return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שלום, אני חדש בפורום (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by guetag
הוא כבר מצורף ;)


לא קיבלתי סוכריה כוס אמק !
תוריד !
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
אלעד מה?


גלעד
ואני לא זוכר
oDrori
בקשר לטראקים שלך:

Cut Codes -
יש כח, אבל אני לא אוהב שני דברים:
1. הקיק החלש, נשמע לא במקום
2. harsh הטראק יותר מדי
זתאמרת, צורם לי באוזן, אולי כי אני יותר "מעודן" ;)

סה"כ בנזונה של טראק, א-לה דאמונד, בעיקר בסינת' המרכזי

:EDIT:

Ocean Rise-
מזכיר לסוונסון וחילן.... קצת קצת עדין מדי (שוב, העדפות אישיות אני מניח) ואחלה של
flow

מ... עכשיו שמתי לב, אני לא כ"כ אוהב את הסינת' ה"משני", צריך להיות לו יותר חיתוך....

עבודה יפה אחי
Sniper
Welcome To Tranceaddict!!!:]]]
i'm elad ben david,
enjoy your stay.
luckystrike
quote:
Originally posted by guetag
ד"א ימניאק איך אתה רואה כל פעם את בר רפאלי
גם אני רוצה :(


כן ראיתי אותה פוווול
דותן התקשר אליי לפני יומיים
הוא ראה אותה שהיא נכנסה לזברה (כי לא הכניסו אותו בסוף) והוא
גם מדבר איתה כבר
כי הוא וחברים שלו הציקו לה פעם ...
בכל אופן כבר פעם רביעית שאני רואה אותה בכל מיני מקומות
ואני חייב להגיד לך שיש לה איזה חברה אחת פי אלף כוסית ממנה !!!
luckystrike
quote:
Originally posted by guetag
:(
לא פייר...אני גם רוצה


אמרתי לך לבוא לזברה יא מעפן !!!
לא משנה דווקא מזל שלא באת הייתי מקיא עלייך בטוח ...

בכל מקרה - עכשיו שהזברה נסגר צריכים לאתר את המקום החדש
שלה ושל החברים שלה
:)
Sniper
גילי, האם אני מריח פה אובססיה לבר רפאלי ??
luckystrike
quote:
Originally posted by guetag
וואלה אחי היה מדהים בעמק 51 לא מתחרט שהלכתי לשם
אחת המסיבות הכי מדהימות שהייתי בכל החיים שלי
חייבים להשיג משהו שלה אפילו איי סי קיו
נשבע לך אם אני מדבר איתה אפילו שם אני גומר רק מהודעה שלה
WE AIN'T TALKING ABOUT יעל בר זוהר...
WE TALKING ABOUT בר רפאלי....!!:eyes:


שרוט אתה אחי תאמין לי
היא נראית סוף....
אבל תאמין לי היית רואה בדיסקוטק
סתם הייתה נראית לך כמו כל הכוסיות שרואים בדיסקוטקים
לא משהוא מטורף
Sniper
ממממ גילי לדעתי יש הרבה יותר יפות מימנה לא שאני אומר שהיא לא ניראת טוב היא ניראת סוףףףף אבל יש בנות כ"כ יפות שלא רואות אותה ממטר אבל זה בעיה רוב הבנות (חוץ מאלונה שלי) שניראות טוב הן כ"כ סתומותתת שאתה יכול ליבכות מזה, הייתי פעם אחת עם אחת כזאת בקשר והיא היתה כ"כ סתומהה כל היום היא דיברה על בגדים ושיחה הכי שיטחית תלא יכול לנהל איתהה אין זה בעיה רצינית

אם אני לא טועה, אז חבר שלי לפני שנתיים שלוש משו כזה היה מדבר עם בר רפאלי בטלפון, משו בעיניני מסיבות הוא רצה שתיחצן לו לא הבנתי מה הלך שם. אני רק זוכר שהוא היתלהב מזה כ"כ ולא היה מוכן לתת לאף אחד תמיספר שלה:toocool:
YuVaL
מדהים איך שאתם משנים נושא
למה שלא דברו על זה בפי אם או תפתחו טרד חדש פשוט?!?!

AnthemFreak
ברוך הבא קובי
קוראים לי שירן
ואני בטוח שתהנה פה
ותוך שבוע ככה אתה תתחיל להכנס לאתר הזה איזה 20 פעמים ביום
אבל לא בטוח!!!
בקיצור ברוך הבא!
itamarsan
ברוך הבא קובי קוראים לי איתמר ותהנה פה תאמין לי שאתה תהנה כאן
אממ
נ.ב על תעלם אחרי הט'רד הראשוןן דיר באלק:):):):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement