|
Congratulations Lira! (and now for real)
|
View this Thread in Original format
| Trance-M |
So Lira, I already sent you the lines, sing along, here you go:
Happy Birthday !!! |
|
|
| Lira |
| Spronglijk bedankt, meneer! :D |
|
|
| Vector A |
Feliz cumpleaņos! Ustedes hablan espaņol en Brasil, verdad?
:thepirate |
|
|
| Jon_Snow |
| Is Lira's prego again? |
|
|
| Lira |
| Mucho sí y mucho gracias, valeu, yes and it's a fat blob, ありがとうございます! :D |
|
|
|
|