return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
why was the רק תקראו thread closed?
View this Thread in Original format
Izzy
dang i just read the thread today and maybe i missed something as to why it was closed, but what is the reason for locking it up?
dang i was soooo sad and moved when i heard that story. :( man oDrori i feel for you and im sorry for all that has happened. you dont have to be shy and keep it in here... let the whole world know about such injustices, maybe im just a foolish man on a mission to change the world but it makes me feel better inside. agian my condolences to you
MoSH_MaN
איזי אני חושב כמוך
בדיוק סיימו לדבר על הנושא

אבל זה גם היה נושא חשוב
ואני גם לא חושב שהיה צריך לסגור

אבל לצערי המודים גאן
לא שהם אנשים לא טובים

פשוט לא מבדילים
ואין לי מושג למה
nesher
אולי נעשה טרד
דת-ערבים-בלאגן
וכל מי שבא לו לקלל ולזיין תמוח
עחךלגכ עחשףגעבסזחפךסגזהחבסףזהב
התעצבני לשנייה על האנשים המטומטמים שחושבים שיש אלוהים
שיעשה אותו שמה
למה
10001
טרדים נסגרים על הקטע הזה של דת
וזה חבל
כי צריך להוציא הכל החוצה

*cough* חרדים זונות *cough*
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איזי אני חושב כמוך
בדיוק סיימו לדבר על הנושא

אבל זה גם היה נושא חשוב
ואני גם לא חושב שהיה צריך לסגור

אבל לצערי המודים גאן
לא שהם אנשים לא טובים

פשוט לא מבדילים
ואין לי מושג למה


אני לא הייתי פה אתמול בלילה ולא יודע מה נסגר עם זה אבל עכשיו זה פתוח וזה מה שחשוב
ומוש אם יש לך בעיה עם אחד המודים או עם כולם אז בוא לפרטי ותגיד את זה לנו... לא להתחיל פה דברים כאלה
YuVaL
Thread closed by oDrori on Oct-30-2002 23:35.

:conf: :conf: :conf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
Thread closed by oDrori on Oct-30-2002 23:35.

:conf: :conf: :conf:


בטח התעצבן שכזה דבר הופכים לויכוח אינסופי מזוין
אז סגר
תתחשבו בו קצת ותפסיקו עם זה
YuVaL
אני רק רשמתי שאני מצטער
:(
ועשיתי
:conf:
כי לא ידעתי שיוצרים יכולים לסגור ת'טרד!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
אני רק רשמתי שאני מצטער
:(
ועשיתי
:conf:
כי לא ידעתי שיוצרים יכולים לסגור ת'טרד!!


כן זה לא חדש...
יש להם בדיוק את אותם אפשרויות שלנו יש
רק שזה מגביל אותם אם הם מנסים לעשות דברים אחרים
לפי מה שהבנתי אי אפשר לפתוח ט'רד של עצמך אם מוד סוגר אותו
אבל אני לא בטוח
oDrori
כן אני סגרתי... הפורום נתן לי אח"כ הודעה שאני לא יכול כי אני לא מוד אבל מסתבר שזה סגר בכל זאת... הייתי פותח במחשבה שנייה, בכל מקרה, איזי, תודה גם לך ויכול להיות שאתה צודק אבל במידה ואני לוקח את זה לפורום אחר אני פוחד מעוד פליים וור... אולי אני אפתח על זה ט'רד בפורום פוליטיקה\ ויכוחים, ובנימה זו, אני מבקש מכל מי שנמצא פה שיש לו על מי לכעוס ומה לדסקס בנושא הזה שייפנה לפורום הזה, הוא נפתח לפני שבוע לדדעתי...
oDrori
היום היתה הלוויה שלה... הראשונה בחיים שלי, והקראתי ה הספד, וראיתי את הבניםפ שלה ואת בעלה, עדיין פצוע עם יד שבורה, וכ"כ הרבה אנשים הגיעו...

כתבתי משהו בפורום פוליטיקה, חלק מהפרטים קצת מעודכנים... גם ראיתי היום כתבות עליה בעיתון, והם דחוקות כ"כ , עמוד 8, עמוד 16...

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=72382

Izzy
hey thanks for clearing that up... i just saw you post on the political thread.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement