return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מאמי
View this Thread in Original format
DjChook
מאמי אה מאמי תפתחי את הרגליים
שבעה מדוכאים... שבעה פלסתינאים...

עכשיו חזרתי מההצגה המחודשת של מאמי

תשמעו, זה פשוט חוויה
גם למי שלא ממש אוהב רוק, זה פשוט מדהים המחזמר - רוק הזה

אורית שחף מהיהודים, מסטולה תחת, איזה קול יש לה תאמינו לי, משהו מטורף

וערן צור, גם כן תותח
והיה גם את מוסקונה (כאילו למי שלא זוכר) ובשביל אלון ימיני ואורן - אבא של דורין

קיצר זה ממש שווה, ההופעה בנמל ת"א ליד ה
TLV
פתחו שם תיאטרון חדש,

אני ממליץ בחום
MoSH_MaN
חחחחח
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחח


what's so funny ?
itamarsan
חן אצלינו זה היה באסה לקחו את היוד ביתניקים
ניראה אולי אני ילך עם ידידה שלי הוא חולת רוק כמו שאני יודע
Hell_Copter
מה !?!!??!?!!?
לא הבנתי הרבה אבל הבנתי שזה קשור לרוק ולעוד חרא כזה...
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מאמי אה מאמי תפתחי את הרגליים
שבעה מדוכאים... שבעה פלסתינאים...

עכשיו חזרתי מההצגה המחודשת של מאמי

תשמעו, זה פשוט חוויה
גם למי שלא ממש אוהב רוק, זה פשוט מדהים המחזמר - רוק הזה

אורית שחף מהיהודים, מסטולה תחת, איזה קול יש לה תאמינו לי, משהו מטורף

וערן צור, גם כן תותח
והיה גם את מוסקונה (כאילו למי שלא זוכר) ובשביל אלון ימיני ואורן - אבא של דורין

קיצר זה ממש שווה, ההופעה בנמל ת"א ליד ה
TLV
פתחו שם תיאטרון חדש,

אני ממליץ בחום


כן קראתי על ההופעה הזאת בעיתון
אומרים שהמילים שמה זה ביזיון למדינה ישראל
שקוטלים שם את המדינה והמדיניות שלה
ומהללים את הערבים או משהוא כזה
ככה היה כתוב לפחות ...

בכל אופן אני אוהב את היהודים !
זה בסגנון ?
DjChook
תשמע אולי זה פחות לתקופות שלנו מה שזה מסמל

בכל מקרה יש כל מני תקופות

בהתחלה היא צועקת שצריך מלחמה עם הערבים
הבעל שלה נהיה צמח

כל מני שטויות כאלה

יש המון מסרים פוליטיים, אבל זה לא כזה מוגזם

ההופעה ממש נחמדה ושווה לכל מי שיכול לפתוח את המוח שלו מעבר לטראנס !
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע אולי זה פחות לתקופות שלנו מה שזה מסמל

בכל מקרה יש כל מני תקופות

בהתחלה היא צועקת שצריך מלחמה עם הערבים
הבעל שלה נהיה צמח

כל מני שטויות כאלה

יש המון מסרים פוליטיים, אבל זה לא כזה מוגזם

ההופעה ממש נחמדה ושווה לכל מי שיכול לפתוח את המוח שלו מעבר לטראנס !

ואללה אולי נלך ...
עלה לך כסף ?
DjChook
כרטיס עולה 130 שקל

חברה של אח שלי השיגה דרך הבנק כרטיסים בני זונות ב 60

יעני ישבנו בדיוק מול ההופעה
קטלני :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement