dr wel eens aan knutselen ofzow
Hij zei onlangs in een interview dat dit zijn beste productie oooit is geweest.. en dat klopt ook wel (Y) :gsmile: |
|
|
| AlFerox |
ik wil een Jan Wayne remix van Guns n Roses - November Rain
:rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik wil een Jan Wayne remix van Guns n Roses - November Rain
:rolleyes: |
jij ook al?!:eek: |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Welke nummers zou je graag geremixed zien en (misschien wel belangrijker): door wie?. Hoeft niet perse een (oude) trance plaat te zijn, mag van alles zijn.
Ik zou graag wel een remix van Isaac zien van Prodigy - No good (start to dance). Volgens mij kan hij daar een heel vette plaat van maken.
Ik kan zo snel niet even wat meer bedenken. kom later met meer |
Er is al een remix van No Good..... Ik heb vorige week de plaat gehaald.
Ik zal titel en artiest vanaaf ofzo even posten. |
|
|
| Eye-Riz |
| IK HAAT REMIXEN!!!!!!! althans, de meesten. ze verneuken het vaak alleen maar. kunnen ze niet zelf iets verzinnen ofzo? makkelijk geld verdienen zeker... |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik wil een Armin en Ferry Remix van Kamaya Painters - Endless Wave |
D'r is al 'n Ferry remix van Endless Wave :p :p
Uhm tja ... wat zou ik graag remixed zien ...
Misschien wat nieuwe mixjes van Sash - Encore Une Fois (ofzo) ... lijkt me wel leuk ... |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik wil een Jan Wayne remix van Guns n Roses - November Rain
:rolleyes: |
Hey,dont touch November Rain!!!!
;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Access
D'r is al 'n Ferry remix van Endless Wave :p :p
|
huh ja? ha hey, dat iwst ik niet eens:p |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
IK HAAT REMIXEN!!!!!!! althans, de meesten. ze verneuken het vaak alleen maar. kunnen ze niet zelf iets verzinnen ofzo? makkelijk geld verdienen zeker... |
volgens mij wordt mensen gevraagd of ze een remix willen maken.. of wordt er iets afgesproken van ik remix jou track en jij de mijne:p (of zit ik er helemaal naast?), gewoon iemand anders' visie op een track...is een andere vorm van orginaliteit vind ik. |
|
|
|
|