return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שאלה לי אילכם
View this Thread in Original format
Segev
איך לפי דעתכם הדיסקמן הזה

http://www.mpman.com/e_image/eng_product011.asp

כנסו לפה כל הפרטים שלו נימצאים פה :D
MoSH_MaN
נחמד

לי יש פנסוניק
MP3
שהוא מצויין



כמה כסף?
DjChook
יש שם דברים שנראים יותר מגניבים :)

באמת דבר במחירים
s0undw4v3
יש לי כזה אחי.
בדיוק כזה.

עלה לי 640 שקל בבאג.
לא אוהב אותו אבל.
היה לי
RioVolt SP-100
היה בן בן בן זונה יחסית לזה! והוא יותר ישן אפילו!
אבל מכרתי אותו כדי לקנות גירסה יותר טובה שלו ובסוף דפקו אותי ואמרו לי שהמשלוח עולה 90 דולר (שזה חצי מהמחיר של הדיסקמן עצמו) אז לא קניתי בסוף.

וזה סתם למתחילים :toothless

[EDIT]
כמובן ששכחתי לציין שאת הריו וולט אין בארץ
והנה האתר שלו:
http://www.riovolt.com
[/EDIT]
Segev
מחיר קומבינה 150 ;)

עכשיו שווה הדיסקמן? :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Segev
מחיר קומבינה 150 ;)

עכשיו שווה הדיסקמן? :D


שקל????
MoSH_MaN
150 שקל?!!!!!

מההההההההההההה


קנההההההההההההההההה
eXeTik
אני רוצה לקנות עכשיו את ה
Sony MP3 CD Walkman D-CJ01

אבל ב-150
שקל באמת אין מה לדבר...
DjChook
The thing Oren has is the best :)
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
The thing Oren has is the best :)


שזה?

itamarsan
quote:
Originally posted by Segev
מחיר קומבינה 150 ;)

עכשיו שווה הדיסקמן? :D

אחי על תחשוב פעמייים תקנה וזהו זה מקסימום יתקלקל כולה הלך לך 150 שקל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
The thing Oren has is the best :)


יש לחבר שלי
archos
שזה הדבר הכי טוב
נראה לי יש לו שם 10 ג'יגה
הוא מתחבר למחשב דרך כניסת
USB
וזה כאילו יש לך עוד כונן במחשב...
ואז אתה מעביר לשם הכל
אתה יכול לשמור שם תמונות או שירים או כל מיני קבצים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement