|
מאמי
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מאמי אה מאמי תפתחי את הרגליים
שבעה מדוכאים... שבעה פלסתינאים...
עכשיו חזרתי מההצגה המחודשת של מאמי
תשמעו, זה פשוט חוויה
גם למי שלא ממש אוהב רוק, זה פשוט מדהים המחזמר - רוק הזה
אורית שחף מהיהודים, מסטולה תחת, איזה קול יש לה תאמינו לי, משהו מטורף
וערן צור, גם כן תותח
והיה גם את מוסקונה (כאילו למי שלא זוכר) ובשביל אלון ימיני ואורן - אבא של דורין
קיצר זה ממש שווה, ההופעה בנמל ת"א ליד ה
TLV
פתחו שם תיאטרון חדש,
אני ממליץ בחום |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחח |
what's so funny ? |
|
|
| itamarsan |
חן אצלינו זה היה באסה לקחו את היוד ביתניקים
ניראה אולי אני ילך עם ידידה שלי הוא חולת רוק כמו שאני יודע |
|
|
| Hell_Copter |
מה !?!!??!?!!?
לא הבנתי הרבה אבל הבנתי שזה קשור לרוק ולעוד חרא כזה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מאמי אה מאמי תפתחי את הרגליים
שבעה מדוכאים... שבעה פלסתינאים...
עכשיו חזרתי מההצגה המחודשת של מאמי
תשמעו, זה פשוט חוויה
גם למי שלא ממש אוהב רוק, זה פשוט מדהים המחזמר - רוק הזה
אורית שחף מהיהודים, מסטולה תחת, איזה קול יש לה תאמינו לי, משהו מטורף
וערן צור, גם כן תותח
והיה גם את מוסקונה (כאילו למי שלא זוכר) ובשביל אלון ימיני ואורן - אבא של דורין
קיצר זה ממש שווה, ההופעה בנמל ת"א ליד ה
TLV
פתחו שם תיאטרון חדש,
אני ממליץ בחום |
כן קראתי על ההופעה הזאת בעיתון
אומרים שהמילים שמה זה ביזיון למדינה ישראל
שקוטלים שם את המדינה והמדיניות שלה
ומהללים את הערבים או משהוא כזה
ככה היה כתוב לפחות ...
בכל אופן אני אוהב את היהודים !
זה בסגנון ? |
|
|
| DjChook |
תשמע אולי זה פחות לתקופות שלנו מה שזה מסמל
בכל מקרה יש כל מני תקופות
בהתחלה היא צועקת שצריך מלחמה עם הערבים
הבעל שלה נהיה צמח
כל מני שטויות כאלה
יש המון מסרים פוליטיים, אבל זה לא כזה מוגזם
ההופעה ממש נחמדה ושווה לכל מי שיכול לפתוח את המוח שלו מעבר לטראנס ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע אולי זה פחות לתקופות שלנו מה שזה מסמל
בכל מקרה יש כל מני תקופות
בהתחלה היא צועקת שצריך מלחמה עם הערבים
הבעל שלה נהיה צמח
כל מני שטויות כאלה
יש המון מסרים פוליטיים, אבל זה לא כזה מוגזם
ההופעה ממש נחמדה ושווה לכל מי שיכול לפתוח את המוח שלו מעבר לטראנס ! |
ואללה אולי נלך ...
עלה לך כסף ? |
|
|
| DjChook |
כרטיס עולה 130 שקל
חברה של אח שלי השיגה דרך הבנק כרטיסים בני זונות ב 60
יעני ישבנו בדיוק מול ההופעה
קטלני :) |
|
|
|
|