return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Ultra Vibe - Microcosmos (Original Vinyl)
View this Thread in Original format
Cold
Ik heb nog nooit iemand iets over dit nr horen zeggen kennen jullie dit nr wel?? Volgens mij is ie best wel oud.

Ik vind het echt een topper ...beetje flight 643 stijl...


Geef je mening
Blik
ehh welke.............?????

Ik ken hem niet eens

maar kben hem nu aan het downloaden van napster, kgeef dalijk mijn mening er wel over, maja, gaat maar 15 kb/sec en het bestand is 12MB groot, duurt nog wel even dus:(
Blik
mwah, kvind er nie echt veel bijzonders aan om eerlijk te zijn, heb ik daarvoor nou een kwartier zitten te wachten :(
Opti
mwah......
Bellie
Hijs wel relaxed hoor pizza!!
Alleen niet topper :D

GREETZ!!

(nog 2 daagies ouwe en dan QONTACT!!!!! WOOOOHOOOO :D )
moogwai
Microcosmos is niet zo good als Choose Freedom, maar gewoon een relaxed nummer :)

Microcosmos is het enerlaatste nummer van Armin's 538 set (die op deze site staat) Het nummer voor de zeer gave nieuwe Armin van Buuren Remix van Perpetuous Dreamer- The Sound of Goodbye... Armin maakt gewoon ff 2 top versies van z'n eigen productie :)

Wat ook een goed nummer is van zijn set is Rio- Omaggio (promo).. lekkere bass en een vage sound. Deze plaat mag hij zeker gaan draaien op Massive
Akira
vind hem wel ok maar niet echt SUPER ofzo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement