return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
רק תקראו
View this Thread in Original format
oDrori
המחנכת שלי גרה בישוב שנחשב להתנחלות.
אתמול בערב נכנס מחבל לביתה,הרג אותה ופצע את בעלה בינוני.

אני לא אצהיר כלום על הדת שלי, אבל כל ספק בקשר לאי קיומו של אלוהים כבר לא קיים אצלי בלב. התנחלות שמתנחלות, המחכנת שלי היתה אדם שמאלני וזה לא המוות שהגיע לה.


להתראות בינתיים, אני לא חושב שאני אשים פוסטים בזמן הקרוב
eXeTik
אני בשוק!!!
מצטער לשמוע אחי... :whip:
AnthemFreak
תנחומיי!!!:confused:
DjChook
יוווו אחי אני ממש מצטער לשמוע


:(
:(
nesher
אחי
אני מצטער מאוד על מה שקרה
ושמח שהגעת למסקנה נכונה
:( :( :(
Sniper
אני משתתף בצערך אחי
oDrori
קודם כל, תודה לכולם. באמת שמחמם לקרוא את זה

מלבד זאת, רק רציתי לספר לכם את הסיפור המלא שסיפרו לי בבי"ס המורים:

אז ככה, בסביבות שעה 23:00 פרץ מחבל דרך הגדר של ישוב בשם חרמש כשבידו מקלע ועליו חגורת נפץ. הוא פגש כמעט מיד בשתי ילדות, האחת בת 13 והשנייה בת 14, והרג אותן מיד. אישה שראתה את המחזה דרך חלונה תפסה מיד אקדח וניסתה לירות בו, אך האקדח נתקע. המחבל שנבהל רץ מיד לתוך בית קרוב, שהיה ביתה של המחנכת שלי שם היא ובעלה היו (למרבה המזל הבנים שלהם כבר משרתים ולא גרים איתם), וירה בשניהם. לאחר מכן הבהלה עלתה וכוחות ביטחון הגיעו, כאשר המחבל יצא החוצה ביריות, והרג עוד שני חיילים לפני שנורה...

אורנה אשל נפטרה על שולחן הניתוחים, בעלה פצוע בינוני ויצא מכלל סכנה הבוקר, אך עוד לא שמע על הבשורה.


אני מרגיש ממש חרא מהעסק, בעיקר מזה שההתרגלות למצב נעשתה כ"כ חמורה שאני לא מרגיש משהו עמוק בתוכי... היו הרבה אנשים שנשברו היום, בעיקר מהכיתה שלי והיה קשה ואינטנסיבי להיות ליד רוב האנשים מהשכבה שלי. החטיבה בבי"ס שלי וכיתה י' המשיכו ללמוד כמעט כרגיל. חלק מהמורות לא יכלו ללמד, באמת שעד כמה שזה נדוש להגיד את זה אחרי המוות, המחכנת שלי הייתה אדם גדול.
DjNumShum
רק אחרי שאתה רואה איך זה מקרוב אתה מבין איזה שגרה אכזרית נהייתה פה בארץ
Scorchio
עודד אני משתתף בצערך

אני יודע שעכשיו אתה מבין כמה כואב זה שמאבדים מישהו שכל כך יקר לך.
NaOren
יואו איזה עצוב זה...
משתתף בצערך

:sadgreen:

eXeTik
quote:
Originally posted by DjNumShum
רק אחרי שאתה רואה איך זה מקרוב אתה מבין איזה שגרה אכזרית נהייתה פה בארץ
Hell_Copter
אני ממש ממש מצטער לשמוע את זה אחי....
אני מקווה שתרגיש טוב כמה שיותר מהר ואם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות אז רק תגיד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement