|
שלום, אני חדש בפורום (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
הוא כבר מצורף ;) |
לא קיבלתי סוכריה כוס אמק !
תוריד ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אלעד מה? |
גלעד
ואני לא זוכר |
|
|
| oDrori |
בקשר לטראקים שלך:
Cut Codes -
יש כח, אבל אני לא אוהב שני דברים:
1. הקיק החלש, נשמע לא במקום
2. harsh הטראק יותר מדי
זתאמרת, צורם לי באוזן, אולי כי אני יותר "מעודן" ;)
סה"כ בנזונה של טראק, א-לה דאמונד, בעיקר בסינת' המרכזי
:EDIT:
Ocean Rise-
מזכיר לסוונסון וחילן.... קצת קצת עדין מדי (שוב, העדפות אישיות אני מניח) ואחלה של
flow
מ... עכשיו שמתי לב, אני לא כ"כ אוהב את הסינת' ה"משני", צריך להיות לו יותר חיתוך....
עבודה יפה אחי |
|
|
| Sniper |
Welcome To Tranceaddict!!!:]]]
i'm elad ben david,
enjoy your stay. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
ד"א ימניאק איך אתה רואה כל פעם את בר רפאלי
גם אני רוצה :( |
כן ראיתי אותה פוווול
דותן התקשר אליי לפני יומיים
הוא ראה אותה שהיא נכנסה לזברה (כי לא הכניסו אותו בסוף) והוא
גם מדבר איתה כבר
כי הוא וחברים שלו הציקו לה פעם ...
בכל אופן כבר פעם רביעית שאני רואה אותה בכל מיני מקומות
ואני חייב להגיד לך שיש לה איזה חברה אחת פי אלף כוסית ממנה !!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
:(
לא פייר...אני גם רוצה |
אמרתי לך לבוא לזברה יא מעפן !!!
לא משנה דווקא מזל שלא באת הייתי מקיא עלייך בטוח ...
בכל מקרה - עכשיו שהזברה נסגר צריכים לאתר את המקום החדש
שלה ושל החברים שלה
:) |
|
|
| Sniper |
| גילי, האם אני מריח פה אובססיה לבר רפאלי ?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
וואלה אחי היה מדהים בעמק 51 לא מתחרט שהלכתי לשם
אחת המסיבות הכי מדהימות שהייתי בכל החיים שלי
חייבים להשיג משהו שלה אפילו איי סי קיו
נשבע לך אם אני מדבר איתה אפילו שם אני גומר רק מהודעה שלה
WE AIN'T TALKING ABOUT יעל בר זוהר...
WE TALKING ABOUT בר רפאלי....!!:eyes: |
שרוט אתה אחי תאמין לי
היא נראית סוף....
אבל תאמין לי היית רואה בדיסקוטק
סתם הייתה נראית לך כמו כל הכוסיות שרואים בדיסקוטקים
לא משהוא מטורף |
|
|
| Sniper |
ממממ גילי לדעתי יש הרבה יותר יפות מימנה לא שאני אומר שהיא לא ניראת טוב היא ניראת סוףףףף אבל יש בנות כ"כ יפות שלא רואות אותה ממטר אבל זה בעיה רוב הבנות (חוץ מאלונה שלי) שניראות טוב הן כ"כ סתומותתת שאתה יכול ליבכות מזה, הייתי פעם אחת עם אחת כזאת בקשר והיא היתה כ"כ סתומהה כל היום היא דיברה על בגדים ושיחה הכי שיטחית תלא יכול לנהל איתהה אין זה בעיה רצינית
אם אני לא טועה, אז חבר שלי לפני שנתיים שלוש משו כזה היה מדבר עם בר רפאלי בטלפון, משו בעיניני מסיבות הוא רצה שתיחצן לו לא הבנתי מה הלך שם. אני רק זוכר שהוא היתלהב מזה כ"כ ולא היה מוכן לתת לאף אחד תמיספר שלה:toocool: |
|
|
| YuVaL |
מדהים איך שאתם משנים נושא
למה שלא דברו על זה בפי אם או תפתחו טרד חדש פשוט?!?! |
|
|
| AnthemFreak |
ברוך הבא קובי
קוראים לי שירן
ואני בטוח שתהנה פה
ותוך שבוע ככה אתה תתחיל להכנס לאתר הזה איזה 20 פעמים ביום
אבל לא בטוח!!!
בקיצור ברוך הבא! |
|
|
| itamarsan |
ברוך הבא קובי קוראים לי איתמר ותהנה פה תאמין לי שאתה תהנה כאן
אממ
נ.ב על תעלם אחרי הט'רד הראשוןן דיר באלק:):):):):) |
|
|
|
|