|
רק תקראו
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
המחנכת שלי גרה בישוב שנחשב להתנחלות.
אתמול בערב נכנס מחבל לביתה,הרג אותה ופצע את בעלה בינוני.
אני לא אצהיר כלום על הדת שלי, אבל כל ספק בקשר לאי קיומו של אלוהים כבר לא קיים אצלי בלב. התנחלות שמתנחלות, המחכנת שלי היתה אדם שמאלני וזה לא המוות שהגיע לה.
להתראות בינתיים, אני לא חושב שאני אשים פוסטים בזמן הקרוב |
|
|
| eXeTik |
אני בשוק!!!
מצטער לשמוע אחי... :whip: |
|
|
| AnthemFreak |
| תנחומיי!!!:confused: |
|
|
| DjChook |
יוווו אחי אני ממש מצטער לשמוע
:(
:( |
|
|
| nesher |
אחי
אני מצטער מאוד על מה שקרה
ושמח שהגעת למסקנה נכונה
:( :( :( |
|
|
| Sniper |
| אני משתתף בצערך אחי |
|
|
| oDrori |
קודם כל, תודה לכולם. באמת שמחמם לקרוא את זה
מלבד זאת, רק רציתי לספר לכם את הסיפור המלא שסיפרו לי בבי"ס המורים:
אז ככה, בסביבות שעה 23:00 פרץ מחבל דרך הגדר של ישוב בשם חרמש כשבידו מקלע ועליו חגורת נפץ. הוא פגש כמעט מיד בשתי ילדות, האחת בת 13 והשנייה בת 14, והרג אותן מיד. אישה שראתה את המחזה דרך חלונה תפסה מיד אקדח וניסתה לירות בו, אך האקדח נתקע. המחבל שנבהל רץ מיד לתוך בית קרוב, שהיה ביתה של המחנכת שלי שם היא ובעלה היו (למרבה המזל הבנים שלהם כבר משרתים ולא גרים איתם), וירה בשניהם. לאחר מכן הבהלה עלתה וכוחות ביטחון הגיעו, כאשר המחבל יצא החוצה ביריות, והרג עוד שני חיילים לפני שנורה...
אורנה אשל נפטרה על שולחן הניתוחים, בעלה פצוע בינוני ויצא מכלל סכנה הבוקר, אך עוד לא שמע על הבשורה.
אני מרגיש ממש חרא מהעסק, בעיקר מזה שההתרגלות למצב נעשתה כ"כ חמורה שאני לא מרגיש משהו עמוק בתוכי... היו הרבה אנשים שנשברו היום, בעיקר מהכיתה שלי והיה קשה ואינטנסיבי להיות ליד רוב האנשים מהשכבה שלי. החטיבה בבי"ס שלי וכיתה י' המשיכו ללמוד כמעט כרגיל. חלק מהמורות לא יכלו ללמד, באמת שעד כמה שזה נדוש להגיד את זה אחרי המוות, המחכנת שלי הייתה אדם גדול. |
|
|
| DjNumShum |
| רק אחרי שאתה רואה איך זה מקרוב אתה מבין איזה שגרה אכזרית נהייתה פה בארץ |
|
|
| Scorchio |
עודד אני משתתף בצערך
אני יודע שעכשיו אתה מבין כמה כואב זה שמאבדים מישהו שכל כך יקר לך. |
|
|
| NaOren |
יואו איזה עצוב זה...
משתתף בצערך
:sadgreen: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
רק אחרי שאתה רואה איך זה מקרוב אתה מבין איזה שגרה אכזרית נהייתה פה בארץ |
|
|
|
| Hell_Copter |
אני ממש ממש מצטער לשמוע את זה אחי....
אני מקווה שתרגיש טוב כמה שיותר מהר ואם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות אז רק תגיד |
|
|
|
|