|
tiesto in een coma??
|
View this Thread in Original format
| Robert |
| quote: |
DJ Tiësto laat zich bestelen en rijdt zich te pletter
Zaterdagmiddag is voor het pand van Radio 538 in Hilversum door een onbekende de DAT-tape met daarop een exclusieve DJ-set van Tiësto ontvreemd. De dader heeft naar alle waarschijnlijkheid geweten dat een koerier de bewuste tape zou komen brengen voor de uitzending van Van Diepens Dance Department op zaterdagavond. De man heeft bij het hek van Radio 538 staan wachten en aan de koerier gevraagd of hij de set van DJ Tiesto kwam brengen. Onder het valse voorwendsel dat hij de producer van Wessel van Diepen was heeft hij de DAT in ontvangst genomen en is er daarna mee vandoor gegaan.
Alsof dit nog niet genoeg is reed de TOP DJ, die eveneens genomineerd is voor de TMF-awards, zich vanavond te pletter in Rotterdam toen hij op weg was met zijn chauffeur naar discotheek 'Hollywood'. Hun auto kantelde en viel van een brug af. De hevige rukwinden van vandaag zouden mee aan de oorzaak liggen van het ongeval. DJ Tiësto ligt nu in coma en zou in levensgevaar verkeren.
i-redactie met dank aan TS
|
http://www.iradio.be
nep of niet? |
|
|
| mr.marcello |
Huh?? Serieus??
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Optimus |
| wat moet Tiesto in godsnaam in Hollwyood?:conf: |
|
|
| Robert |
| ok, het is nep. hij zit in chicago... |
|
|
| total woot |
| is dit belgische humor ofzo? :conf: |
|
|
| Blik |
gelukkig maar, zou Capital niet echt blij mee zijn
*closed* |
|
|
|
|