|
Zoek je favoriete kontje (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Beetje trieste site inderdaad... maarja, die mensen moeten ook wat met hun leven... |
|
|
| Kontjes.net |
Beste mensen,
Ik ben de webmaster van Kontjes.net en ik wilde toch even vermelden dat wij zijn niet zielig of zo. Wij lopen ook niet met camera's op zak de hele dag te schieten.
Ik heb de grootste picture site van Nederland nu 2 jaar en al die kontjes is een verzameling wat mensen mij hebben gemaild ingestuurd etc.
Verder wil ik jullie erop wijzen dat jullie verkeerd zitten te kijken ga naar http://www.kontjes.net en klik dan op stem op kontjes. Of klik op top10. Daar zul je materiaal tegen komen dat een stuk mooier is. We zetten het mooie materiaal op de beste plaats neer. En jullie kijken net even verkeerd.
Voorbeeld:
groeten,
Webmaster Kontjes.net |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Kontjes.net
Beste mensen,
Ik ben de webmaster van Kontjes.net en ik wilde toch even vermelden dat wij zijn niet zielig of zo. Wij lopen ook niet met camera's op zak de hele dag te schieten.
|
Dus je meld je aan op dit forum om ons dat duidelijk te make ???
Hmmms ... 'n beetje zie...
| quote: | Originally posted by Kontjes.net
Ik heb de grootste picture site van Nederland nu 2 jaar en al die kontjes is een verzameling wat mensen mij hebben gemaild ingestuurd etc.
|
Begint te lijken op spam ...
| quote: | Originally posted by Kontjes.net
Verder wil ik jullie erop wijzen dat jullie verkeerd zitten te kijken ga naar http://www.kontjes.net en klik dan op stem op kontjes. Of klik op top10. Daar zul je materiaal tegen komen dat een stuk mooier is. We zetten het mooie materiaal op de beste plaats neer. En jullie kijken net even verkeerd.
groeten,
Webmaster Kontjes.net |
Lijkt erg veel op spam ...
Trouwes ... als webmaster van die site zul je vast wel wat vaker kritiek krijgen op je 'werk' ... vind je 't dan nie onzinnig om overal op te reageren alleen om duidelijk te make dat je nie zielig bent en dat we naar de verkeerde fotoos kijke ???
Kom op zeg ... d'r zijn vast wel wat betere dinge die je kunt doen ... |
|
|
| TranceFool |
| Volgens mij is die webmaster gewoon hierzo van het forum.....zal wel weer leuke grap zijn van iemand ofzo :D:D.....anders ben je idd best triest dat je je helemaal gaat registreren om dat te komen melden :rolleyes: |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Ik ben de webmaster van Kontjes.net en ik wilde toch even vermelden dat wij zijn niet zielig of zo. |
En Nederlands schijnt ook al niet makkelijk te zijn tegenwoordig...:rolleyes: |
|
|
| hamburgerboefje |
| Hahaha erg grappig ik bedoel ik heb ook niet bepaald de meest hippe en tactische nickname maar deze gast hier--> Kontjes.net, weet me gewoon te overtreffen :stongue: |
|
|
| DJ_Siesta |
| hij heeft wel smaak :toothless |
|
|
| SnuggLe |
De enige reden dat ik um nu niet sluit is omdat die webmaster heeft gereageerd.
Verder mag je triest vinden wat je wil Siesta, maar stop nou maar gewoon eens met rukken en zoek een echte vriendin :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| !_PeTrUs_! |
 |
|
|
| Kontjes.net |
Na jullie commentaar op mijn post gelezen te hebben. Wilde ik nog even zeggen waarom ik in godsnaam reageer in dit forum.
Nou de reden is vrij simpel. De website is pas 4 dagen open. En in de statistieken kan ik zien waar de bezoekers vandaan komen. En als dat vanaf een site is die voor mij onbekend is. Dan ga ik toch even kijken. Ben toch wel nieuwsgierig wat de reden is.
En het is altijd leuk om te zien dat mensen je site leuk vinden om naar te kijken.
En over mijn goed nederlands praten. Ik ben een gewone nederlander die ook weleens een kromme zin kan schrijven.
In elk geval vindt ik het leuk om te lezen dat jullie de site graag bezoeken. :>
Oja en de mensen met commentaar dat de plaatjes niet allemaal mooi zijn tja. Niet elke kont is mooi :>. Maar als jullie de kwaliteit willen verbeteren. Ben je vrij om je eigen kont in te sturen. Of van iemand anders :>
groeten,
Coen
Webmaster Kontjes.net |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Kontjes.net
Maar als jullie de kwaliteit willen verbeteren. Ben je vrij om je eigen kont in te sturen. Of van iemand anders :>
groeten,
Coen
Webmaster Kontjes.net |
ZOALS DIT:
 |
|
|
|
|