|
Doe 'n greep in de platencollectie van je favo DJ !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Robert |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Bij Tiesto
Green Martian - Wizzardy
|
patsermode = on
whihihi! ik heb wizardry al 3 maanden :D:D:D
patsermode = off |
|
|
| ryo |
| Ik zou bij Tiesto Lord Of Tranz - Trancestors pakken, als ie die nog heeft, damn wat kan ik die nergens vinden... |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Robert
patsermode = on
whihihi! ik heb wizardry al 3 maanden :D:D:D
patsermode = off |
Mjah beetje triest, als we het zo gaan bekijken weet ik wel zeker dat er mensen hier ook posten die de helft van bovengenoemde tracks al hebben, maar hoef je nie zo mee te patsen, ook al bedoel je het grappig. Das net zo lame als die 7C altijd doet.
Maar ik zou in ieder geval van Tiesto de niet bekende remix van Junkie XL - Breezer (CDR) jatten.
En bij onze grote vriend sasha zou ik Pole Folder & CP - Dust (Flash Brothers Remix) meenemen.
grtz,
TNG |
|
|
| ChooChoo |
Bij mij zou het ook Tiesto zijn en daarvan zou ik ook Glad I Ate Her jatten :) Zit al een hele tijd achter deze aan en ik heb geen zin om er 200 euro voor te betalen ofzo..
greetz |
|
|
| db74 |
/me loopt naar zijn platen en kijkt ff wat hij heeft
/me komt terug met een copie van Cass & Slide - Glad I Ate Her (Fire999) :p |
|
|
| DJ_Siesta |
eieregooie, sander kleinerberg - my lexicon heb ik, heb je misschien een plaat om te ruile ofzo, of wat bied je?
ik wil die die my lexicon eventueel wel kwijt
groetjes |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by db74
/me loopt naar zijn platen en kijkt ff wat hij heeft
/me komt terug met een copie van Cass & Slide - Glad I Ate Her (Fire999) :p |
verkopen? :D :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
eieregooie, sander kleinerberg - my lexicon heb ik, heb je misschien een plaat om te ruile ofzo, of wat bied je?
ik wil die die my lexicon eventueel wel kwijt
groetjes |
Bedankt voor het aanbod... :) maar ik ben niet van plan om voor welke plaat dan ook een hoog bedrag te betalen...
Bovendien heeft een jongen van de platenzaak um tig keer thuis staan op verschillende labels en ik zou er misschien 1 van hem kunnen krijgen. Dus dat wacht ik dan maar ff af...
Grtz! |
|
|
| db74 |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
verkopen? :D :p |
toch maar niet :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik zou bij Misja Helsloot de nieuwe "Mesh - Purple Haze" cdr uit zijn tas grabbelen! :) :cool: Wat een plaat! :) |
hmmm daar hoef je niet voor naar misja hoor,kan je ook ff in mijn tas grabbelen;-) |
|
|
| T.H.C. |
| Bleeh je hebt geen smaak RV, purple haze is een vies wietje;) :D |
|
|
| Odyne |
| ik zou bij Armin van Buuren; Castor & Pollux - Serenity (JF Sebastian Remix) stelen :toothless , omdat ik van hem weet dat hij m had (althans hij draaide m gisteravond) en t plaatje verder nog niet zo bekend is... |
|
|
|
|