|
why was the רק תקראו thread closed?
|
View this Thread in Original format
| Izzy |
dang i just read the thread today and maybe i missed something as to why it was closed, but what is the reason for locking it up?
dang i was soooo sad and moved when i heard that story. :( man oDrori i feel for you and im sorry for all that has happened. you dont have to be shy and keep it in here... let the whole world know about such injustices, maybe im just a foolish man on a mission to change the world but it makes me feel better inside. agian my condolences to you |
|
|
| MoSH_MaN |
איזי אני חושב כמוך
בדיוק סיימו לדבר על הנושא
אבל זה גם היה נושא חשוב
ואני גם לא חושב שהיה צריך לסגור
אבל לצערי המודים גאן
לא שהם אנשים לא טובים
פשוט לא מבדילים
ואין לי מושג למה |
|
|
| nesher |
אולי נעשה טרד
דת-ערבים-בלאגן
וכל מי שבא לו לקלל ולזיין תמוח
עחךלגכ עחשףגעבסזחפךסגזהחבסףזהב
התעצבני לשנייה על האנשים המטומטמים שחושבים שיש אלוהים
שיעשה אותו שמה
למה
10001
טרדים נסגרים על הקטע הזה של דת
וזה חבל
כי צריך להוציא הכל החוצה
*cough* חרדים זונות *cough* |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזי אני חושב כמוך
בדיוק סיימו לדבר על הנושא
אבל זה גם היה נושא חשוב
ואני גם לא חושב שהיה צריך לסגור
אבל לצערי המודים גאן
לא שהם אנשים לא טובים
פשוט לא מבדילים
ואין לי מושג למה |
אני לא הייתי פה אתמול בלילה ולא יודע מה נסגר עם זה אבל עכשיו זה פתוח וזה מה שחשוב
ומוש אם יש לך בעיה עם אחד המודים או עם כולם אז בוא לפרטי ותגיד את זה לנו... לא להתחיל פה דברים כאלה |
|
|
| YuVaL |
Thread closed by oDrori on Oct-30-2002 23:35.
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Thread closed by oDrori on Oct-30-2002 23:35.
:conf: :conf: :conf: |
בטח התעצבן שכזה דבר הופכים לויכוח אינסופי מזוין
אז סגר
תתחשבו בו קצת ותפסיקו עם זה |
|
|
| YuVaL |
אני רק רשמתי שאני מצטער
:(
ועשיתי
:conf:
כי לא ידעתי שיוצרים יכולים לסגור ת'טרד!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני רק רשמתי שאני מצטער
:(
ועשיתי
:conf:
כי לא ידעתי שיוצרים יכולים לסגור ת'טרד!! |
כן זה לא חדש...
יש להם בדיוק את אותם אפשרויות שלנו יש
רק שזה מגביל אותם אם הם מנסים לעשות דברים אחרים
לפי מה שהבנתי אי אפשר לפתוח ט'רד של עצמך אם מוד סוגר אותו
אבל אני לא בטוח |
|
|
| oDrori |
| כן אני סגרתי... הפורום נתן לי אח"כ הודעה שאני לא יכול כי אני לא מוד אבל מסתבר שזה סגר בכל זאת... הייתי פותח במחשבה שנייה, בכל מקרה, איזי, תודה גם לך ויכול להיות שאתה צודק אבל במידה ואני לוקח את זה לפורום אחר אני פוחד מעוד פליים וור... אולי אני אפתח על זה ט'רד בפורום פוליטיקה\ ויכוחים, ובנימה זו, אני מבקש מכל מי שנמצא פה שיש לו על מי לכעוס ומה לדסקס בנושא הזה שייפנה לפורום הזה, הוא נפתח לפני שבוע לדדעתי... |
|
|
| oDrori |
היום היתה הלוויה שלה... הראשונה בחיים שלי, והקראתי ה הספד, וראיתי את הבניםפ שלה ואת בעלה, עדיין פצוע עם יד שבורה, וכ"כ הרבה אנשים הגיעו...
כתבתי משהו בפורום פוליטיקה, חלק מהפרטים קצת מעודכנים... גם ראיתי היום כתבות עליה בעיתון, והם דחוקות כ"כ , עמוד 8, עמוד 16...
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=72382 |
|
|
| Izzy |
| hey thanks for clearing that up... i just saw you post on the political thread. |
|
|
|
|